Dichjarazione flash di tram da u guvernatore Van Zorluoğlu

U guvernatore di Van è u vice-sindacu di a municipalità metropolitana, Murat Zorluoğlu, hà parlatu di u sistema di ferrovia leggera in a cerimonia di lanciamentu di u bigliettu intelligente.

Recentemente, cum'è u vostru ghjurnale Şehirvan, ci hè statu un sviluppu di rupture in quantu à u sistema di ferrovia leggera chì avemu infurmatu. U guvernatore Murat Zorluoğlu hà indicatu u 18 di dicembre per u sistema ferroviariu in a prumuzione di u sistema di biglietti intelligenti (BELVAN).

Zorluoğlu hà dettu: "Quandu avemu scontru cù a stampa recentemente, avemu dettu chì sparteremu i risultati di u nostru studiu di fattibilità nantu à stu sistema di ferrovia ligera cù u publicu, sperendu prima di a fine di l'annu. Spergu di vede questu u 18 di dicembre. U travagliu hè attualmente in corso, una squadra assai impurtante hà travagliatu in Van. I numeri sò stati determinati. Attualmente hè caricatu nantu à u mo situ. In un certu sensu, u pianu maestru di trasportu di Van hè statu fattu. Quanti passageri ci sò ? Quantu hè occupatu è à chì tempu? Chì sò e so rotte principali ? Avemu rilevatu questi cù metudi scientifichi. Una valutazione di questu hè attualmente realizata. U rapportu vinarà à mè è dopu a sparteremu cù u publicu. Chì predice stu rapportu ? Quì, i suggerimenti seranu fatti nantu à quale seria u sistema di trasportu publicu più apprupriatu per facilità u trasportu. Situ di trenu ligeru? Metrobus? Sarà introduttu l'autobus elettrici o un altru sistema ? Determineremu quale sistema hà bisognu di a cità. "Decideremu cù i nostri citadini è speremu fà l'investimentu più adattatu". disse.

Surghjente: www.sehrvangazetesi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*