U messagiu di u Ministru Arslan u 7 di dicembre u ghjornu di l'Aviazione Civile Internaziunale

Mentre sò cuntentu di vede chì a nostra aviazione civile ottene un novu successu in l'arena internaziunale ogni ghjornu, felicitamu à tutti i nostri culleghi in u settore u 7 di dicembre di u ghjornu di l'Aviazione Civile Internaziunale.

U 7 di dicembre, u ghjornu di fundazione di l'Organizazione di l'Aviazione Civile Internaziunale ICAO, hè celebratu cum'è u ghjornu di l'Aviazione Civile Internaziunale in u nostru paese è in u mondu. In particulare quist'annu, accogliamu u 7 di dicembre cù più entusiasmu, cù a gioia di i figuri di crescita in a nostra aviazione civile.

Mentre chì l'industria di l'aviazione in u mondu hè in crescita in una sola cifra, l'aviazione civile turca hè cresciuta in modu stabile in doppia cifra per l'ultimi quindici anni è si avvicina à i so obiettivi di 2023 passu per passu. Quist'annu, i nostri aeroporti battenu novi record ogni mese in quantu à u numeru di passageri è u trafficu aereo. U fattu chì quattru di i nostri aeroporti sò trà i primi cinque aeroporti chì anu aumentatu u numeru di passageri in Europa u più hè un sviluppu orgogliu postu chì mostra chì simu u paese chì cuntribuisce u più à e figure di crescita di l'aviazione europea.

L'urganisazioni di l'aviazione internaziunale signalanu ancu chì u nostru paese hà da cuntinuà u so prugressu in l'aviazione civile à piena velocità. Sicondu e previsioni di l'aviazione 2036 di l'Associazione Mondiale di Trasportu Aereu (IATA), Turchia diventerà unu di i primi dieci più grandi mercati in u mondu in i prossimi 20 anni è serà trà i primi cinque paesi in quantu à u tassu di crescita.

Cuntinuemu à piglià i passi necessarii per assicurà chì u potenziale di crescita in a nostra aviazione civile hè sustenibile da a realizazione di investimenti maiò chì u mondu ammira, cum'è u Novu Aeroportu di Istanbul. Avanzamu cun determinazione versu u scopu di diventà u paese cù a più grande rete di volu chì cunnetta i cuntinenti è u mondu cù l'aeroporti chì avemu custruitu. In u risultatu di sti passi, Türkiye diventa un centru in l'aviazione à una scala mundiale è s'eleva à a pusizione di i paesi in cima di l'aviazione globale.

L'annu passatu, Turchia hà coronatu questi rializazioni per esse elettu cum'è membru di u Cunsigliu Generale di l'ICAO, di u quale hè un membru fundatore, è hè stata implicata in i prucessi di decisione in u centru di l'aviazione globale. U nostru paese hà da cuntinuà à realizà e so attività nantu à a basa di a sicurità di u volu è di a sicurità di l'aviazione in cunfurmità cù i normi ICAO, cum'è hà fattu finu à avà, è di cuntribuisce à u sistema di l'aviazione glubale in cunfurmità cù u scopu di "cooperazione" di l'urganisazione. .

Vogliu piglià sta occasione per sprime una volta a mo gratitùdine à e nostre istituzioni è urganisazioni chì anu cuntribuitu à a realizazione di sti rializazioni impurtanti in nome di u nostru paese, è à i preziosi impiegati di u settore di l'aviazione civile turca u Cunsigliu Generale di l'OACI, mi félicite à tutti l'impiegati di l'aviazione, in particulare da i paesi membri di l'OACI, u 7 di dicembre, u ghjornu di l'Aviazione Civile Internaziunale.

Ahmet ARSLAN

Ministru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*