U presidente Akyürek: "Desideremu chì e vitture domestiche sò prodotte in Konya"

Parlendu à u panel intitulatu "U Futuru di l'Automotive è u Centru di Attrazione Konya" urganizatu in cuuperazione cù l'Agenzia di Sviluppu Mevlana è a Camera di l'Industria di Konya, u sindaco di a municipalità metropolitana Tahir Akyürek hà dichjaratu chì hè una materia d'orgogliu per Konya chì, in più di Essendu un centru di pruduzzione agricula in u passatu, Konya hè ancu diventatu una cità industriale maiò cù a so diversità di produzzione. Ellu disse chì, cum'è Konya, volenu esse unu di i partiti in a produzzione di l'automobile domestica cù ogni tipu di cundizioni pusitivi.

Un pannellu intitulatu "U Futuru di l'Automotive è u Centru di Attrazione Konya" hè statu urganizatu in cuuperazione cù l'Agenzia di Sviluppu Mevlana (MEVKA) è a Camera di l'Industria Konya (KSO).

Parlendu à l'apertura di u pannellu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, hà dichjaratu chì l'iniziu di iniziative in certi spazii hè statu ritardatu per via di i prucessi negativi chì u paese hà sperimentatu in l'ultimu seculu, è chì u settore di l'automobile era unu di elli. Nutendu chì Turchia hà fattu un prugressu in parechji aspetti in u campu di l'industria di l'automobile oghje, u presidente Akyürek hà dettu: "Ancora, ùn avemu micca pruduttu un automobile patentatu turcu cù a so propria marca. Eramu tutti entusiasmati chì u nostru guvernu, i nostri omi d'affari, è l'Unione di e Camere sò stati cun una nova furmazione in questu campu, cù a coordinazione di l'Unione. "Se l'automobili domestici sò in e strade u più prestu pussibule, lascemu, cum'è municipalità è istituzioni pubbliche, guidà fieramente e vitture domestiche", disse.

Semu fieri di KONYA INDUSTRY

Nutendu chì u prublema di l'automobile domestica hè stata annantu à l'agenda lucale di Konya dapoi anni, u sindaco Akyürek hà dettu chì sò fieri di l'industria di Konya è hà dichjaratu chì Konya, chì era un centru di produzzione agricula in u passatu, hè diventatu una cità industriale maiò cù a so pruduzzione. diversità è ancu i prudutti agriculi. U sindaco Akyürek hà dettu: "Questu hè un avvenimentu fieru per u nostru Konya. U settore industriale hà una grande parte in u livellu attuale di produzzione, benessere è sviluppu di Konya. Forsi i nostri figuri di l'esportazione anu da esse ancu più altu, ma prumette grandi speranze cù a tendenza di sviluppu da aieri à oghje. Avemu vistu chì u più grande cluster in a nostra diversità di produzzione hè in a sub-industria di l'automobile, è ancu in a machina agricula. Oghje, e cumpagnie chì producenu in a subindustria automobilistica esportanu in parechji paesi di u mondu. Cuntinueghja u prucessu di pruduzzione di parechje marche impurtanti. "Questu crea una infrastruttura seria per l'investimenti automobilistici di Konya", disse.

VOLEMU ESSERE UNA DI I STAKEHOLDERS

Dichjarà chì volenu esse unu di i partiti in a produzzione di l'automobile domestica cum'è Konya, u sindaco Akyürek hà listatu i motivi per chì l'automobile domestica deve esse prodotta in Konya cù e seguenti parolle: "A dispunibilità di una struttura di terra adattata è sicura, essendu una regione luntanu da terrimoti, a nostra forza di travagliu furmatu cù 4 università hè diventata più forte è più forte. " emergenza in qualchì modu, Hz. Fattori cum'è un clima di tolleranza purtatu da a filusufìa di Mevlana è parechje opportunità in quantu à l'urbanizazione, a creazione di un ambiente adattatu per l'ospiti lucali è stranieri à campà, è u fattu chì e nostre istituzioni è urganisazioni furnisceranu ogni tipu di cunvenzione sò i vantaghji di Konya. Inoltre, u fattu chì i settori industriali è di pruduzzione è a maiò parte di l'investimenti in Turchia sò chjappi in a Regione di Marmara rende strategicamente necessariu di trasfurmà l'investimenti in altre regioni è di creà diversità regiunale. Cum'è Konya, simu assai fieri di accoglie un investimentu cusì grande cù tutte e nostre istituzioni è urganisazioni. Invitemu un investimentu cusì grande à Konya ".

