U locu di a nave chì affundò in Şile hè stata determinata

Un signalu di distress hè statu ricevutu in l'ora di a matina da a nave di 78,5 metri di lunghezza chjamata "BİLAL BAL" chì portava ghisa da u Portu Gemlik à u Portu Ereğli di u Mari Neru. U signale hè statu ricevutu à 7 chilometri da Şile è a nave è u persunale ùn anu pussutu esse ghjunghje.

Ci sò 10 membri di l'equipaggiu à bordu chì sò citadini turchi.

L'attività di ricerca è salvata sò realizate in cullaburazione cù u Cumandante di a Guardia Costiera, a Direzzione Generale di Sicurezza Costiera è u Cumandamentu di e Forze Navali. Attività di ricerca è salvezza da u Cumandante di a Guardia Costiera; 1 Aereo di Guardia Costiera, 1 Elicottero di Guardia Costiera è 2 Barche di Guardia Costiera, 5 barche di salvataggio da a Direzzione Generale di Sicurezza Costiera, è una nave di salvata sottumarina supportata da un dispositivu di rilevazione di imaghjini sottumarini senza pilota (ROV) da u Comandamentu di e Forze Navali.

Duranti l'attività di ricerca, sò stati truvati una boa di salvamentu, una zattera di salvezza, una barca di salvezza è una barca di salvezza di gomma, chì sò cunsiderate appartenenti à a nave chì hè stata trovata affondata à una distanza di 7 miles da a costa di Şile è à un prufundità di 88 metri.

L'attività di ricerca è salvezza cuntinueghjanu in modu coordinatu è intensivu trà e unità pertinenti.

SPIEGAZIONI DI U GUVERNATORE DI ISTANBUL IN A NAVE PERSA OFF OF SILE
I marinari turchi chì viaghjanu da Gemlik / Bursa à Karadeniz Ereğli / Zonguldak, carchi di ferru. bayraklı L'attività di ricerca è salvata per l'area sopra citata hà iniziatu u 71 di nuvembre 3237, dopu avè ricevutu u signale d'aiutu 3080C appartenente à a nave di carica secca chjamata "Bilal Bal" (Lunghezza: 010430 metri Tipu: Carga secca, Tunnellatura: 1, Cargo: 2017 tunnellate di ferru).

2 barche di a guardia costiera, 1 elicotteru è 1 aviò, è ancu 3 barche di a guardia costiera, chì appartenenu à u Comandamentu Regionale di a Guardia Costiera di Marmara è di u Strettu, participanu à l'attività di ricerca è salvata. Inoltre, l'elementi flottanti chì appartenenu à u Cumandante di e Forze Navali participanu ancu. Hè stimatu chì ci sò 10 citadini turchi à bordu. Nisun persunale hè statu identificatu in i battelli di salvezza sopra l'acqua. U locu di a nave hè stata determinata durante i sforzi di ricerca è salvezza, è e ricerche di l'equipaggiu sò sempre in corso.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*