U presidente Türel Spiegò u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu di 3rd Stage à 3 Quartieri

U sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Menderes Türel, hà dettu ch'ellu aspetta u sustegnu di i citadini cun un forte sì in u referendum chì si terrà in 3 quartieri u 5 di nuvembre, in quantu à u 23rd Stage Rail System Project.

U sindaco metropolitanu Menderes Türel hà tenutu una riunione d'infurmazione nantu à u referendum di u 5rd Stage Rail System Project chì si terrà u 3 di nuvembre in i quartieri di Kültür, Yenidoğan è Factories. U sindaco di Kepez Hakan Tütüncü, u presidente di u distrittu di Kepez di u Partitu AK Yusuf İşeri, i capi è i citadini anu assistitu à a riunione. Dichjarà chì sò nantu à u puntu di realizà un prughjettu assai impurtante in quantu à u trasportu publicu, u sindaco Türel hà dettu: "Avemu perseguitu prughjetti chì aghjunghjenu valore à Antalya è i nostri quartieri. Calchì volta si dicenu, chì ci porta stu sistema ferroviariu ? Forse si puderemu passà da un locu à un altru in a cità più faciule, ma cumu cuntribuiscerà à u nostru budgetu ? In più di a facilità di trasportu, u sistema ferroviariu aghjunghje un valore à u cummerciu è i prezzi immubiliarii di a strada chì passa. I prezzi di colpu duppianu. "Cù tali prughjetti chì aghjunghjenu valore, a qualità di a cità aumenta è i valori di a cità aumentanu", disse.

FILA IN STAGE 3
Dichjarà chì anu datu u megliu esempiu di gestione participativa in Turchia in Antalya, Türel hà dettu: "2. Avemu dumandatu nantu à u nostru sistema di ferru di scena in 22 quartieri nantu à a strada. 98.42 di i nostri citadini anu dettu di sì, vulemu stu sistema di ferrovia, avemu rimboccatu e maniche è battemu un record mundiale, compie a linea di 5.5 km in 18 mesi è mettendula in u serviziu di a nostra nazione. Cumu avemu dumandatu à i nostri citadini nantu à l'arrangiamentu di a strada Sarampol è Ali Çetinkaya, anu dettu di sì è l'avemu fattu dopu. Cumu avemu dumandatu è fattu a 2ª Tappa di u sistema ferroviariu, avà hè a vostra appruvazioni in a 3ª Tappa. Se dici di sì, dicemu chì ùn ferma micca, basta cuntinuà ".

KEPEZ hè duvutu à batte un record
Dichjarà chì anu da fà un votu publicu in 3 quartieri nantu à a strada di u 23rd Stage Rail System, u sindaco Menderes Türel hà dettu: "2 persone in 22 quartieri anu participatu à u referendum di a 8ª tappa. Avà dumandemu in 400 quartieri invece di 22. Di sicuru, ci vole più participazione. Saria ancu degnu di u nostru Kepez per batte stu record. Nisunu di sti servizii hè un prughjettu Menderes Türel. Questi prughjetti sò i vostri prughjetti. Semu i to servitori. Facemu sti prughjetti per voi. U tribunale ùn hè micca a pruprietà di u ghjudice. Mentre partemu un ghjornu, sti travaglii sò prughjetti chì serviranu a nostra nazione per seculi ".

I VOTI SERÀ USATI IN SCOLE
U presidente Türel, chì hà dumandatu u sustegnu in quantu à u referendum, hà dettu: "Domandu sensibilità à a participazione dumenica 5 di nuvembre. I nostri compatrioti in u nostru distrettu di Kultur puderanu chjappà i so voti à a Scola Primaria Kultur, i nostri compatrioti in u quartiere di Yenidogan in a Scola Secundaria Kepez Imam Hatip, è i nostri compatrioti in u quartiere Fabrikalar in a Scola Primaria Ersoy. U nostru referendum hè tenutu cun seria elezzione. Ricevemu liste di elettori da i bordi elettorali. Rilasciandu i vostri documenti d'identità, dite di sì o di nò nantu à u votu in i cabine. Sarà cum'è in l'alizzioni. Votu trà 8.30-17.00. Tutte e urne seranu aperte in modu trasparente è cuntate davanti à tutti.

DISPONIBILE IN PARTI
U presidente Türel hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u Prughjettu di a Linea di u Sistema Ferroviariu di 3rd Stage: "A nostra nova linea hè custituita da 23 km. Accumincia accantu à l'antica municipalità Varlık. Venemu à Sakarya Boulevard, a municipalità di Kepez. Turnendu da a municipalità di Kepez à u Boulevard Sakarya, andemu sottu à a strada di u Bus Terminal. Venemu da u metro à Dumlupınar Boulevard è versu l'università. Passemu a Facultà di Medicina, venenu da u campus universitariu à Meltem è l'Hospital di Formazione è Ricerca. Cumbinemu cù u tram di nostalgia. Andemu induve vulete cun un trasferimentu. Pudemu ghjunghje in ogni locu cù u veiculu mudernu di trasportu publicu mudernu ".

UN FORTE SI
U sindaco di a municipalità metropolitana, Menderes Türel, hà finitu u so discorsu cusì: "Quandu avemu vintu a municipalità metropolitana in l'elezzioni municipali di u 2014, avemu dettu chì vuleriamu in biplanu Kepezi. Avà Kepez, Kültür, Ahatlı, Fabbriche, tutti sti quartieri volanu cù biplani. Hè u risultatu di a nostra unità, manu in manu, travagliendu core à core è appellu à i cori di e persone. Sti prughjetti sò realizati cù a firma è l'appoggi di u nostru Presidente, u nostru Primu Ministru, u nostru Ministru di l'Affari Esteri, i nostri Ministri è u nostru guvernu. Vi invitu à tutti à u votu u 5 di nuvembre è dumandà u vostru sustegnu cun un sì forte. Avemu bisognu di sustegnu forte per furnisce questi servizii fermamente. A cosa principale in i nostri prughjetti hè voi, a nostra nazione. Dicemu chì a parolla è a decisione appartenenu à a nostra nazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*