L'investimentu di 15 miliardi di dollari hè statu fattu in u settore ferroviariu in 22 anni

U "Budget 2018" di u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione hè statu accettatu à l'Assemblea Generale di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia u 17 dicembre 2017.

In u so discorsu annantu à u bilanciu di u ministeru, u Ministru di l'UDH Ahmet Arslan hà dettu: "Ringraziemu à tutti quelli chì anu messu una petra nantu à l'altru, chì anu chjapputu un chiovu per u futuru di stu paese, per u futuru di u nostru populu, ci sò quelli chì mortu in l'altru. Li ricurdemu ancu cù misericordia. Semu una famiglia di circa 100 mila persone. Se cuntate e cumpagnie chì servemu è l'impiegati di a cumpagnia, aghju vicinu à 250 mila culleghi. Li pregu a bona furtuna induve travaglianu in i 780 chilometri quadrati. disse.

"Un investimentu di 15 miliardi di dollari in u settore ferroviariu in 22 anni"

Arslan hà dettu chì in u periodu trà u 2003 è u 2016, 144 miliardi di dollari sò stati investiti in l'infrastruttura di trasportu quandu anu cunsideratu à i tassi di scambiu di quellu annu, di quale 76 miliardi di dollari sò stati investiti in autostrade, 22 miliardi di dollari in ferrovie, 9 miliardi di dollari in compagnie aeree. , 2 billion dollars in maritime è 35 billion dollars in u settore di a cumunicazione, hà ancu datu l'infurmazioni seguenti nantu à cumu u travagliu di u so Ministeriu in 15 anni s'assumiglia grazia à l'imprese di ricerca internaziunali: "L'effettu di tutti questi sforzi nantu à u grossu domesticu. prodottu hè 286 billion dollars, vale à dì, circa un terzu di i rivenuti hè custituitu da stu settore. A cuntribuzione à l'impieghi addiziunali creati ogni annu hè di circa 3 mila persone. In novu, cù questu investimentu di 639 miliardi di dollari, 144 miliardi di dollari sò stati salvati solu in 2016. U risparmiu di u tempu hè di 11 miliardi di dollari, spese di u funziunamentu di u veiculu è dinò per via di risparmiu di carburante, 2.7 miliardi di dollari, a riduzione di l'accidenti è u so impattu nantu à a forza di travagliu hè di 3.9 miliardi di dollari, è i so benefici per l'ambiente sò 3.4 mila tunnellate di carta salvate, chì hè 3 mila arburi, in altre parolle 50 ettari di furesta. Ci era ancu una diminuzione di l'emissioni di diossidu di carbonu di 20 mila tunnellate. A parte di i settori chì sò direttamente o indirettamente affettati da l'investimenti di trasportu è di cumunicazione in u valore aghjuntu grossu hè di 782 per centu.

"3.160 km di travagliu di ferrovia à alta velocità è alta velocità cuntinua"

Enfatizendu chì u rapportu di e spese di l'infrastruttura di trasportu à u pruduttu domesticu grossu hè statu fattu in 15 studii di paese chì utilizanu figuri OCDE, è chì u nostru paese era 2002 in u 14, u Ministru Arslan hà enfatizatu chì hè risuscitatu à u 2u rangu oghje, è hà dichjaratu chì seguita nantu à l'investimenti. in u settore ferroviariu: Avemu passatu 66 miliardi di lire turche. Avemu aumentatu a nostra linea di 1.213 chilometri à 10.959 chilometri, cumprese 12.608 chilometri di linee di treni d'alta velocità. In più di sta figura, travagliamu attualmente nantu à a linea di ferrovia, chì hè vicinu à 4 mila chilometri, di i quali 3.160 chilometri sò treni d'alta velocità è treni d'alta velocità.

Dichjarà chì hè dichjaratu chì i costi di mantenimentu per chilometru nantu à e ferrovie è l'autostrade sò in crescita, u Ministru Arslan hà dettu: "Questa hè una determinazione 100% curretta perchè avemu lasciatu e ferrovie custruite centu anni fà à u so destinu, ùn avemu micca fattu mantenimentu. lasciavamu l'autostrade à u so destinu, ùn facia micca mantenimentu. Siccomu facemu u mantenimentu, i migliuramentu è a mudernizazione avà, di sicuru, i costi di mantenimentu aumenteranu, aumentanu, cum'è facemu ciò chì hè necessariu ". usatu e frasi.

"A quantità di ferrovia custruita per annu ghjunghjerà à 800 km"

Attenzione à u fattu chì e ferrovie sò venute da un budgetu annuale di 488 milioni à un budgetu annuale di 14 miliardi hè un altru indicazione chì e ferrovie ùn sò micca trascurate, Arslan hà dettu: "In i primi anni di a Republica, durante u tempu di l'Imperu Ottumanu, avemu passatu a notte è u ghjornu à tesse stu paese cù e rete di ferru, avemu custruitu una media di 134 chilometri di ferrovie annu. Allora l'avemu trascurata per 2003 anni finu à u 50. A quantità di ferrovia custruita in 50 anni hè solu 945 chilometri, vale à dì, 18 chilometri prima di l'annu novu. Allora chì hè accadutu dopu? I ferrovii, chì sò stati abbandunati à u so destinu, sò diventati una pulitica statale di novu grazia à u nostru presidente è i so cumpagni di squadra, è oghje avemu custruitu una media di 138 chilometri di ferrovie. Accetta chì u travagliu ferroviariu hè 4 mila avà, accetta chì serà finitu in 5 anni, assai di elli finiscinu prima, hè una media di 800 chilometri annu. hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*