U presidente Aktaş hà ascoltatu i prublemi in u metro

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà iniziatu u so turnu di ogni ghjornu in u metro. U presidente Aktaş, chì hà pigliatu u metro da a stazione di Kestel per detectà i prublemi in u trasportu publicu, hà scontru cù i citadini. sohbet è ricivutu infurmazione nantu à i prublemi chì anu avutu. Esprimendu chì una pratica in quale e persone viaghjanu cù u so corpu appiccicatu à u vetru ùn hè micca accettabile, Aktaş hà dettu chì anu u scopu di furnisce un sollievu significativu à cortu termini cù picculi tocchi.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, chì hà iniziatu una maratona di briefing intensu da u mumentu chì hà pigliatu u postu, si riunisce cù i gestori di l'unità municipali da una banda, è si riunisce direttamente cù i citadini da l'altra banda, è ascolta i prublemi sperimentati in a cità. cità in prima manu. U sindaco Aktaş, chì hà determinatu u prublema di priorità di Bursa cum'è trasportu è hà sviluppatu prughjetti nantu à questu tema, hà iniziatu u so turnu di ogni ghjornu in u metro per vede i prublemi sperimentati in u trasportu publicu in situ. U sindaco Aktaş, chì hà pigliatu u metro da a stazione di Kestel, venendu da İnegöl, hà ascoltatu i prublemi di i citadini mentre viaghjavanu in piedi. U sindaco Aktaş, chì hà viaghjatu in l'ora di a matina quandu u metro hè più affollatu, hà ascoltatu e lagnanze, i suggerimenti è e dumande da i citadini in ogni campu.

Soluzioni permanenti per i picculi tocchi
Dichjarà chì hà viaghjatu cù i citadini per vede i prublemi sperimentati in u trasportu publicu in situ, u sindaco Aktaş hà dettu: "Tramindui avemu viaghjatu inseme è avemu avutu interviste cù i nostri citadini. Avemu ascoltatu e so lagnanze, suggerimenti è dumande. In verità, sò tutte e cose cunnisciute, ma pensu chì saria più sanu per empatizà è piglià decisioni nantu à sta questione vedendu in persona. Trà i citadini chì avemu parlatu ci era studienti, pensionati, dame, signori è impiegati. L'effetti di l'espressione sò i seguenti; Anu dichjaratu chì ci hè un prublema seriu, soprattuttu in l'ora di punta di a matina è di a sera, chì ci hè una congestione, è chì e diverse tariffi di prezzu ponu esse sviluppate in quantu à i prezzi. Pensu chì ancu e piccule letture quì anu un impattu seriu. Prima di tuttu, l'aspettativa hè di aumentà a qualità. Ci hè ancu lagnanza di i veiculi chì si rompenu di tantu in tantu. Quessi eranu i nostri scuperti, avemu digià una squadra chì travaglia nantu à elli. "Spergu, vulemu fà u trasportu publicu più faciule in ogni casu cù i tocchi chì faremu", disse.

Faremu passi seri
Dichjarà chì ùn hè micca pussibule di pusà in u trasportu publicu, soprattuttu durante l'ore di punta, u sindaco Aktaş hà dettu: "Ci sò seri migliure da fà. Perchè una pratica induve a ghjente viaghja cù i so corpi appiccicati à u vetru, per dì cusì, ùn hè micca accettatu. Hè per quessa chì speru chì i nostri citadini di Bursa sentenu stu privilegiu è sta differenza assai prestu cù e pratiche chì faremu cù a nostra squadra. Evalueremu tutte queste informazioni chì ricevemu. Faraghju ancu un viaghju in l'ora di sera quandu hè occupatu. In particulare oghje sò venutu solu. Vuliu fà una rilevazione di spot. Inoltre, avemu ricevutu infurmazioni nantu à prublemi serii. "Faremu passi seri per fà a vita di i nostri citadini più faciule", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*