Target Zero Accident Occupational à Kardemir

Kardemir hà tenutu una nova riunione di Accident Sharing per sensibilizà nantu à a Salute è a Sicurezza in u travagliu è per sensibilizà tutti l'impiegati à tutti i livelli.

À a riunione di spartera di l'accidenti tenuta à u Centru di Educazione è Cultura di Kardemir è assistita da u Direttore Generale di a Cumpagnia Ercüment Ünal, i Coordinatori, Capu Manager è Managers, Çelik İş Union Karabük Branch President Ulvi Üngören, Branch Board Members è circa 450 impiegati, 11 Ingegneri è i Chief Engineers di diverse unità anu sperimentatu l'avvenimentu è anu spartutu annantu à l'accidenti di u travagliu.

À a riunione, chì hà iniziatu cù un mumentu di silenziu in a prisenza murale di i nostri impiegati chì anu persu a vita in accidenti di u travagliu è u cantu di u nostru Innu Naziunale, sò state analizate e cause di l'accidenti è e misure pigliate è e migliure realizate sò state analizate. valutatu. À a riunione, induve i suggerimenti sò stati ancu ricevuti cù a participazione attiva di tutti l'impiegati, u Direttore Generale Ercüment Ünal hà attiratu una volta l'attenzione à u fattu chì u prublema più impurtante è prioritaria in Kardemir hè a Salute è a Sicurezza di u travagliu, è hà dichjaratu chì u scopu hè zero. accidenti di travagliu. Ricordendu una volta di più chì e perdite riflesse in i bilanci di l'imprese ponu sempre esse cuparti, ma a vita o i membri persi ùn ponu esse cumpensu, u General Manager Ercüment Ünal hà dettu: "Hà una famiglia chì ci aspetta tutti in casa è ci ama. Semu rispunsevuli di elli. "Ùn avemu micca u dirittu di lascià elli in u dulore è dunque duvemu esse assai attenti è sensibili à a salute è a sicurezza di u travagliu", disse.

Unal, chì vole à migliurà constantemente a manera di fà l'affari, hà nutatu chì ùn volenu micca impiegati chì risicate a so vita fendu un travagliu praticu. Rimarchendu chì a segnalazione di MISSING MISTAKES in a cumpagnia deve esse aumentata, Ünal hà dettu: "Avemu sperimentatu un incidente quasi missaghju, ma se ùn l'avemu micca signalatu, quellu incidente tornerà à noi cum'è un accidente a prossima volta. Per questu mutivu, duvemu fà i nostri rapporti di quasi-missi è prevene possibili accidenti basatu annantu à questi rapporti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*