Van Metropolitan Prepara Abalı Ski Center per l'invernu

A stazione di sci Abalı, situata in u distrittu di Van Gevaş, hè stata riparata da a municipalità metropolitana.

I travaglii di mantenimentu è di riparazione sò stati iniziati da a Municipalità Metropolitana di Van in Abalı Ski Resort in Gevaş, chì hè stata incendiata da l'urganizazione terrorista PKK u 14 d'Aostu di u 2015 è opera à mità di capacità da u 2016. A riparazione di e seggiovie, funivie è spazii di sci in e strutture cuntinueghja da e squadre tecniche affiliate à u Dipartimentu di l'Affari Tecnici. Mentre e strade chì portanu à a stazione di ski sò state allargate, 11 parcheghji di 2 mila metri quadrati sò stati cuparti cù asfaltu caldu è e linee di strada sò state tracciate.

Dichjarà chì travaglianu rapidamente per fà a stazione di sci Abalı pronta per u turismu invernale, u Capu di u Dipartimentu di l'Affari Tecnici Yalım Eryiğit hà nutatu chì cù u travagliu chì farà, a stazione di sci operarà à centu per centu di capacità.

Eryiğit hà dettu: "Avemu cuminciatu à travaglià cù l'istruzzioni di u guvernatore di Van è u vice-sindacu di a municipalità metropolitana, u sgiò Murat Zorluoğlu. Attualmente, i seggiovie, funivie è spazii di sci in e strutture sò in riparazione. "U nostru scopu hè di compie u nostru travagliu prima di a neve caduta è di prisentà e strutture di sci, chì sò di grande impurtanza per u turismu Van, à u publicu", disse.