Ministru Arslan: "Aumenteremu a tarifa lucale di YHT à u 74 per centu"

Ahmet Arslan, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dichjaratu chì u risparmiu annuale di 144 miliardi di dollari in investimenti in infrastrutture di trasportu è di cumunicazione hè di 11 miliardi di dollari.

In a so presentazione à u Cumitatu di Pianificazione è Budget di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Arslan hà rimarcatu chì assai riforme strutturali sò state fatte è hà dettu ch'elli cercanu di esse affettati da e crisi maiò in u mondu è a lotta di i paesi vicini contru inestabilità à un livellu minimu è di realizà servizii in trasportu è accessu senza interruzzione.

Apuntendu chì l'investimenti di trasportu sò impurtanti per altri settori, Arslan hà dettu chì dopu à u 15 di lugliu, cù l'ordine di u presidente Recep Tayyip Erdoğan per ùn ritardà l'investimenti, nunda ùn si ferma, ùn anu micca cascatu in cumpiacenza, malgradu quelli chì volenu u caosu è pensanu chì a vitezza di u serviziu diminuirà, cum'è un paese, per fà è finisce u so travagliu u più prestu pussibule.Ellu sottolineatu chì anu fattu un sforzu straordinariu.

Dichjarà chì u ritmu di crescita in Turchia hè assai sopra à 5 per centu, vale à dì, assai sopra à l'aspettattivi di u mercatu internaziunale, cù u trasportu è altri travaglii, chì sò a leva di altri settori, Arslan hà dettu chì per 15 anni, ci hè statu un travagliu tremendu. è trasfurmazioni per rializà u trasportu di u paese, a cumunicazione è a so infrastruttura.

Apuntendu chì ci sò state duie ondate di integrazione glubale sperimentata in u mondu trà u 1870 è u 1914, Arslan hà dichjaratu chì a prima hè stata superata cù i sviluppi in i tecnulugii di trasportu è u cambiamentu hè statu ottenutu, è chì e tecnulugie di cumunicazione anu avutu un grande impattu in u settore. è sviluppi in l'onda globale dopu à 1980.

Enfatizendu chì i sviluppi in questi dui spazii di serviziu anu avutu un impattu annantu à u trasportu, l'accessu è altri settori, chì anu pigliatu a so forma finale in u mondu oghje in termini ecunomichi è suciali, Arslan hà dettu: "Se parlemu di a produzzione domestica è naziunale. , Vogliu sprimà chì l'investimenti di l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione anu un grande rolu in questu. Ogni travagliu fattu serve micca solu u presente, ma ancu u futuru ". disse.

"U budgetu di u Ministeru è i so affiliati hè di 28 miliardi 442 milioni di lire"

Arslan hà dichjaratu chì trà u 2003 è u 2017, 362 miliardi di lire sò stati spesi in u campu di u trasportu è a cumunicazione à i prezzi di l'oghje, è chì u settore privatu hà investitu quì, postu chì u settore hè statu pavimentatu cù e regulazioni in maritime, è l'investimentu quì era circa 30 miliardi. lire.

Spieghendu chì a parte di a cooperazione publica-privata in questi investimenti hè di circa 100 miliardi di lire, Arslan hà cuntinuatu cusì:

"A parte chì hè stata realizata finu à avà hè di 53 miliardi di lire, 46 miliardi di lire cuntinueghja. Avemu prughjetti 505 chì travagliammu veramente. I grandi prughjetti sò custituiti di parti. Ci sò 3 mila 335 prughjetti in totale. Finu a ora, 139 miliardi di lire sò stati spesi in questi, è continueremu à travaglià nantu à prughjetti chì valenu 182 miliardi di lire. U budgetu di u Ministeru di questu annu, a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile, a Direzzione Generale di Autostrade, Tecnulugia di l'Infurmazione è Autorità di Comunicazione hè di 2018 miliardi 28 milioni di lire per 442. U ritmu di crescita hè 14 per centu. Se avemu cunsideratu i SEE, u budgetu d'investimentu di tuttu u ministeru, i so parenti, rilativi è affiliati hè 28 billion 794 million lire, 54 billion lire cumpresi l'altri. Ci sò i bilanci chì si prisentanu in u bilanciu di u ministeru è poi trasferiti à a DGCA, Autostrade, hè accadutu di novu in u passatu, ùn l'avemu micca mostratu in u bilanciu di u ministeru per ùn esse duplicatu. Avemu dimustratu in u budget di altre istituzioni pertinenti. A più alta rata di crescita hè in u settore ferroviariu cù 49 per centu ".

