1915 U ponte di Çanakkale hà passatu a prova di u ventu

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì, in u risultatu di e so valutazioni, hè statu vistu chì a velocità massima di u ventu in i Dardanelli era 100-120 chilometri per ora, è hà dettu: "Oghje, avemu fattu a prova di una vitezza di u ventu di 288 chilometri à l'ora, chì ùn sarà mai accadutu in a realità. Avemu vistu chì ùn ci hè micca u minimu prublema in i testi, sia in a seccione sia in a torre. disse.

Arslan hà participatu à u 1915 Çanakkale Bridge Tower Wind Tunnel test tenutu à u Laboratoriu di Test di Tecnulugia FORCE in Copenhagen, a capitale di Danimarca.

U Ministru Arslan, in a so dichjarazione dopu à e teste di u ventu di a sezione è di a torre, hà dettu chì u 1915 Bridge Çanakkale, Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Savaştepe Highway Project hè un prughjettu chì copre u ponte è l'autostrada di 101 chilometri finu à Malkara.

Rimarchendu chì u Ponte di Çanakkale di u 18, a fundazione di u quale hè stata posta u 1915 di marzu cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Binali Yıldırım, hà battu u record mundiale per esse u più longu ponte di media lunghezza in termini di lunghezza in ponti sospesi, Arslan hà dettu chì, cù una span media di 2 mila metri 23, 770 metri ognunu, hà dichjaratu chì i fundazioni di e duie torri di u ponte, chì saranu 365 680 metri longu cù viaducti di avvicinamentu di 4 è 608 metri, scenderanu à u u fondu marinu à una prufundità di circa 40 metri, è l'altezza di a torre d'acciaio serà di circa 318 metri.

Arslan hà dichjaratu chì u 2023 rapprisenta u 100th anniversariu di a Republica, è 318 rapprisenta u 18th di u terzu mese, è quandu evaluatu cù altri prughjetti stradali in costruzione, u ponte copre l'Egeu, u Mediterraniu Occidentale è l'Anatolia Centrale, à punente di Tracia è Antalya, Cumpresu l'asse Adana-Konya, hà dichjaratu chì hà da cunnette l'Europa senza interruzzione è chì furnisce l'accessu à i mercati di destinazione senza aduprà Istanbul è u Bosforu in u trasportu di merci è di passageri.

Arslan hà indicatu chì u prugettu accelerà u prugressu suciale è ecunomicu in a Tracia è a Regione di l'Anatolia Occidentale, induve sò cuncentrati i stabilimenti ligati à l'impurtanti settori di serviziu, industria è turismu di u paese, hà dichjaratu ch'ellu sbarcarà in Anatolia è u Mediterraniu Occidentale.

Indittendu chì u tempu di viaghju serà ridutta à 30 minuti da i Dardanelli, chì dura 1 minuti in battellu, ma dura 4 ora cù un tempu d'attesa, Arslan hà dettu: "Cusì, avemu integratu i porti, i sistemi di trasportu ferroviariu è aereu in e regioni di Marmara è di l'Egeu in i sistemi di trasportu stradale ". disse.

Dichjarà chì cù a fine di l'autostrada Gebze-İzmir, l'autostrada Edirne-Kınalı-Istanbul-Ankara, l'autostrada Izmir-Aydın è l'autostrade in e regioni di Marmara è di l'Egeu seranu integrate cù stu prughjettu, Arslan hà dettu: Yavuz Sultan Selim Bridge, Northern Marmara Highway, Istanbul-İzmir Highway, Osmangazi Ellu disse chì u Ponte è u 1915 Çanakkale Bridge formanu un anellu d'autostrada in a Regione di Marmara.

Spieghendu chì i fatturi ambientali cum'è l'aumentu di l'emissioni è l'inquinamentu di u rumore causatu da a congestion di u trafficu seranu ancu minimizati, Arslan hà sottolineatu chì u numeru di accidenti di trafficu causati da l'inadeguatezza di u standard geomètrico di a strada esistente diminuirà significativamente.

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì u ponte hè previstu per esse messu in serviziu u 29 d'ottobre 2023.

