U desideriu di una vittura domestica in borsa

U presidente di a Camera di Cummerciu di Torbalı, Olgun, hà dettu: "Avemu sperienza in l'automobile. Semu à 15 minuti da l'aeroportu, à 40 chilometri da u portu, è avemu cunnessione autostrada, autostrada è ferrovia. Avemu dinò una linea di trenu d'alta velocità. Eramu entusiasmati di e firme firmate per a produzzione di a vittura domestica. "U locu più adattatu in Turchia hè Torbalı", disse.

U presidente di a Camera di Cummerciu di Torbalı, Olgun, chì hà assistitu à a ceremonia di firma di l'automobile domestica tenuta in u Complexe Presidenziale, hà dettu: "Avemu sperienza in a produzzione di l'automobile. "Semu in u locu più adattatu per a logistica in Turchia. Invitemu i nostri bravi omi chì rispundenu à a chjama di u nostru presidente per stabilisce a fabbrica in Torbalı ", disse.

A vittura domestica di Turchia serà fatta da u gruppu di joint venture di Anadolu Group, BMC Group, Kıraça Holding, Turkcell è Zorlu Holding. U prototipu di a vittura serà preparatu in 2019 è hè destinatu à esse vendutu in u mercatu in 2021. TOBB coordinarà a fase di pruduzzione di a vittura, chì serà elettrica o hibrida, è u sustegnu di u statu serà cercatu in casu di prublemi. U presidente di TOBB, Rifat Hisarcıklıoğlu, hà rispostu positivamente à l'appellu di u presidente Erdoğan per l'automobile domestica in l'Assemblea Generale TOBB in maghju. Dapoi, quasi 100 riunioni sò state tenute è e firme firmate in l'ultime settimane. U presidente di a Camera di Cummerciu di Torbalı (TTO), Abdulvahap Olgun, chì hà assistitu à a cerimonia di firma in u Complex Presidenziale, hà dichjaratu chì Izmir duveria agisce cù questu investimentu. Olgun hà dettu: "Avemu una sperienza di l'automobile. Semu à 15 minuti da l'aeroportu, à 40 chilometri da u portu, è avemu cunnessione autostrada, autostrada è ferrovia. Avemu dinò una linea di trenu d'alta velocità. Eramu entusiasmati di e firme firmate per a produzzione di a vittura domestica. "U locu più adattatu in Turchia hè Torbalı", disse. Opel Turkey hè statu stabilitu in u 1989 cum'è 40 per centu di capitale straneru cù un investimentu di 100 milioni di marchi.

A fabbrica Opel era una di e marche più impurtanti ospitate da Torbalı. A fabbrica Opel Turchia era a terza fabbrica d'automobile di Turchia in opera dopu Renault è Tofaş. In u 1990, l'annu chì a stallazione hè entrata in opera, Opel hà assemblatu 156 vitture in queste strutture. Dopu questu annu, sta quantità hè aumentata à più di 6 mila. Hè righjuntu 1992 mila in u 9, è hè aumentatu à più di 1993 mila in u 12. Sta situazione durò finu à u 1993. In u 1993, Opel Türkiye hà cuminciatu à impurtà. In u primu annu, 6 mila 630 vitture sò stati impurtati. A crisa ecunomica chì scoppia un annu dopu hà ancu colpitu Opel. U numeru di installazioni fatte in strutture Torbalı hè cascatu à 6 mila 626, a mità di u numeru di un annu fà. L'impurtazioni sò diminuite da un terzu, à 802. In u 1995, sti figuri fermanu quasi à u listessu livellu. A fabbrica, chì avia una capacità di pruduzzione annuale di 10 mila unità, ùn pudia resiste à a crisa ecunomica è hè stata chjusa in u 2000.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*