Dichjarà chì travaglianu nantu à l'effetti ecunomichi è suciali di l'investimenti di trasportu è cumunicazione, Arslan hà dettu chì l'investimentu fattu quellu annu, micca da u deflatore, hè 76 miliardi di dollari in u settore di l'autostrade, 22 miliardi di dollari in e ferrovie, 9 miliardi di dollari. in l'industria aerea, s'ellu hè calculatu da u scambiu di quist'annu, 30 miliardi di dollari per u settore privatu, cumpresi i cantieri navali è i porti, 35 miliardi di dollari in u quadru di i rigulamenti fatti in u settore di a cumunicazione, è 144 miliardi di dollari cumpresi i novi è i porti. satelliti domestici, sviluppu di l'infrastruttura di telecomunicazioni, e-Government Gateway, mudernizazione di PTT, serviziu postale è novi campi di attività.

Arslan hà indicatu chì i settori marittimi, stradali è aerei, magazzini, logistica, telecomunicazioni è postali sò principalmente affettati direttamente da i settori chì sò direttamente o indirettamente affettati da l'investimenti di trasportu è cumunicazione. .

Spieghendu chì l'urganisazioni internaziunali trattanu cù i settori chì sò direttamente o indirettamente affettati da certe ipotesi, Arslan hà dettu:

"Quandu l'avemu vistu da quì, vedemu chì u 12 per centu di i settori diretti è u 24 per centu di i settori indiretti custituiscenu circa 36 per centu di u PIB. In particulare quandu i 15 paesi in u cima di a classificazione di u PIB cù i dati di l'OCDE sò cunsiderati, Turchia si trova in u 4esimu cun 14% di u PIB, mentre chì oghje hè u 1u cun 7 per centu. Tuttavia, ci hè una incongruenza trà i dati di u ministeru è i dati inseriti in i registri. Mentre i nostri spesi sò assai più alti, à $ 13,4 miliardi annu, questu pare assai più bassu. Se cunsiderà quellu numeru, serà trà i primi trè. In altri palori, simu u paese chì attribuisce una parte di 1,6 per centu da u PIB. L'investimenti anu effetti durante u periodu di operazione. Quandu i figuri d'investimentu sò cunsiderati, u 3 per centu di u PIB hà un effettu tutale di 2003 miliardi di dollari quandu avemu cunsideratu l'effetti di i periodi d'investimentu è di attività trà 2016 è 286. Fighjendu l'impattu di l'investimenti nantu à l'impieghi, ci hè una media annuale di 639 mila persone. Per u 2016, sta cifra hè di 966 mila persone è i primi SGK di 2,7 miliardi di dollari sò stati pagati per quessa.

Spieghendu chì u risparmiu annuale di 144 miliardi di dollari in investimenti in infrastruttura di trasportu è di cumunicazione hè di 11 miliardi di dollari, Arslan hà dettu: "U valore monetariu di 1,4 miliardi d'ore di risparmiu di tempu hè di 2,7 miliardi di dollari. Ci hè 1,1 miliardi di litri di risparmiu di carburante in spese operative di i veiculi, circa 1,4 miliardi di dollari, è 2,5 miliardi di dollari in risparmi di mantenimentu di i veiculi ". disse.

"Ogni annu, 9 mila vite sò salvate"

Dichjarà chì 9 vite sò salvate ogni annu malgradu u voluminu di trafficu crescente, Arslan hà dettu chì l'urganisazioni internaziunali calculanu 370 mila dollari per persona quandu l'età media in u paese, l'età media di quelli chì anu persu a vita in accidenti, è a diffarenza in termini. di forza di travagliu, è chì ci hè un ingressu di 3,9 miliardi di dollari per questu. .

