Terra "Verde" per i Tram Rails Nostalgici nantu à Istiklal Street

Un pavimentu di plastica verde hè statu postu sottu à i rails di u Tram Nostalgicu nantu à Istiklal Street. I ritratti pigliati da i passanti anu ricivutu parechje sparte nantu à e social media.

I travaglii di rinnuvamentu realizati da a Municipalità Metropolitana di Istanbul, u Dipartimentu di l'Opere Tecniche, a Direzzione di i Travaglii di Custruzzione in Istiklal Street continuanu.

Dopu à l'accunciamentu di l'infrastruttura in a strada, i travaglii di rinnuvamentu di a Linea di Tram Nostalgicu sò ghjunti à a tappa finale.

In i travaglii realizati, u pavimentu di plastica verde hè stata stallata nantu à una seccione di 650 metri di a linea di tram. A scelta di stu materiale per a linea hè stata parlata nantu à e social media. I ritratti pigliati anu ricevutu parechje sparte.

In u scopu di i studii chì sò cuminciati in dicembre 2016; infrastruttura, superstruttura è paisaghjamentu sò realizati è a Linea di Tram Nostalgica hè stata rinnuvata.

Novi rails supportati da materiali elastomeri (gomma) chì ammortizzanu e vibrazioni sò stati installati nantu à a linea di tramvia Nostalgica Beyoğlu di 1.87 chilometri.

U scopu di u materiale damping applicatu hè di prevene e fratture causate da a vibrazione è di mette fine à l'apparizione di e petre in muvimentu.

Hè statu annunziatu chì i travaglii seranu finiti u 31 di dicembre di u 2017.

Nostalgic Tram serve in Istiklal Street dapoi u 1990, senza interruzzione per 27 anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*