Apaydın: Atatürk hà iniziatu a Custruzzione di u Paese cù una Ferrovia

Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a nostra Republica, hè statu cummemoratu in u 79th anniversariu di a so morte cù una ceremonia tenuta in a Sala di Cunferenza TCDD.

U direttore generale di TCDD hà assistitu à a ceremonia. İsa Apaydın, TCDD Taşımacılık A.Ş Direttore Generale Veysi Kurt è i ferroviari anu participatu.

Dopu à u mumentu di silenziu è di l'innu naziunale, Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın In u so discorsu, hà ricurdatu chì a Lotta Naziunale hè stata lanciata contr'à e forze occupanti chì anu invaditu a patria basatu annantu à l'Armistiziu di Mudros, sottu a guida di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, cù a participazione tutale di a nostra nazione da sette à settanta.

Dichjarà chì risponde à ogni tipu di bisogni logistichi di u nostru esercitu, cum'è suldati, armi è munizioni, cù i treni operati nantu à e linee ferroviarie Ankara-Eskişehir-Kütahya-Afyon anu ghjucatu un rolu impurtante in a vittoria di a Lotta Naziunale, Apaydın hà cuntinuatu cum'è seguita:

Atatürk, chì hà enfatizatu l'impurtanza di e ferrovie durante a Lotta Naziunale cù u mottu "I Ferrovii sò un'arma di sicurezza più impurtante di un paese cà un fucile grossista", hà numinatu prima u so cumpagnu Behiç Erkin, à quale hà assai fiducia in a cunniscenza ferroviaria, cum'è u primu direttore generale di e ferrovie, è hà iniziatu a ricustruzzione di u paese cù una mubilizazione ferroviaria.

Sottulineendu chì e ferrovie sò ancu i pionieri di u sviluppu ecunomicu, suciale è culturale cù e parolle "I ferrovie sò una torcia sacra chì illumina un paese cù i luci di a civiltà è a prosperità", in u periodu di Atatürk; Circa 80 mila km di ferrovie sò stati custruiti, u 3 per centu di e quali hè in e regioni orientali cù cundizioni geografiche difficili.

Malgradu i difficultà di u paese chì hè ghjustu da a guerra, e ferrovie campanu u so periodu d'oru cù e linee custruite in pocu tempu, è u nostru pòpulu hà ottinutu impieghi è alimentazione cù e instalazioni industriali custruite longu à e linee di ferrovia è camini fumanti.

"QUANDA RIGGIMU À I NOSTRI OBIETTIVI 2023, POTREMU ESSERE FERROVII degni di ATATÜRK"

"Cù u passaghju di u nostru Gran Leader, soprattuttu da u 1950, l'investimenti ferroviari rallentavanu per più di mezu seculu, è dopu sò stati scurdati è lasciati à a so sorte.

Dapoi u 2003, una nova mubilizazione ferroviaria hè stata lanciata cù a dirigenza di u nostru presidente è u sustegnu di i nostri guverni, in modu di risurrezzione di e ferrovie, chì anu ghjucatu un rolu impurtante in a scrittura di a linea di destinu di stu paese. disse Apaydın, enfatizendu chì circa 42 miliardi di lire turche sò state investite in ferrovie finu à avà, 64 miliardi di quali sò in TCDD.

Cù questi investimenti; Spieghendu chì anu implementatu parechji prughjetti cum'è a custruzzione di e ferrovie d'alta velocità, u rinnuvamentu di e linee convenzionali, i centri logistichi, u trasportu ferroviariu urbanu, a mudernizazione di i veiculi rimorchiati è rimorchiati, l'electricità è a signalizazione, Apaydın hà cunclusu u so discorsu cusì:

"Mentre vogliu sprime a mo gratitùdine esprimendu chì avemu ottinutu questu cù i vostri sforzi di ghjornu è di notte, vogliu enfatizà chì avemu assai più travagliu davanti à noi.

En 2023, ci vole à rializà i nostri scopi di rende elettrificate è signalate tutte e nostre linee, è di mette i nostri treni naziunali nantu à i binari, cù a custruzzione di 3.500 8.500 km d'alta velocità, 1.000 XNUMX km di vitezza è XNUMX XNUMX km di ferrovie cunvinziunali.

Tuttavia, quandu avemu rializà sti scopi, pudemu rializà u sognu di Gazi Mustafa Kemal Atatürk per ghjunghje à u livellu di civilisazioni cuntempuranee in u nostru paese.

Allora pudemu esse i ferroviari chì Atatürk, chì hè un amante di a ferrovia, manca.

Cù sti sentimenti è pinsamenti, aghju torna à commemorare Gazi Mustafa Kemal Atatürk cun gratitùdine è gratitùdine in u 79 anniversariu di a so morte.

Spergu chì u so postu hè in u celu ".

KURT: MANDEmu i nostri ringraziamenti è ringraziamenti

Veysi Kurt, Direttore Generale di TCDD Tasimacilik A.Ş., in u so discorsu à a ceremonia, hà sottolineatu chì e ferrovie anu vissutu a so età d'oru durante u periodu di Gazi Mustafa Kemal Atatürk è chì una media di 200 km di ferrovia hè stata custruita per annu sottu. i cundizioni di quellu ghjornu, "In questa occasione, Mustafa Kemal Atatürk, chì hà fattu quelli servizii sottu à e cundizioni di quellu ghjornu. Mandemu a nostra gratitùdine è apprezzamentu à . disse.

Kurt hà dettu: "Oghje, avemu a forza è a vulintà di custruisce 200 km di ferrovie à l'annu. Vogliu ringrazià tutti, in particulare u nostru presidente, chì ci hà datu sta forza è sustegnu. disse.

A cerimonia hè finita cù a proiezione di u film "Railway Lover Atatürk" preparatu da u Cunsigliu di Stampa è Relazioni Pùbliche.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*