Dichjarà chì ci sò risparmi per via di a diminuzione di l'emissioni di diossidu di carbonu, Arslan hà dettu chì per via di l'esekzione rapida di transazzione publica in l'ambiente elettronicu, u risparmiu in i costi di viaghju è di alloghju hè di 420 milioni di dollari, 758 milioni di dollari in risparmi per via di l'aumentu. in a produtividade di u persunale in transazzione publica, è assai transazzione, in particulare e-Government, sò realizati in ambienti elettronichi, hà nutatu chì circa 3 mila tunnellate di carta sò stati salvati, chì significa chì 50 mila arburi, vale à dì, 20 ettari di carta. zona forestale, ùn deve esse tagliatu.

"2,9 miliardi di TL sò stati spesi in prughjetti di rispunsabilità suciale"

Arslan hà ancu datu infurmazioni nantu à i prughjetti suciale, è hà dettu chì anu spesu 2,9 miliardi TL in prughjetti di rispunsabilità suciale cum'è Wimax, FATIH, a creazione di infrastruttura GSM in i paesi rurali, a creazione di stazioni di basa, è a creazione di classi di tecnulugia di l'informatica.

Dichjarà chì anu ghjuntu in i paesi induve campanu 4 miliardi 1 milioni di persone, Arslan hà dettu: "U PIB quì hè di 540 trilioni di dollari. U voluminu di u cummerciu in questi paesi hè di 35,7 trilioni di dollari. U nostru scopu hè di prufittà più di stu voluminu cummerciale è di avè una parte di u trasportu cumpiendu i corridori internaziunali. utilizatu l'espressioni.

Arslan hà dichjaratu chì travaglianu per passà da u trasportu à a logistica è hà nutatu chì anu u scopu di aumentà a Turchia, chì hè 2016th trà 160 paesi in l'Indice di Prestazione Logistica 34, à almenu 15.

Apuntendu chì a Turchia hè in u centru di u trasportu regiunale di merci trà l'Asia è l'Europa, a Russia è l'Africa, Arslan hà enfatizatu chì i centri logistichi sò impurtanti perchè ricevenu una parte sufficiente da u voluminu di cummerciu di 2 trilioni di dollari originati da u trasportu in a regione.

Dichjarà chì attribuisce una grande impurtanza à a cunnessione di i centri di merci è i porti à i corridori principali cù e ferrovie, Arslan hà dettu: "Connettaremu 279 centri di merci cù 389 diritti di junction custruendu un totale di 33 chilometri di ferrovia. Cusì, creeremu una capacità di carica annuale addiziale di 45 milioni di tunnellate. Questa hè una figura assai impurtante per u nostru paese. Cuntinuemu à travaglià nantu à 10 di elli, è u travagliu cuntinueghja nantu à 41 d'elli per esse inclusi in u prugramma d'investimentu ". hà fattu a so valutazione.

"30% sollievu in u trafficu cù SGS"

Arslan hà dichjaratu chì cù u Free Pass System (SGS), chì hè impurtante per a sicurità stradale, ci hè un sollievu di 30% in u trafficu cù a rimuzione di cabine di pedaghju, è hà parlatu di u so travagliu nantu à a sicurità di u trafficu.

Dichjarà chì u 70 per centu di u prugressu hè statu ottenutu in a custruzzione di u Novu Aeroportu di Istanbul, Arslan hà ricurdatu chì a prima fase di l'aeroportu si apre u 29 d'ottobre di u 2018.

Dichjarà chì stanu travagliendu in parechje rotte ligati à u Prughjettu Kanal Istanbul, Arslan hà nutatu chì finalizeranu a sezione di u prugettu è cumincianu u prucessu di licitazione cù u mudellu finanziariu in cunseguenza.

"A flotta mercantile marittima turca hè rinfurzata"

Dichjarà chì a flotta mercantile marittima turca hè diventata più forte in u settore marittimu, Arslan hà dichjaratu chì anu u scopu di aumentà a quantità di carichi trattati in i porti da 190 milioni di tunnellate à 449 milioni di tunnellate à a fine di questu annu.

Rimarchendu chì l'aspettativa di a fine di l'annu in u trasportu ro-ro cù cunnessione internaziunale, chì aumenta l'indipendenza logistica, hè di 469 mila, Arslan hà nutatu chì u numeru di passageri trasportati in cabotage hè aumentatu à 2003 milioni cù un aumentu di 2016 per centu trà 48 è 148. , è a quantità di carica trattata era di 82 milioni di tunnellate cù un aumentu di 53 per centu.

