A più nova flotta navale di u Mediterraniu saluta u populu di Izmir

I 1 navi di passageru di a municipalità metropolitana di Izmir, chì custituiscenu a "flotta navale più ghjovana di u Mediterraniu" cù una età media di 15, si sò mostrati in u Golfu è salutanu a ghjente di Izmir in stile marinaru. L'amministrazione lucale di Izmir, chì hà messu tutta a flotta in serviziu cù l'aghjunzione di duie navi novi u weekend passatu, hà fattu una differenza ancu in questu campu.

Tutte e 15 navi di passageri muderni, apposta è prodotte in u scopu di u "Prughjettu di Sviluppu di u Trasportu Marittimu" implementatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, sò state messe in serviziu. U prugettu hè stata cumpletata cù a cerimonia tenuta in u weekend, cù i navi chjamati dopu à İhsan Alyanak, unu di i sindaci leggendari di Izmir, è u Prufissore di Chimica di u nostru paese, vincitore di u Premiu Nobel, Aziz Sancar, si uniscenu à a flotta. Quandu i 3 battelli di vitture prudutte in questu cuntestu sò inclusi, l'età media di a nova flotta di a municipalità di 18 navi hè diminuita à 1 annu. Cusì, Izmir divintò a cità cù a "flotta navale più ghjovana" trà i guverni lucali chì furnisce servizii di trasportu publicu in u Mediterraniu.

Anu salutatu u populu di Izmir
15 novi navi di passageri, operate da a Direzzione Generale di Izmir Metropolitana Municipality İZDENİZ è i nomi di a maiò parte di e quali sò stati determinati in u risultatu di l'indagine, anu salutatu a ghjente di Izmir nantu à a costa passendu per u Golfu in diversi ordini, cum'è sò ghjunti. inseme per a prima volta.

I battelli Çakabey, 1881 Eylül, Dario Moreno, Gezi, Soma 9, Vahap Özaltay, Cengiz Kocatoros, Gürsel Aksel, Sait Altınordu, Attila İlhan, Aziz Sancar, İhsan Alyanak, Foça è Metin Oktay sò stati guidati unu dopu à l'altru. di a nave Atatürk 301, eranu chjuchi in ordini diffirenti.

moli novi
Dichjarà chì a flotta custituita da navi muderne, còmode, veloci è ecologiche hè u privilegiu di Izmir in u trasportu marittimu, u sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Vulemu prufittà di u Golfu à a massima misura. Dapoi 50 anni, avemu soddisfattu i nostri bisogni di ferry. Se necessariu, sti rinforzi seranu ancu fatti. Cumissionaremu novi pilastri per rinfurzà u trasportu in u Golfu. U molo di Güzelbahçe hè per esse cumpletu. Karantina Pier serà messu in serviziu in 2018, ma u puntu più impurtante per aumentà u trasportu marittimu hè u Mavişehir Pier. Karşıyaka "Ùn pudemu micca inizià a custruzzione è u dragatu di u molo di Mavişehir perchè i piani di a costa ùn sò micca stati appruvati", disse.

Moderna, ecologica, durable
Mentre 15 di e 13 navi di passageru prodotte in u scopu di u "Progettu di Sviluppu di u Trasportu Marinu" di a Municipalità Metropolitana di Izmir sò state pensate per viaghji in u golfu internu, İhsan Alyanak è Prof. Dr. I navi Aziz Sancar sò stati custruiti in cunfurmità cù u codice High Speed ​​​​Craft (HSC). E duie navi, ghjunghjendu à una vitezza di 30 nodi, puderanu fà viaghji internaziunali. I navi ponu andà per 400 chilometri senza rifornimentu. Pruduciutu da u materiale "compositu di carbonu", chì hè più forte di l'acciaio, più liggeru di l'aluminiu, più durable, più durabile è hà costi operativi più bassi, i navi anu una capacità di 400 passageri è 4 passageri in sedia di rotelle. I navi anu un sistema di cuntrollu elettronicu cumpletu è maneuverability, perch'elli ponu attracà è lascià i moli in pocu tempu. I navi sò custituiti da dui piani è ci hè una zona chjusa nantu à u ponte principale, è una zona chjusa è aperta nantu à u ponte superiore. Offre una larga distanza di sedia cù i so sedili còmode è ergonomichi. Ci hè ancu una superficia tattile per i passageri visivi è segni d'avvertimentu è di guida in rilievu scritti in Alfabetu Braille induve necessariu. I navi anu 2 toilette per l'omi, 2 donne è 1 per disabili, è ancu una tavola per a cura di i zitelli. Per risponde à i bisogni durante u viaghju, i buffets è i chioschi di vendita automatica chì vende bevande fresche è calde, è ancu l'equipaggiu di televisione è internet wireless sò stati installati nantu à i novi navi di Izmir. Un'altra caratteristica di e navi hè chì ci sò 10 parcheghji di bicicletta. Ci hè un sistema di climatizazione in modu chì i passageri ponu viaghjà cunfortu, è ci sò gabbie per animali indipendenti per pudè viaghjà cù i so migliori amichi.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà chjamatu e navi di passageru cù caratteristiche superiori chì aghjunghjenu à a so flotta in u scopu di u "Prughjettu di Sviluppu di Trasportu Marittimu" cum'è Kubilay, Hasan Tahsin è Ahmet Piriştina.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*