A quota di u sistema ferroviariu in Istanbul aumenterà à u 28 per centu

Ahmet Arslan, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Kazlıçeşme-Halkalı è Ayrılık Çeşmesi-Gebze e linee suburbane è cunvinziunali è a so integrazione cù a linea di treni à alta velocità sò finite, hè destinatu à aumentà a parte di u sistema ferroviariu in u trasportu urbanu di Istanbul da u 12 per centu à u 28 per centu.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Ahmet Arslan, in a so dichjarazione, hà dettu chì u Ponte Yavuz Sultan Selim è u Tunnel Eurasia sò stati messi in serviziu per risolve u prublema di trafficu di Istanbul, u pesu di u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu è u Ponte Fatih Sultan Mehmet era facilitatu, è Ellu enfatizatu chì u trafficu serà facilitatu significativamente una volta chì l'autostrada, l'anellu è e strade di cunnessione sò finite è messe in serviziu.

Chjamò l'attenzione à u fattu chì una media di 15 mila 185 veiculi passanu à traversu u 262 July Martyrs Bridge, 183 mila 374 veiculi da u Fatih Sultan Mehmet Bridge, è 100 mila veiculi da u Yavuz Sultan Selim Bridge, Arslan hà dettu chì a densità di trafficu hà sperimentatu. in a seccione Kurtköy di l'autostrada 04, induve a strada di cunnessione di u Yavuz Sultan Selim Bridge hè situata, hè ridutta, hà rimarcatu chì diminuì cù l'apertura di Mecidiye Junction in a listessa sezione.

Enfatizendu chì a diversione di tutti i camioni è i veiculi pisanti à sta strada cù l'apertura di u Ponte Yavuz Sultan Selim hà causatu cuncentrazione in u trafficu cù a participazione di Mahmutbey Tolls è Yavuz Sultan Selim Bridge, Arslan hà dichjaratu chì e cunnessione di l'Autostrada di Marmara Nord Çatalca, chì eranu cuminciatu à risolve stu prublema, sò previsti per esse messu in serviziu à a fine di u 2018.

Dichjarà chì i travaglii di rinnuvamentu di a superstruttura nantu à u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu sò stati cumpletati è u Sistema di Passu Liberu in Camlica Tolls hè statu messu in serviziu u 23 di lugliu, Arslan hà dettu chì u trafficu scorriva più veloce, aghjustendu chì l'assi Ovest-Est di Istanbul; Ellu hà sottolineatu chì a crescente dumanda di trafficu hè stata accolta cù l'Autostrada di Marmara di u Nordu, u Ponte Yavuz Sultan Selim, u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu, u Tunnel Eurasia è i servizii di traghetti, è a durata di u trafficu di l'ora di punta in l'ora di a matina è di a sera hè stata accurtata.

Indittendu chì u viaghju intercontinentale di quelli chì utilizanu u Tunnel Eurasia hè cumpletu in circa 15 minuti, Arslan hà dettu: "Cù u Tunnel Eurasia, chì riduce u tempu di viaghju, i residenti di Istanbul guadagnanu 52 milioni d'ore annu. Inoltre, u tempu di viaghju nantu à a linea Kazlıçeşme-Göztepe, induve u trafficu hè assai pesante, hè stata ridutta à 15 minuti. Cù a diminuzione significativa di u trafficu in l'est di a penisula storica, un sollievu notevuli hè statu ottenutu in u trafficu di i veiculi nantu à u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu è i ponti Galata è Unkapanı. usatu e frasi.

Arslan hà ricurdatu chì Marmaray cuntinueghja à serve i residenti di Istanbul cun un approcciu di gestione mudernu.
Ricordendu chì a strada di 20 chilometri trà Gebze è Pendik, a linea di treni interurbani T3 è e stazioni di treni interurbani trà Gebze-Pendik è i prucessi di elettrificazione è di signalizazione sò stati cumpletati, a linea hè stata aperta u 25 di lugliu di u 2014, Arslan hà dettu:Halkalı Hà dichjaratu ancu chì a migliione di e linee di trasportu è cunvinziunali è a so integrazione cù a linea di treni d'alta veloce continuanu.

"9 sistemi ferroviari sferenti seranu cunnessi l'un à l'altru da metro express"

Rimarchendu chì quandu stu prughjettu hè finitu, hè destinatu à aumentà a parte di u sistema ferroviariu in u trasportu urbanu di Istanbul da u 12 per centu à u 28 per centu, Arslan hà dettu:

Per d 'altra banda, a causa di l'aumentu di a pupulazione di Istanbul è u fattu chì u numeru di veiculi per mille persone hè sottu à a media di i paesi europei, a crescente dumanda di i nostri citadini per pussede un veiculu hè u mutivu principale per l'aumentu di u trafficu. densità malgradu l'investimenti fatti. Per risolve u prublema di trafficu in Istanbul, travagliemu in coordinazione cù a Municipalità Metropolitana di Istanbul, u Dipartimentu di Pulizia di Istanbul è altre istituzioni. In questu cuntestu, i travaglii di metro è altri grandi prughjetti sò stati implementati per riduce u prublema di trafficu di Istanbul. In più; U 3-Storey Great Istanbul Tunnel hè unu di i prughjetti chì furnisceranu una soluzione à a pupulazione in continua crescita di Istanbul è, per quessa, u trafficu crescente di passageri è di veiculi trà i dui lati ".

Arslan hà dichjaratu chì cù questu tunnel, u tunnel di metro necessariu da l'assi di u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu è u tunnel di l'autostrada necessariu da l'assi di u ponte Fatih Sultan Mehmet seranu cumminati à mezu à i dui ponti è seranu attraversati in una volta è seranu cunnessi l'un à l'altru da 6,5 sferenti di u sistema ferroviariu subways express chì seranu utilizati da 9 ​​milioni di persone à ghjornu.

Nutendu chì u Ponte Fatih Sultan Mehmet, inseme cù e cunnessione autostradale di u Tunnel di Trè Piani, cuntribuiscenu significativamente à u sollievu di u trafficu di i veiculi, Arslan hà dettu: "U Grande Tunnel di Istanbul, chì serà di 6,5 chilometri di lunghezza è 17 metri di diametru. , serà pusatu à una prufundità di 110 metri da a superficia di u mare. In u scopu di u prugettu, una linea di metro cù una lunghezza di 16 chilometri è 31 stazioni, chì furnisce u passaghju di u Bosforu, hè prevista, inseme cù un attraversu autostradale di 14 chilometri in i dui sensi. U prughjettu cù una sezione di tunnel di 3 piani, chì serà custruitu per a prima volta in u mondu, hè un prughjettu di prestigiu è ancu un prughjettu efficace chì mira à l'usu cumunu di i dui modi di trasportu ". hà fattu a so valutazione.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*