In riferimentu à l'opere nantu à i porti in custruzzione, Arslan hà spiegatu chì l'infrastruttura di u portu di Çandarlı hè stata cumpletata, anu cambiatu a superstruttura per serve spazii diversi è cumminati per via di a contrazione internaziunale in u mercatu di i containeri, è anu stabilitu a Zona Industriale di Çandarlı è hà travagliatu. in una manera chì li benefiziu.

Enfatizendu chì anu aumentatu a capacità d'attraccamentu di i yacht da 8 à 500, Arslan hà dichjaratu chì hè assai impurtante di monitorà i navi è l'aerei, chì anu assai studii per monitorà u trafficu di i navi, è chì realizanu un monitoraghju istantaneu per eliminà i periculi. in u passaghju di u Bosforu.

Enfatizendu chì sustene a produzzione domestica è naziunale, Arslan hà dettu:

"Avemu fattu ubligatoriu di utilizà 500 per centu ULAK mentre furnisce servizii à i paesi cù una populazione di menu di 30 chì ùn ponu micca riceve u serviziu GSM in a campagna. I testi sò cuminciati. Avemu avà una stazione di basa naziunale. Riducemu a dipendenza straniera. Creemu e-mail naziunali è lucali. Stabbiliemu una piattaforma naziunale di e-mail è cumunicazione immediata. Cusì, assicureremu chì e dati corporativi è persunali diventanu più sicuri. Avemu da furnisce un risparmiu significativu in i costi di licenza è di mantenimentu dati à cumpagnie straniere. Demu i nostri incentivi in ​​tutti i settori di u software. Avemu u scopu di compie u prossimu annu è mette in serviziu ".

"Aumenteremu a tarifa lucale di YHT à u 74 per centu"

Rimarchendu chì anu ancu incaricatu u prughjettu di u satellitu di cumunicazione domestica Türksat 6A, TUSAI-TAI è TÜBİTAK è sviluppatu in Turchia, Arslan hà dichjaratu chì i testi di qualificazione sò stati realizati è u satellitu serà lanciatu in 2020.

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì i studii per a creazione di l'Agenzia Spaziale cuntinueghjanu è chì i materiali chì ponu esse utilizati in u sviluppu di e tecnulugii spaziali sò pruvati in l'ambiente di u spaziu apertu.

Dichjarà chì anu ancu pruduciutu u vagone di merci naziunale, Arslan hà dettu: "Avemu ancu cuncepitu u vagone di merci naziunale di nova generazione, chì hè 20 per centu più ligeru, 15 per centu più bassu in costu, faciule da mantene, è hà iniziatu a produzzione di massa. Avemu a capacità di pruduce 150 pezzi ogni annu ". disse.

Dichjarà chì anu fattu un prugressu in a naziunalisazione in u Trenu d'Alta Velocità (YHT), Arslan hà dettu: "Avemu acquistatu 96 set, è u facemu in u scopu di u Prugramma di Cooperazione Industriale. À u principiu, pudemu esse dipendente di i paesi stranieri, ma aumenteremu a tarifa lucale à 74 per centu. U travagliu necessariu hà iniziatu in a nostra fabbrica per pruduce un corpu d'aluminiu per l'EMU Naziunale (set di treni elettrici). Cumincemu in 2018, spergu chì serà nantu à i binari in 2019 ". usatu a frasa.

"U numeru di utilizatori di e-Government hà righjuntu 35 milioni"

Spieghendu chì 5 barche sò stati trasferiti à a Bandiera Turca questu annu, Arslan hà nutatu chì questu hè un sviluppu assai impurtante in quantu à a prumuzione è l'ecunumia di u paese, è chì 74 mila persone chì travaglianu in u settore sò inclusi in u sistema di sicurezza suciale. .

U Ministru Arslan hà rimarcatu chì u Centru Naziunale di Dati Integrati Pùblicu, chì operarà in una struttura attiva è redundante per l'unificazione di i centri di dati di tutte l'istituzioni pubbliche, salverà u paese 10 miliardi di lire in 15 anni, è enfatizatu chì 43 istituzioni esistenti benefiziu. da KamuNet.