L'OVNI SONU INIZIATI A FRUTTÀ

U secretariu generale di MEVKA, Savaş Ülger, hà dettu: "I studii realizati da u nostru paese è da a nostra cità in u campu di a R&D, a tecnulugia è l'ingegneria, soprattuttu in l'ultimi 15 anni, anu cuminciatu à dà fruttu è per quessa, grazie à capacità di produzzione chì a nostra subindustria automobilistica hà ottenutu, 85 per centu di i pezzi di ricambio necessarii per i veiculi pruduciuti in u nostru paese sò dispunibuli. "Hè righjuntu u livellu di risponde à a dumanda è hè diventatu un pruduttore di pezzi per i giganti mundiali in l'automobile. l'industria producendu prudutti cun altu valore aghjuntu. "In cunsiderà a so larga gamma di infrastrutture di produzzione, investimenti in R&D è tecnulugia, manodopera addestrata, superiorità logistica è locu centrale, a nostra cità si distingue trà e cità induve seranu prudutte l'automobili domestici", disse.

Cum'è AGENZIA, ATTACHEMU MOLTA IMPORTANZA À L'INDUSTRIA AUTOMOTIVE

L'Agenzia Turca di Investimenti, Supportu è Promozione, u Capu di u Dipartimentu di i servizii di l'investitori, Mustafa Rumeli, hà dettu chì anu una grande impurtanza à l'industria di l'automobile cum'è agenzia è hà dettu: "In a nostra agenza, tratemu l'industria di l'automobile cum'è un settore prioritariu. Facemu un travagliu impurtante per aumentà l'investimenti in u settore di l'automobile è fà di u nostru paese un centru di attrazione. "Avemu bisognu di travaglià più in manu cù u settore è aumentà a nostra cooperazione è a coordinazione per risolve i prublemi di u settore, sguassate l'ostaculi in u so modu, è rende u settore successu è cumpetitivu in u mondu", disse.

KONYA SI PREPARA PER QUESTU PROGETTU ANNI FA

U presidente di a Camera di l'Industria di Konya, Memiş Kütükcü, hà dettu: "Quandu u nostru paese rializeghja stu prughjettu, ùn solu pruduce l'automobile, ma ancu attraversa una soglia oltre quellu. L'industria di l'automobile hè una industria assai immersiva, assai inclusiva. U passu chì Turchia farà in questu sensu hè un settore di locomotive assai impurtante chì trasformerà completamente l'industria di Turchia è migliurà a capacità tecnologica di sta industria. Per quessa, hè assai impurtante per questa vittura per esse pruduciutu è mette nantu à e strade in quantu à cresce l'accumulazione di tecnulugia di Turchia, l'innuvazione è a capacità di cuncepimentu in modu sustinibili. Konya ùn hè micca preparatu per stu prughjettu oghje. Konya hè stata preparata per stu prughjettu anni in anticipu. "In queste cunferenze, cuntinuemu à creà u futuru di l'industria di l'automobile, a so strada futura è l'infrastruttura per preparà Konya per u futuru di sta industria", disse.

Dopu à i discorsi, u pannellu intitulatu "U Futuru di l'Automotive è u Centru di Attrazione Konya" hè statu moderatu da Osman Sever, Sicritariu Generale di l'Associazione di l'Industria Automobilistica.

U membru di u Cunsigliu di Kıraça Holding Jan Nahum, Kağan Yıldırım da l'Agenzia Turchia di Investimenti, Supportu è Promozione, Frost and Sullivan Consulting Firm Turkey Director Melih Nalcıoğlu è System Global Consultancy Chairman Hüseyin Karslıoğlu anu assistitu à u panel.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*