"I negoziati nantu à l'espropriazione accuminciaranu u 15 di dicembre"

In più di u Ponte di Çanakkale, Arslan includeva ancu 2 viadutti d'avvicinamentu, 4 viadutti di cimentu armatu, 10 ponti di passaghju sottu, 33 ponti sopra, 6 ponti, 43 passaggi sotterranei, 115 canali in diverse dimensioni, 12 junctions in strade statali, 4 autostrade. , 2 centri di mantenimentu è funziunamentu, 6 stazioni di cullezzione di tariffu seranu custruiti.

Rimarchendu chì i travaglii marini per i studii geologichi è geotecnichi di i viadutti di avvicinamentu, e piscine secche è umide sò stati finiti finu à avà, Arslan hà dettu:

"A cartografia di fotogrammetria longu a strada di l'autostrada Çanakkale-Malkara è u disignu è u prughjettu di l'autostrada sò stati cumpletati. E prucedure in quantu à l'opere di espropriazione sò state avviate, i piani sò stati appruvati è avemu da principià a negoziazione cù i nostri interlocutori in quantu à l'espropriazione da u 15 dicembre. A funzione più impurtante di u prugettu hè u ponte è l'avvicinamentu di i studii di cuncepimentu di viaductu sò stati cumpletati. I travaglii di preparazione per a prova di u tunnel di u ventu di u 1915 Bridge Çanakkale sò stati finiti. I testi di u tunnel di u ventu di i ponti, u primu di a prova di trè fasi, sò stati realizati à a scala 1/225 in Canada, è i risultati riesciuti sò stati ottenuti. Siconda, avemu realizatu i testi di u ventu di u ventu di e turri oghje. A terza tappa hè a prova di u ventu di u ventu di u ponte pienu, cumpresu u ponte è e turri, in maghju-ghjugnu di l'annu prossimu, avemu da esse realizatu in Cina in una scala più chjuca, à una scala di 1/170. Cusì, dopu chì i testi sò cunclusi è e sezioni sufficienti è più adatte sò determinate, i calculi detallati di i prughjetti è i prughjetti di l'applicazione seranu avà iniziati.

Dichjarà chì i risultati riesciuti sò stati ottenuti da e teste realizate oghje, Arslan spiegò chì u trafficu hè statu firmatu quandu a velocità di u ventu superava i 15 chilometri à l'ora nantu à i ponti Osmangazi, Yavuz Sultan, 120 July Martyrs è Fatih Sultan Mehmet.

Arslan hà dettu: "I medii di u ventu furmatu in u Strettu di Dardanelli di 100 anni sò stati cunsiderati è hè statu vistu chì a velocità massima di u ventu era di 100-120 chilometri per ora. Oghje avemu pruvatu a velocità di u ventu di 288 chilometri à l'ora, chì ùn sarà mai veramente. Avemu vistu chì ùn ci hè micca u minimu prublema in i testi, sia in a seccione sia in a torre. disse.

"A custruzzione di bacinu seccu hà iniziatu"

Dichjarà chì custruiscenu duie piscine separate induve fabricaranu i ponti, Arslan hà dettu chì a custruzzione di dui bacini secchi, ognuna di a dimensione di un campu di football, hè stata cuminciata.

Spieghendu chì tutti i 19 pali di foglia, 21 è 329 metri di lunghezza, ligati à a custruzzione di i bacini secchi sò stati guidati, Arslan hà nutatu chì una media di 3 mila metri cubi di scavi per ghjornu serà fatta è l'escavazione in i 320 mila. Piscine in metri cubi seranu compie u 20 dicembre è cumincianu i travaglii in béton armatu.

Enfatizendu chì i ponti da esse fabbricati quì seranu sguassati da u bacinu seccu è posti in u locu induve u ponte serà custruitu cù ponti flottanti, Arslan hà dettu chì un totale di 30 persone, cumprese 39 in l'urganizazione di cunsulenza di u prugettu è 389. in u cuntrattu, sò stranieri, è chì millaie di pirsuni seranu impiegati durante u periodu di custruzzione di u prugettu.

Dichjarà chì u prugettu hè statu preparatu da a cumpagnia Cowi in Danimarca è l'auditu indipendente hè statu realizatu da Arup Jakobsen, Arslan hà nutatu chì sti prucessi sò stati realizati induve i venti più forti è i currenti marini più forti sò prisenti.

Arslan hà dichjaratu chì e turri sò stati ancu pruvati in ogni aspettu nantu à mudelli fatti à certe scale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*