U presidente Türel hà infurmatu 4 Quartieri nantu à u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu di a 3a Tappa

U sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Menderes Türel, hà dichjaratu ch'ellu aspetta una participazione record è un forte sì à u referendum di u 5rd Stage Rail System Project, chì si terrà dumenica 3 nuvembre, è hà dettu: "U vostru sustegnu, u sforzu hè da noi. Quandu vedemu u sustegnu di e persone daretu à noi, amore à quelli chì ci ponu tene ", disse.

Sindaco metropolitanu Menderes Türel, In quantu à u referendum di u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu di a 3a Tappa, Emek, Yeni Mahalle, Karşıyaka è i quartieri di Yeni Emek anu tenutu una riunione d'infurmazione. U presidente provinciale di u Partitu AK Rıza Sümer, u sindaco di Kepez Hakan Tütüncü, membri di u cunsigliu, capi è citadini anu assistitu à a riunione.

Türel hà dichjaratu chì anu trasfurmatu Kepez, chì era chjamatu u giardinu di daretu di Antalya prima di u 2004, in u giardinu di fronte di Antalya cum'è prumessu, "Avemu dettu chì tuttu ciò chì succede in Konyaaltı è Muratpaşa di Antalya serà in Kepez. Avà, tuttu da u sistema ferroviariu à l'applicazioni intelligenti di a cità, da l'intersezioni multi-piani à i boulevards, da ogni tipu d'opere di infrastruttura à a trasfurmazioni urbane. Hakan, u presidente, hà volatu Kepez cù una ala dopu à u 2009. Dopu à u 2014, vulemu cù ali doppie ».

FEMME INSIEME CU U PUBLICU
U presidente Türel cuntinuò e so parolle cusì: "Semu davanti à voi per u più grande prughjettu in a storia di Antalya in termini di numeri. U 3rd Stage Rail System Project hè un prughjettu di 23 km da esse realizatu cù un budgetu d'investimentu di 700 milioni di TL. Nisun prughjettu in Antalya hà avutu un valore cusì grande finu à oghje. 23 di a strada chì copre 21 quartieri passa per i quartieri cumpresi Kepez. Avemu una cunniscenza di a pulitica cù u populu, micca contru à u populu. Ùn facemu micca passi senza dumandà à u publicu nantu à i grandi prughjetti. Micca solu in a terza tappa, ma ancu in Şarampol, Ali Çetinkaya, prima junction Çallı, avà avemu l'opinione di u publicu in l'applicazione di u 15 di lugliu di a Democrazia Martyrs Overpass, in a seconda tappa, in parechje applicazioni. Se u nostru pòpulu dice: "Vai, presidente, arricciate e maniche è cuminciate", facemu ciò chì hè necessariu. Ancu s'ellu ci hè un prughjettu chì u publicu ùn vole micca, allora simu occupati cù altre cose ".

ÙN FAREmu SI U POPLU ùn VOLE
Spieghendu chì ùn anu micca realizatu prughjetti chì u publicu ùn vulia micca, u sindaco Türel hà dettu: "Durante l'arrangiamentu di a strada Şarampol, l'area di parcheghju di Creta hè stata discussa. Avemu pensatu di dumandà à u publicu. Dicenu chì ùn vulemu micca. Avemu dettu grazie, s'è u publicu ùn vole micca, ùn a faremu micca. In u nostru prughjettu di u sistema ferroviariu di a seconda tappa, 22 citadini in 8 quartieri sò andati à u votu. 400 di elli anu dettu di sì. In u mo primu mandatu, assai persone anu dettu: "Menderes hà persu l'elezzioni per via di u trenu". Avemu dettu chì se Antalya hà da vince, simu sempre disposti à perde personalmente. Hè per quessa chì avemu dettu chì ùn piglià micca grandi prughjetti senza dumandà à u publicu durante stu periodu. Hè ciò chì facemu avà. S'è tù dici di sì, purteremu a strada di a 98.42ª Tappa à Kepez, quasi cum'è una nova collana di perle, cuminceremu a so custruzzione in dicembre è ghjennaghju è finiremu in un annu ».

CONTRIBUIRÀ À L'ECONOMIA
U presidente Menderes Türel hà dettu chì alcune sezioni cercanu constantemente di discredità i so servizii è disse: "Dicenu, chì hè u benefiziu di stu sistema ferroviariu per i citadini? Forse serà più faciule per andà da un locu à l'altru. In i quartieri nantu à a strada di u sistema ferroviariu, i valori di tutte e pruprietà cum'è residenze, case, buttreghi è spazii cummerciale sò in crescita. Quelli quartieri diventanu più ricchi. Kepez hè diventatu più riccu. È dicenu, chì hè bonu per noi ? Un investimentu di 700 milioni di TL hè un sustegnu à l'ecunumia di Antalya, i cummercianti, i cummercianti è i pruprietarii di l'imprese. Centinaie di i nostri fratelli avereranu travagliu è pane quì. Cumu risolverà stu disoccupazione s'ellu ùn apremu micca novi spazii di cummerciale ? Chì benefiziu hà fattu u Prughjettu Boğaçayı per mè? 10 mila persone averà u pane in questu. Cumu pudete micca vede questu? Boğaçay, induve un investimentu di 1 miliardi di TL serà fattu, cuntribuisce à l'arricchimentu di Antalya è l'arricchimentu di u populu di Antalya. Cumu ùn vede micca questu? È perchè ùn l'anu micca vistu in ogni modu, ùn anu pussutu custruisce una junction o un sistema ferroviariu di un metru dopu à noi.

IN DISCIPLINA ELETTRONICA GENERALE
U presidente Türel hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u referendum è u prucessu di votu chì si feranu in 5 quartieri dumenica 23 di nuvembre: "Avete a pussibilità di vutà in 4 di i nostri quartieri in questa regione. Karşıyaka I nostri fratelli chì vivenu in a Scola Secundaria Perihan Esat Aral, i nostri fratelli chì vivenu in u Quartiere Emek, a Scola Primaria General Şadi Çetinkaya, quelli chì vivenu in Yenimahalle puderanu votà à a Scola Primaria Yenimahalle, è quelli chì vivenu in u Quartiere Yeni Emek puderanu lancià u so voti à a scola primaria Abdülkadir Özkan. U referendum hè tenutu cù una disciplina elettorale piena. Avete u dirittu di votu da 08.00:17.00 di a matina à XNUMX:XNUMX di a sera. Micca solu l'elettori chì campanu in stu quartieru, ma ancu quelli chì anu un travagliu in stu quartiere, votanu cù a fotocopia di a Càmera di Cummerciu o u documentu di u registru di u cummerciante scrittu in i so indirizzi.

ASPETTU UN RECORD
Dichjarà chì aspetta una presenza record è un forte Sì da Kepez, Türel hà dettu: "2. À u palcuscenicu, 8 mila 400 citadini anu dettu di sì cù 98.42 voti. Merite un record. Aspittemu di vede tutti i nostri citadini à l'urna dumenica. Perchè ùn avemu micca putere altru ch'è u vostru sustegnu. Ùn puderemu micca furnisce un iota di serviziu senza u vostru sustegnu daretu à noi. Quandu vedemu quellu sustegnu daretu à noi, amore à quelli chì ci ponu tene. Supportu da voi, sforzu da noi. S'è tù dici di sì, ùn ci fermemu, dicemu di cuntinuà ».

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*