Discount News per u Trasportu à Bursa

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, i burocrati municipali è i direttori generali di a cumpagnia si sò scontrati cù i dirigenti di BUSKİ. In a riunione, chì hè accaduta per a prima volta in a storia di a municipalità, u sindaco Aktaş hà trasmessu à i burocrati e decisioni di "Piano d'Azione d'Emergenza" chì anu pigliatu nantu à i soldi, u persunale è a gestione di u prugettu, è hà datu struzzioni nantu à l'implementazione di misure chì farà Bursa più vivable in parechji spazii, in particulare in u trasportu. Nutendu chì a so unica preoccupazione hè Bursa, è dicendu chì forzeranu tutte e cundizioni malgradu a situazione economicamente disgraziata di a municipalità, u sindaco Aktaş hà annunziatu ch'elli pensanu à fà un accordu annantu à l'acqua è i trasporti, unu di i diritti più vitali di i citadini. seguendu una pulitica monetaria seria.

À a riunione tenuta in u palazzu di u parlamentu nantu à Ankara Yolu; 160 dirigenti in i posti di capu di dipartimentu, direttore di filiale, direttore generale, direttore generale assistente è pusizioni simili in a Metropolitana è BUSKİ anu participatu.

Tutti i punti interrogativi seranu sbulicati
U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà dettu in una dichjarazione dopu à a riunione chì stavanu attraversu un periodu speciale. Dichjarà chì anu creatu un "Piano d'Azione d'Emergenza" per a gestione di Bursa è hà comunicatu e decisioni prese à i gestori pertinenti, u sindaco Aktaş hà dettu: "Hè un grande onore di serve Bursa, a cità di a storia, l'ecunumia è a cultura. Per fà a cità più vivable, in particulare u trasportu, ci vole à esse cunfortu in quantu à u finanziamentu. Oghje, avemu infurmatu i nostri amichi nantu à e decisioni impurtanti chì avemu pigliatu in quantu à l'usu di finanzii è a gestione di soldi. Speremu, annunziemu à u publicu e decisioni chì avemu pigliatu è u travagliu chì faremu in un futuru vicinu. Speru chì; U nostru populu è i nostri citadini chì vivenu in Bursa vederanu chì tutti i prublemi chì suscitanu un puntu d'interrogazione in a so mente sò stati risolti unu per unu.

pulitica 3P
U presidente Aktaş, in a so dichjarazione, hà dichjaratu chì stabilendu a relazione trà i soldi, u persunale è a gestione di i prughjetti currettamente, effettueranu travaglii chì feranu u sorrisu di a ghjente di Bursa. Enfatizendu chì u municipalismu hè spressione cù u "3 P" è chì queste espressioni, cunnisciute cum'è gestione di soldi, gestione di u persunale è gestione di prughjetti, sò in stretta relazione trà elli, u sindaco Aktaş hà dettu: "I prughjetti sò seguiti da u persunale. Tuttu chistu hè finanziatu cù soldi. Se ùn stabilisce micca a relazione trà questi trè currettamente, i risultati sani ùn si trovanu micca. Spergu chì, quandu i briefings sò finiti, e misure chì avemu da piglià è u travagliu chì faremu seranu cumplettamente revelati è sparteremu questu cù u publicu in dettagliu. Aghju annunziendu chì realiceremu travaglii chì farà sorridere i nostri citadini di Bursa è rende a so vita più faciule ".

Regulamentu di i prezzi di l'acqua è di u trasportu
U presidente Aktaş, in a so dichjarazione, hà annunziatu chì portanu un regulamentu à i costi di trasportu è acqua à a fine di stu mese. Spieghendu chì ci hè una aspettativa di questi prublemi in u publicu è chì a ghjente hè in un statu turbulente per u trasportu è i prezzi di l'acqua, u presidente Aktaş hà dettu: "A nostra priorità hè u trasportu, possu dì chjaramente questu. Bursa hà parlatu di questu per anni è ci hè una situazione preoccupante quì. Avemu pianificatu ciò chì pudemu fà in più di u trasportu. Ci sò aspettative di u publicu nantu à u costu di u trasportu publicu è i carichi di l'acqua. Comu pudete apprezzà, sti prublemi devenu esse risolti in u budgetu. Spergu chì, cù a riunione chì faremu à a fine di u mese, elimineremu i punti d'interrogazione in a nostra mente ".

A nostra sola preoccupazione hè Bursa
U presidente Aktaş hà dichjaratu chì a so sola preoccupazione è eccitazione mentre prestanu i servizii hè Bursa. Dichjarà chì piglianu tutte e misure necessarie per rende a cità più vivibile è produttiva, u sindaco Aktaş hà dettu: "Avemu pianificatu una Bursa induve a ghjente pò andà à travaglià, andà per caminari, andà in u giardinu è furnisce trasporti assai convenienti. . Inseme, vulemu Green Bursa, chì hè identificatu cù u so nome. Sognu di una cità in unità è integrità cù 17 distretti in tutti l'altri campi, investimenti suciali, culturali, infrastrutturali è superstrutture. Perchè a cità chì avemu parlatu ùn hè micca una cità ordinaria. A nostra rispunsabilità hè grande. "Cerchemu di inquadrallu", disse.

U sindaco Aktaş, chì cuntinueghja à riceve informazioni da a Municipalità Metropolitana è e cumpagnie affiliate, hà aghjustatu chì anu ancu annunzià u pianu d'azzione d'emergenza à a fine di e presentazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*