Avvertimentu per l'utilizatori illegali di a carta Manisa

manulas in u so novu edifiziu di serviziu
manulas in u so novu edifiziu di serviziu

Cù a decisione presa da u Centru di Coordinazione di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Manisa (UKOME), i regulamenti sò stati fatti in pratica per impedisce l'usu illegale di Manisa Card in u trasportu. In a dichjarazione fatta da MANULAŞ nantu à u sughjettu, hè statu dichjaratu chì s'ellu hè determinatu chì e carte obbligatorie per l'usu persunale sò aduprate da un altru, a carta serà annullata per un periudu di un annu.

In cunfurmità cù a decisione presa da u Centru di Coordinazione di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Manisa (UKOME), in quantu à l'usu illegale di a Carta Manisa, a carta serà annullata per un annu s'ellu hè determinatu chì e carte persunali sò state aduprate da un altru. A dichjarazione fatta da MANULAŞ nantu à u sughjettu hè a seguente:

In i veiculi di trasportu publicu, i nostri studienti è i citadini di u persunale municipale; I citadini di 65 anni è più, disabili, vicinu à e cità è i veterani ne beneficianu gratuitamente. I carte persunalizati sò datu à i nostri citadini chì anu u dirittu di scontu è di viaghji gratuiti per prufittà di stu dirittu. L'usu persunale di queste carte hè obligatoriu.

Cù a decisione presa à l'Assemblea Generale di UKOME, s'ellu hè determinatu chì i nostri citadini, chì anu u dirittu di scontu o di viaghju gratuitu, anu utilizatu i so Manisa Cards da un altru, a carta serà annullata per un annu. E persone chì sò annullate in questu modu ùn saranu micca datu una carta gratuita o scontata per un annu per a prima volta è per dui anni per violazioni successive. Per prutege i diritti di i nostri citadini, dumandemu à i nostri citadini di mustrà i so documenti d'identità chì dimustranu chì anu u dirittu di utilizà carte persunalizate, se dumandate da l'ufficiali dopu à l'ispezioni realizate cù i dispositi elettronici in i veiculi di trasportu publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*