Informendu chì u numeru di utilizatori di e-Government hà righjuntu 34,8 milioni, Arslan hà dichjaratu chì u numeru di servizii hè 2 mila 332, u numeru di istituzioni hè 361, è l'usu mediu di u serviziu mensili hè 117 milioni.

Arslan hà enfatizatu l'impurtanza di e-Correspondenza in quantu à furnisce servizii integrati di e-government è spiegò chì anu u scopu di furnisce u serviziu da un puntu unicu senza dumandà documenti da i citadini.

Dichjarà chì i servizii di u guvernu ghjunghjeranu à tutti i segmenti di a sucietà cù u prugettu "One Stop Service Points", Arslan hà dettu: "Avemu stabilitu centri induve vulemu furnisce u serviziu publicu elettronicamente in tuttu u paese per i nostri citadini chì ùn anu micca l'alfabetizazione informatica o l'informatica. chì anu disabilità. L'implementazione pilotu principiarà in Ankara l'annu prossimu ". disse.

Apuntendu chì u nùmeru di abbonati di fibra hà righjuntu 2,1 milioni è a lunghezza di a fibra hà righjuntu 304 mila chilometri, Arslan hà dichjaratu chì a stallazione di u Sistema d'Informazione di l'Infrastruttura di Comunicazione Elettronica (EHABS) hè stata cumpletata.

Dichjarà chì i prucessi ligati à i novi prughjetti satellitari 5A è 5B sò stati cumpletati è i cuntratti seranu firmati a settimana prossima, Arslan hà dettu:

"Avemu lanciatu u 5A in 2020 è u 5B in u 2021. Seremu unu di i paesi cù a capacità di a banda Ku di 5 paesi. Semu in l'orbita di 31 gradi est cun un satellitu affittu, seremu cù u nostru satellitu. A nostra capacità di cumunicazione satellitare aumenterà ".

Descrivendu l'attività realizate da u PTT, Arslan hà dichjaratu chì a cumpagnia furnisce servizii à tutte e parte di u paese cum'è un fornitore di serviziu postale universale, è chì in u scopu di i servizii elettronichi, 1 milioni di lire sò stati generati in cambiu di 104 miliardi 153 milioni. spedizioni via posta cumminata.

"U nostru scopu in YHT questu annu hè 7,1 milioni di passageri"

In riferimentu à l'impurtanza di u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars, chì hè statu apertu u 30 d'ottobre, Arslan hà datu l'infurmazioni seguenti:

"L'infrastruttura hè pronta per l'estensione di sta linea à a seconda linea. Custruiremu a superstruttura. Mentre hè previstu 6,5 milioni di tunnellate à l'annu à u principiu, allora 17 milioni di tunnellate, 25 milioni di tunnellate è 50 milioni di tunnellate sò previsti per passà per questa linea. Facemu a seconda linea simultaneamente ".

Dichjarà chì sò destinati à 7,1 milioni di passageri in u trasportu YHT quist'annu, Arslan hà dichjaratu chì 40 milioni di viaghji sò stati fatti in 11 pruvince induve u 35,3 per centu di a pupulazione di u paese vive è a satisfaczione di i passageri era 95,8 per centu.

Arslan hà dichjaratu chì i prughjetti di l'indagine di a fine di l'annu seranu cumpletati in u 3-Storey Great Istanbul Tunnel, è l'offerta si terrà l'annu prossimu.

Informendu chì Başkentray aprirà à a fine di questu annu, Arslan hà dichjaratu ch'elli anu iniziatu studii di mappatura di u rumore è chì a custruzzione di barriere di blocco di u rumore hè una nova zona induve a Turchia si scontra.

Ricordendu chì anu aumentatu u numeru di aeroporti attivi à 55, Arslan hà nutatu chì u numeru tutale di passageri righjunghji 189 milioni.

Enfatizendu chì a Turchia hè u paese chì cresce più rapidamente in Europa in rotte domestiche, Arslan hà dichjaratu chì i voli sò realizati da 7 centri à 55 destinazioni è à 119 destinazioni in 296 paesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*