Tatvan Van Diminuisce à 3,5 Ore in Ferry

Risultatu di l'offerta per a custruzzione di 5 strade novi versu u molo di Tatvan
Risultatu di l'offerta per a custruzzione di 5 strade novi versu u molo di Tatvan

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì i battelli nantu à a linea Tatvan-Van, chì cunnetta a linea ferroviaria di transitu Turchia-Iran sopra u Lavu Van, seranu rinnuvati.

In a so dichjarazione, u Ministru Arslan hà dichjaratu chì i battelli seranu rinnuvati nantu à a linea Tatvan-Van, chì furnisce a cunnessione di a linea ferroviaria di transitu Turchia-Iran sopra u Lavu Van, è hà dettu: "I primi viaghji di prova sò stati cumpletati cù successu. Dopu chì i battelli cumincianu, u viaghju trà Tatvan è Van, chì dura 4,5 ore, scenderà à 3,5 ore. usatu a frasa.

Arslan spiegò chì 4 vechji battelli operati trà Tatvan è Van nantu à u Lavu Van seranu rimpiazzati cù dui novi battelli cù più veloce è più capacità per furnisce a cunnessione di a linea di ferruvia di transitu Turchia-Iran. .

Arslan hà dichjaratu chì cù a messa in opera di i battelli, a quantità di carica trasportata trà Tatvan è Van aumenterà.

A quantità di carica trasportata aumenterà 10 volte

Arslan hà dichjaratu chì i docks in Van è Tatvan sò stati ancu adattati per l'attraccamentu di novi navi in ​​u scopu di u rinnuvamentu di i traghetti citati, è chì i battelli 2 previsti in u scopu di u prugettu sò stati pensati per trasportà passageri è veiculi cum'è cum'è i carri di merci.

"Per i battelli d'altu tunnellu cù una lunghezza di più di 130 metri è un pesu di 7 mila tunnellati grossi, a prufundità di l'area di u portu di Van hè stata aumentata da 4 metri à 6 metri. Siccomu i novi battelli anu una capacità di trasportu di ogni ghjornu di 32 mila tunnellate, questi novi battelli puderanu portà assai più di i quattru battelli antichi esistenti à un tempu. I vechji battelli avianu una capacità di 9-10 vagoni. A quantità di carica trasportata da 50 traghetti novi cù una capacità di 2 vagoni aumenterà 10 volte ".

I prudutti domestici è naziunali sò stati utilizati

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì, cum'è ministeru, prestanu attenzione à aduprà prudutti domestici è naziunali in tutti i prughjetti implementati, è chì a tarifa di naziunalità è a naziunalità di i novi battelli hè mantenuta à u più altu livellu in questu cuntestu, Arslan hà dettu:

"I motori diesel utilizati in i nostri novi battelli sò stati pruduciuti in TÜLOMSAŞ. Siccomu i nostri mutori, chì sò abbastanza forti per portà questi battelli giganti, sò assai più putenti chè parechji di i so omologhi pruduciuti à l'esteru, u tempu di crociera trà Tatvan è Van diminuirà da 4,5 ore à 3,5 ore. Hè ancu furnisce un risparmiu di carburante finu à u 60 per centu. Dunque, i novi battelli salveranu sia in termini di carica è di tempu. Cunnetterà a linea ferroviaria di transitu Turchia-Iran assai più veloce sopra u Lavu Van.

Intantu, a Direzzione di l'Operazioni di Traghetti di Van Lake hà custruitu un battellu chjamatu "Sultan Alparslan", 136 metri di lunghezza, 24 metri di larghezza è 50 vagoni di capacità, chì farà viaghji in Van Lake in u scopu di u prugettu à Tatvan Pier. .

Inoltre, u 65 per centu di u battellu gemellu chjamatu "İdris-i Bitlisi", chì hè in custruzzione in u cantiere navale, hè statu finitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*