U Trenu d'Alta Velocità di u Mari Neru aspetta

A riunione di cunsultazione di i Cunsiglii di u Mari Neru hè stata in a pruvincia di Ordu. U sindaco Enver Yılmaz, chì hà assistitu à a riunione ospitata da u Cunsigliu Municipale di Ordu, hà dettu chì u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, è u nostru primu ministru Binali Yıldırım anu vistu ancu positivamente l'idea di custruisce un trenu à alta velocità per a regione di u Mar Neru, chì era nantu à l'agenda di a riunione.

STEMMI IN PIEDE

Parlendu à a riunione di cunsultazione di i Cunsiglii di u Mari Neru è toccandu a struttura organizzativa, u persunale è a situazione finanziaria di u Municipiu Metropolitanu di Ordu, è ancu i so travaglii finiti è in corso, u sindaco Yılmaz hà dettu: "Cumu a Municipalità Metropolitana, servemu una populazione di 752 abitanti. milla, ma per via di certi prublemi chì nascenu da a legislazione, ùn pudemu micca riceve una parte da u bilanciu cintrali.Semu in una pusizioni svantaggiata paragunatu à altre pruvince. "Per questu mutivu, avemu da stà nantu à i nostri pedi, per cusì dì", disse.

L'UNIONE DI I CONSIGLII DI MARE NEGRU FORNIRE CONTRIBUZIONI SIGNIFICATIVI À A REGIONE

U sindaco Enver Yılmaz hà dichjaratu chì, cum'è a municipalità metropolitana di Ordu, travaglianu in armunia cù i cunsiglii municipali è hà dettu: "I nostri Cunsiglii di Ordu è Ünye, chì sò stati stabiliti dopu chì avemu diventatu cità metropolitane, agiscenu secondu u scopu di u so stabilimentu è cumpiendu i so cumpunenti. rispunsabilità. Travagliemu ancu in perfetta armunia cun elli. Avemu cura di e vostre opinioni. "Credu chì se l'Unione di i Cunsiglii di u Mari Neru hè stabilitu, sta unione farà cuntributi significativi à a nostra regione", disse.

U NOSTRE PRESIDENTE È U PRIMU MINISTRU GUARDA ANCHE CALDO À U PROJETTU DI TRENU DI ALTA VELOCITA DI MAR NEGRU

Rimarchendu chì un altru prublema in l'agenda di a riunione, u prughjettu di u trenu d'alta velocità chì si estende da Samsun à Sarp, hè estremamente impurtante per a Regione di u Mari Neru, u sindaco Yılmaz hà dettu: "Attualmente, un studiu di fattibilità hè in corso nantu à l'estensione. di u prughjettu di u trenu à alta velocità da Samsun à Bolaman. Cum'è ci hè una dumanda lucale per sta questione, u nostru Guvernu ancu vede bè nantu à questu tema. U nostru stimatu Presidente è Primu Ministru dicenu sì à stu prughjettu. "U fattu chì un tali prughjettu hè purtatu forte da voi, rinfurzà a nostra manu cum'è pulitici", disse.

VOLEMU PORTA PIÙ EFFICACE I PROBLEMI DI A REGIONE À L'AGENDA

U presidente di u cunsigliu municipale di Ordu Assoc. Dr. Özgür Enginyurt hà dichjaratu chì, cum'è i cunsiglii municipali di e pruvince in a Regione di u Mar Neru, vulianu stabilisce "l'Unione di i Cunsiglii di u Mari Neru" per affruntà i prublemi regiunale in modu più efficau è per formà una unità di putere, è prima, U Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità chì si estende da Samsun à Sarp. Ellu hà dichjaratu ch'elli l'anu purtatu à l'agenda è facenu sforzi per implementà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*