Ministru Arslan: 40 per centu di a pupulazione di u nostru paese hà scontru cù YHT

U ministru Arslan Djinn parla di l'Eastern Express
U ministru Arslan Djinn parla di l'Eastern Express

Ministru Arslan: U 40 per centu di a pupulazione di u nostru paese hà scontru cù YHT: U 10u Cungressu è Fiera di Trasportu Internaziunale di Transist d'Istanbul si sò tenuti u 02-04 di nuvembre 2017.

U 10e Congressu Internaziunale di Trasportu d'Istanbul Transist è a cerimonia d'apertura di a Fiera hè stata cun a participazione di u Ministru di Trasportu, affari marittimi è cumunicazioni Ahmet Arslan. I rapprisentanti di l'imprese chì furniscenu / furnisce i prudutti in e strade è u trasportu di u sistema ferroviariu anu participatu.

"Hè assai impurtante di parlà di u trasportu publicu in Istanbul, chì unisce dui cuntinenti è passa per u mare"

In u so discorsu d'apertura, u Ministru di l'UDH Ahmet Arslan hà enfatizatu chì hè assai impurtante chì un prugramma chì discute di u trasportu publicu hè tenutu in Istanbul è chì hè l'unica cità in u mondu chì cunnetta dui cuntinenti è hà un mare attraversu, u Ministru UDH Ahmet. Arslan hà dettu: "Deve esse discututi, discututi è cunsultati. assai impurtante. Tuttavia, hè assai più impurtante di parlà è ùn lascià micca quì. Vogliu successu à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, grazie, vi felicitamu. Hè necessariu aghjurnà i studii, quantu di ciò chì avete realizatu, quantu i vostri piani serve per u futuru, hè impurtante di parlà di questi. Hè assai impurtante di discutiri sta questione cù l'istituzioni, l'urganisazione, u settore privatu è l'università, chì sò l'attori di sta impresa ".

"Hè assai impurtante per assicurà l'integrazione trà i tipi di trasportu"

Arslan hà dettu ancu: "Se vive in Istanbul, se cresce in Istanbul, u trasportu hè una parte di a vostra vita. Sò ghjuntu in Istanbul in u 1977. Sfurtunatamente, di tantu in tantu, avemu avutu grandi difficultà. Era assai impurtante di truvà suluzioni à i prublemi di trasportu di Istanbul è di truvà suluzioni integrendu i modi di trasportu cù l'altri. Cum'è qualchissia chì hà sperimentatu questi prublemi è hè un stakeholder in a so suluzione, dicu; Sè vo risolve u prublema di trasportu publicu di una cità cum'è Istanbul, truverete suluzione in tuttu u mondu. In u risultatu di l'esperienza chì avemu acquistatu in Istanbul è l'impurtanza di assicurà l'integrazione trà i tipi di trasportu chì avemu ricevutu da Istanbul, avemu cullaburatu cù l'università, u settore privatu è i partiti mentre pruducia suluzioni per u trasportu è a cumunicazione di Turchia. Quandu avemu pigliatu sta rispunsabilità, avemu dettu chì duvemu fà un pianu sottu l'auspice di u nostru presidente, dopu u nostru primu ministru, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, è sottu a guida di u nostru primu ministru è dopu u nostru ministru, u sgiò Binali Yıldırım, duvemu stabilisce ugettivi, è duvemu assicurà l'integrazione di i modi di trasportu mentre camminendu versu questi scopi.

Chì avemu fattu in tutta a Turchia da tandu ? Prima di tuttu, avemu determinatu a "Strategy Master Plan di Trasportu". Avemu travagliatu cù parechje istituzioni / urganisazioni pubbliche è parechji prufessori universitari. Avemu stabilitu i nostri scopi futuri. Avemu purtatu à u stadiu di pianificazione. Cumu deve esse l'accessu di trasportu in e cità cù u 10u Cunsigliu di Trasportu, cumu deve esse l'accessu di trasportu in u nostru paese, cumu si deve esse integrati cù i corridori di trasportu in u mondu? Avemu discututu questi. Cù u travagliu pianificatu, avemu fattu una longa strada in tutti i tipi di trasportu. "dissi.

