2018 miliardi TL seranu investiti in ferrovie in 14,2

U Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà tenutu una cunferenza di stampa induve hà evaluatu 2017. Hà fattu ancu una dichjarazione in quantu à i so obiettivi per 2018. In u so discorsu, Arslan hà dichjaratu chì 15 miliardi 380 milioni di lire d'investimentu sò stati fatti da u Ministeru in l'ultimi 200 anni, è 28 miliardi 800 milioni di lire d'investimentu seranu fatti l'annu prossimu.

In u so discorsu, Arslan hà toccu i prughjetti di trasportu realizati in u nostru paese in l'ultimi 15 anni, da e ferrovie à l'autostrade, da l'aviazione à u marittimu, da a cumunicazione à u trasportu, è hà dettu: "Avemu veramente una grande impurtanza à e ferrovie. Avemu investitu 8 miliardi 400 milioni in ferrovie. L'aumentu più altu di u budgetu d'investimentu per l'annu prossimu serà di novu in e ferrovie, ci serà un budgetu d'investimentu di 14 miliardi 200 milioni. A nostra lunghezza totale di a ferrovia hè 12.608 km. Avemu aumentatu a lunghezza di a linea signalata à 5534 km, è u nostru travagliu cuntinueghja sempre nantu à 2324 km. In u 2003, sta figura era 2449 km. Dunque, ci hè un aumentu di 120 per centu quì. A lunghezza di a linea elettrificata hè aumentata da 2120 km à 4660 km. U nostru travagliu di elettrificazione cuntinueghja nantu à 1.637 XNUMX km. disse.

"Avemu licenziatu cinque operatori di treni privati ​​​​"

In riferimentu à a liberalizazione di e ferrovie, Arslan hà dettu: "A quantità di carichi trasportati da e ferrovie hà aumentatu à 28 milioni di tunnellate questu annu. Questa figura ùn hè micca ciò chì vulemu, ma u mutivu principale per questu hè u travagliu per elevà u standard di e linee esistenti; Parechje linee ùn sò micca attualmente in funziunamentu postu chì u nostru travagliu per fà elli sia elettrificati è signalati cuntinueghja. Naturalmente, ancu s'è a quantità di carica ùn aumenta micca cum'è vulemu, ci hè sempre un incrementu di 10-12 per centu. U settore privatu hà iniziatu avà u trasportu di merci in u trasportu ferroviariu. "Hè statu un passu impurtante per u settore privatu per prufittà di e linee, è per quessa, avemu licenziatu 5 operatori di treni in u scopu di a privatizazione di e ferrovie". disse.

"Porteremu 2018 milioni di passageri cù YHT in 7.7"

Cuntinuendu u so discorsu, Arslan hà dettu: "I nostri set YHT anu aumentatu à 6 setti in totale cù a compra di 19 setti. I servizii di treni d'alta velocità sò stati aumentati di 30 per centu. U numaru di passageri chì avemu purtatu cù YHT finu à a data hà righjuntu 36 milioni 800 mila. Spergu chì ghjunghjemu à u scopu di 2018 milioni aghjunghjendu 7.7 milioni di passageri in 45 ". hà datu l'infurmazioni. U Ministru Arslan hà sottolineatu chì i YHT sò u cumpletu di u sistema turisticu.

"Vulemu mette in serviziu a linea Ankara-Sivas YHT in a prima mità di 2019"

Fornendu infurmazioni nantu à e linee ferroviarie in costruzione, u Ministru Arslan hà dettu: "Avemu linee di treni d'alta velocità in custruzzione. Comu sapete, Ankara, Afyonkarahisar, Uşak, Manisa, İzmir cuntinueghjanu. U nostru travagliu cuntinueghja nantu à a linea Ankara, Kırıkkale, Yozgat, Sivas YHT. U nostru scopu hè di finisce à a fine di u 2018 è speremu di mette in serviziu in a prima mità di u 2019, dopu avè finitu i testi. I nostri travaglii di custruzzione trà Bursa è Bilecik continuanu. U scopu hè di cunnette Bursa à Istanbul è Izmir. U nostru travagliu cuntinueghja trà Konya-Karaman-Niğde-Ulukışla. In verità, avemu apertu sta linea à u funziunamentu di diesel, ma serà fatta elettrica è signalata l'annu prossimu. In questu modu, purteremu sta linea à i normi di treni d'alta velocità. I nostri travaglii di custruzzione trà Mersin-Adana-Osmaniye-Toprakkale cuntinueghjanu. I nostri travaglii di custruzzione cuntinueghjanu à piena velocità trà Osmaniye è Gaziantep è dopu à Sivas; Avemu fattu l'offerta per a prima sezione trà Sivas è Erzincan in Sivas è hà iniziatu u prucessu. Avà, u prucessu di licitazione per a sezione Zara-Imranli cuntinueghja. Cusì, aumenteremu gradualmente e nostre rete di treni ". disse.

"Avemu pensatu à apre Başkentray in ferraghju 2018"

Dichjarà chì pensanu à mette in opera Başkentray in ferraghju 2018 è chì anu u scopu di trasportà un totale di 2018 milioni di passageri in 12, Arslan hà ancu toccu u trasportu cumminatu ferrovia-mare è hà dichjaratu chì u primu di i 2 battelli chì operanu. nant'à u Lavu Van serà messu in opera à u principiu di l'annu è l'altru à a mità di l'annu.

"238 milioni di passageri sò stati trasportati in u prughjettu di u seculu"

Infine, Arslan hà dichjaratu chì 238 milioni di passageri sò stati trasportati in Marmaray finu à a data, è chì un totale di 2018 milioni di passageri sò previsti per esse trasportati in 68.

U Ministru Ahmet Arslan hà finitu u so discorsu felicitendu tutti i staffi è i citadini per u novu annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*