U presidente Aktaş hà spiegatu i travaglii di a linea T2

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì sò in turnu 7/24 per purtà Bursa à un livellu megliu cù i so valori in a riunione di l'Assemblea Metropolitana di a Municipalità è l'Assemblea Generale di BUSKİ induve u bilanciu hè statu discututu. U presidente Aktaş hà dettu: "A nostra preoccupazione, eccitazione è amore hè Bursa". À a riunione di l'assemblea, in u bilanciu di l'annu fiscale 2018 di a Municipalità Metropolitana, a spesa hè stata determinata cum'è 2 miliardi 650 milioni TL è l'ingudu cum'è 2 miliardi 600 milioni TL.

A 3a sessione di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana in Novembre è a Reunione di l'Assemblea Generale di a Direzzione Generale di BUSKİ si sò tenute sottu a presidenza di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Alinur Aktaş cun una intensa participazione.

Parlendu à a riunione tenuta in a Sala di l'Assemblea Metropolitana di a Municipalità, u sindaco Aktaş hà dettu: "Semu in u 34 ghjornu di u mo duvere. A nostra Bursa corre versu u futuru cù a so struttura crescente. Avemu da migliurà u nostru travagliu. Ogni amicu hà una cuntribuzione. Cum'è a Municipalità Metropolitana, simu una istituzione chì esiste da a nascita à a morte. Demu l'impurtanza di utilizà a mente cumuna mentre facemu u nostru travagliu. Cù e rivisioni chì avemu fattu cù a nostra squadra, faremu passi à u benefiziu di sta cità quant'è pussibule ".

Spieghendu u cambiamentu in a Municipalità Metropolitana, Aktaş hà dichjaratu chì i studii orientati à i risultati continuanu, è chì u Vice Direttore Generale Güngör Gülenç agirà cum'è Direzzione Generale di BUSKİ.

"Semu in turnu 7/24"

Spieghendu chì anu u scopu di fà u sistema funziona cù e revisioni fatte, u sindaco Aktaş hà dettu: "Pensemu à cumu pudemu spustà Bursa più facilmente è in una manera chì si adatta à u vechju nome di a cità, cù i so valori. In u prossimu prucessu, simu in turnu 7/24, è ùn esitò micca à cunsultà cù tutti. Ùn ci hè nunda di marginalizà ogni cuntatu. Qualchidunu pò percive questu cum'è avvicinassi à l'uppusizione, ma ùn aghju micca cusì cumplessu. A nostra preoccupazione, a nostra eccitazione è u nostru amore hè Bursa ".

A riunione di l'Assemblea Generale di BUSKİ hè stata sottu a presidenza di u presidente Aktaş, chì hà dichjaratu ch'ellu cuntinueghja a so visite in i distretti. À a riunione, hè statu spiegatu chì u scontu di 10 per centu nantu à e tariffu di l'acqua hà cuminciatu à esse implementatu da u 1 di dicembre; L'ingressu di u bilanciu BUSKİ per 2018 hè statu determinatu cum'è 1 miliardi 180 milioni TL è a so spesa era 962 milioni TL.

U sindaco Aktaş hà dichjaratu ch'ellu pensava chì i costi di i rifiuti solidi duveranu esse coperti da i distretti è hà dettu: "Bursa ùn usa micca l'acqua più caru. Hè necessariu esaminà a fattura resultanti in tuttu. A causa di i costi di rifiuti solidi, i bills parenu altu, chì crea a percepzione chì i prezzi di l'acqua sò altu. Ùn saria micca assai sanu se andemu cù u prezzu di l'unità ... Evaluemu u prublema ", disse.

Esprimendu chì a fabbrica di l'acqua hè stata data à Geothermal AŞ, una di l'affiliate metropolitane, per 1 annu è a continuazione serà esaminata, Aktaş hà dichjaratu chì u Nilüfer Stream scorrerà pulitu cù a fine di a pianta di trattamentu in 2018.

Avemu bisognu di cultivà a cità

In a 3a sessione di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana in nuvembre, chì hè stata tenuta dopu à a riunione di l'Assemblea Generale di BUSKİ, sò stati discussi u bilanciu di l'annu fiscale 2018 è u prugramma di rendiment di a Municipalità Metropolitana. In a riunione, chì hà cuminciatu cù u votu di i bilanci di e municipalità di u distrittu, a spesa hè stata determinata cum'è 2018 miliardi 2 milioni TL è l'ingudu 650 miliardi 2 milioni TL in u bilanciu di l'annu fiscale 600 di a Municipalità Metropolitana.

U presidente Aktaş, in a so dichjarazione, hà ricurdatu chì ci sò prublemi in u trasportu in tutte e cità metropolitane, è hà dichjaratu chì anu evaluatu meticulosamente i prublemi di trasportu in Bursa, a 4a cità più grande di Turchia. Dicendu chì si riuniranu cù e camere a settimana prossima per a trasfurmazioni urbane è dicendu: "Avemu da cultivà a cità", u sindaco Aktaş hà dettu ancu chì i passi seranu fatti in quantu à a trasfurmazioni urbane. Apuntendu l'impurtanza di aghjunghje una visione à a cità, u sindaco Aktaş hà dettu: "Comu l'errori chì facemu oghje afectanu 3, 5, 10 anni dopu, e cose boni fatte oghje emergeranu 3, 5, 10 anni dopu".

Priorità nantu à questioni urgenti

Chjarificà i studii nantu à a linea T2, u presidente Aktaş hà dichjaratu chì u valore di a linea T2 aumenterà per via di u putenziale industriale è l'arrivu di a linea TXNUMX in Bursa, chì si sviluppa è cresce in pupulazione. Enfatizendu u scopu di u so travagliu, u presidente Aktaş hà dettu: "L'orfanu hà u dirittu in queste muniti. Hè preziosa è impurtante per noi. Facemu u nostru megliu per aduprà in u modu più efficace. Credu chì tutti facenu affari in bona fede, ma ci hè un termini per stenderà i so pedi secondu u so quilt.Avemu bisognu di pruducia prughjetti urgenti di macro-livellu chì appellu à a cità in generale, è ci vole à fà in cunsultazione. cù i cumune di distrittu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*