Turchia diventa a strada di u cummerciu più impurtante

L'articulu di u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan intitulatu "Turkey Becomes the Most Important Route Trade" hè statu publicatu in u numeru di nuvembre di a rivista Raillife.

QUICI L'ARTÍCULU DI U MINISTRU ARSLAN

U nostru paese hà un grande vantaghju in a logistica è u trasportu per via di a so situazione geugrafica, a vicinanza di i mercati glubali è i bassi costi di produzzione è di travagliu. Hè evidenti chì avemu una sperienza significativa in u campu di u trasportu internaziunale. Oghje, i trasportatori turchi operanu in una larga geografia chì si estende à u Kazakistan è a Mongolia in u livante, u Portugallu è u Maroccu à l'ouest, u Sudan è l'Oman à u sudu, è a Norvegia à u nordu.

À questu puntu, avemu travagliatu per rinfurzà u putere di u nostru paese in u campu di u trasportu dapoi 15 anni. In listessa manera, in stu cuntestu, in l'ultimi anni, ci hè stata una rivoluzione cumpleta in e nostre strade, ferrovie, aviazione è mari. A lunghezza di a strada divisa hè aumentata da 6 chilometri à 101 chilometri, a lunghezza di a strada rivestita di BSK aumentava da 25 chilometri à 496 chilometri, u numeru di tunnel da 8 à 652, è a lunghezza da 22 chilometri à 118 chilometri. Mentre a reta ferroviaria hè aumentata da 83 chilometri à 312 chilometri, quasi tutta a nostra rete ferroviaria hè stata rinnuvata. U nostru paese hè intrutu in a liga di i paesi operatori di treni d'alta velocità. A burocrazia è a tassazione sò state ridutte in maritime, è l'investimentu hè statu aumentatu. A quantità di carica trattata in i nostri porti hè aumentata da 50 milioni di tunnellate à 365 milioni di tunnellate. U numaru di aeroporti attivi hè aumentatu da 10 à 959.

U numeru di paesi logistichi chì ponu furnisce tutti i servizii necessarii da u settore logisticu hè aumentatu à 8 cù u Centru Logisticu Kahramanmaraş (Türkoğlu), chì avemu apertu in uttrovi. Stu centru furnisce servizii logistichi da l'Anatolia orientali è sud-est à i quattru cantoni di u nostru paese, in particulare à u Mediterraniu. Ma più importantemente, tutti i nostri investimenti inseme cù a linea Baku-Tbilisi Kars Railway, chì avemu apertu u 30 d'ottobre, farà di Turchia a strada cummerciale più impurtante trà a Cina è l'Europa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*