"40 per centu di a pupulazione di u nostru paese hà scontru cù YHT"

Enfatizendu ch'elli anu fattu e ferrovie, chì eranu casi abbandunati cum'è una pulitica statale, dapoi u 2003, Arslan hà dichjaratu chì una media di 1950 km di ferrovie sò stati custruiti annu finu à u 134, è sta cifra hè diminuita à 1950 km trà 2003 è 18: hè u 8u paese operante di treni à alta velocità in Europa. Avemu introduttu treni d'alta velocità à Ankara, Konya, Eskişehir, Kocaeli, Sakarya, Bursa, Bilecik è Istanbul, induve vive u 6 per centu di a pupulazione di u nostru paese. Ùn eramu micca soddisfatti di questu, avemu rinnuvatu circa 40 mila chilometri di a reta ferroviaria di 11 mila chilometri chì hè stata abbandunata à u so destinu. Avemu elevatu i so standard. Avemu più di radduppiatu u signale è a lunghezza di a linea elettrificata ".

"A custruzzione di più di 4 mila km di novi linee ferroviarie, è i travaglii di studiu di u prughjettu di 5 mila km di nova linea ferroviaria cuntinueghjanu"

Arslan hà rimarcatu chì i travaglii di custruzzione di più di 2000 mila chilometri di novi linee ferroviarie, 1300 chilometri di quale sò alta velocità, 700 chilometri di alta velocità è 4 chilometri di linee cunvinziunali, cuntinueghjanu, è chì u prughjettu di l'indagine travaglia per cuntinueghja a nova linea di ferrovia di 5 mila chilometri.Hè assai impurtante chì queste linee ferroviarie sò cunnesse cù porti, zoni industriali urganizati, grandi fabbriche è grandi centri di trasportu. Per passà da u trasportu à a logistica, custruemu centri logistichi in u quadru di u "Logistics Master Plan" è averemu l'uppurtunità di aumentà a quantità di carica 2.5 volte. Attualmente, 8 di elli sò in opera. Avemu apre u nostru 9. Centru Logisticu in Erzurum. I travaglii di custruzzione cuntinueghjanu in 5 posti cumpresi Kars è Konya. Per aumentà à 21, i studii di u prughjettu di studiu cuntinueghjanu ". hà dettu.

"U ligame mancante di u Corridor Mediu cù BTK hè statu finitu"

Arslan, chì hà datu infurmazioni nantu à a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, chì hè stata aperta u 30 d'ottobre di u 2017 è chì u primu trenu hè ghjuntu cù successu in Mersin, hà continuatu cusì: "A linea ferroviaria BTK interessa tutti i paesi da Londra à Pechino. è face parte di u « Corridor Mediu », hè un prughjettu cumplementariu. Orgoglio per noi, orgoglio per u nostru paese. Hè un prughjettu assai impurtante chì avemu prisentatu à u mondu. Spergu chì portarà bona furtuna à u nostru paese, a regione è l'umanità. Perchè avemu finitu u ligame mancante di una catena assai impurtante. Quale catena ? A forza di quella catena hè uguale à u so ligame più debule. Ùn ci era micca anellu. A catena ùn avia forza... A catena hè diventata più forte. Avemu cumpletu l'anellu mancante. Grazie à a nostra credenza in u sistema ferroviariu, a ferrovia, avemu custruitu sta ferrovia ".

"Da Gebze da i dui lati HalkalıL'integraremu in

Nutendu chì i sistemi suburbani da i dui lati di Istanbul cuntinueghjanu ghjornu è notte, in integrazione cù altri sistemi ferroviari, in qualità di Marmaray, Arslan hà dettu: "Fineremu tuttu u sistema prima di a fine di u 2018. I dui lati da Gebze HalkalıL'integraremu l'una cù l'altru è u metteremu à a disposizione di l'Istambuliti ". disse.

"I YHT andaranu à Haydarpaşa, à u latu europeu"

Enfatizendu chì una terza linea hè stata custruita accantu à a linea di metro, Arslan hà dettu: "I treni d'alta velocità chì partenu da Ankara, Sivas è Konya puderanu passà à Haydarpaşa o à u latu europeu usendu Marmaray. Di novu, durante l'ore quandu u trasportu di passageri ùn hè micca dispunibule, i treni di merchenzie chì partenu da a Cina è u Kazakistan puderanu andà in Europa cù Marmaray. Cusì, serve à u trasportu sia in cità, interurbanu è internaziunale ".

Arslan hà dichjaratu chì oltre à Istanbul, i prughjetti sò realizati per integrà i sistemi di trasportu in parechje cità, è e soluzioni sò prudutte cum'è un partner di suluzione.

Attenti à u fattu chì a fiera serà ancu benefica per a localizazione è a naziunalisazione, Arslan hà vulsutu chì u cungressu è a fiera sò auspicious.

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın In u so discorsu, hà datu infurmazioni nantu à l'investimenti di a Direzzione Generale è u prucessu di liberalizazione di u trasportu ferroviariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*