Berlinu-Munich hè avà quattru ore

Grazie à a nova linea di treni d'alta veloce aperta trà Berlinu è Munich, a distanza trà e duie cità serà cuperta in 4 ore. U prughjettu custa circa 10 miliardi d'euros.

A nova linea di treni d'alta velocità custruita trà Berlinu è Munich in Germania hè stata messa in serviziu cù un serviziu speciale u venneri è una cerimonia tenuta in a Stazione Centrale di Berlinu (Hauptbahnhof). U Primu Ministru Angela, chì hè ghjuntu in u trenu da a Stazione Ferroviaria Südkreuz di Berlinu, hà assistitu à a cerimonia tenuta in a Stazione Centrale. Merkel, in u so discorsu à a ceremonia, hà dettu chì a linea di treni d'alta velocità, chì hè stata messa in serviziu, hè "straordinariamente efficiente è cumpetitiva cumparatu cù u trasportu aereu è terrestre".

A distanza di circa 600 chilometri trà Berlinu è Munich serà cuperta in quattru ore invece di sei grazia à u novu trenu d'alta velocità. A vitezza di u trenu nantu à a nova linea ghjunghje à 300 chilometri à l'ora. I voli nurmali programati nantu à a linea di novu apertura cumincianu dumenica.

A decisione di u prugettu hè stata presa in u 1991

In u so discorsu à a ceremonia, u Ministru di i Trasporti tedescu Christian Schmidt hà dettu: "Avemu ghjuntu à a fine di a maratona chì avemu principiatu in 1991". U prughjettu, chì hè statu accettatu da u guvernu federale tedescu in u 1991, hà u scopu di migliurà u trasportu trà u nordu è u sudu è l'est è l'ouest di u paese. A prima custruzzione di u prughjettu principia in u 1996.

Richard Lutz, Direttore Generale di a cumpagnia di ferrovie tedesca Deutsche Bahn, hà dichjaratu chì "una nova era hè iniziata in a storia di e ferrovie in Germania" è chì circa 17 milioni di persone prufittàranu di sta nova linea.

Cliccate per leghje u restu di a nutizia

Surghjente: www.dw.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*