Un "Novu Munnu" hè stabilitu nantu à a spiaggia Bostanlı di Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu i travaglii di arrangiamentu custiera per a 70ª Tappa di Bostanlı, chì copre una superficie di 2 decares. U prughjettu, chì rinnuverà cumplettamente a costa di Bostanlı, serà realizatu in 3 tappe è a sezione finita serà messa in serviziu immediatamente senza aspittà l'altri. In u primu locu hè a zona trà u Fisherman's Shelter è u Yasemin Cafe, chì serà dispunibule in marzu. In u scopu di a 2ª Tappa Bostanlı, a Municipalità Metropolitana stabiliscerà ancu "u più grande parcu di skateboard di Turchia", per quale hà preparatu u so prughjettu inseme cù atleti di skateboard.

A municipalità metropolitana di İzmir, chì hà cuncepitu u Golfu cù e so sponde per rinfurzà a relazione di u populu di İzmir cù u mare, hà finitu u Passaportu, Konak Pier - Karataş è Üçkuyular - Göztepe İskele, è Bostanlı Stream è Bayraklı Dopu à i travaglii di a 1a tappa, i travaglii di custruzzione di u Prughjettu di a 2ª tappa Bostanlı cuntinueghjanu rapidamente. U prughjettu Bostanlı 70nd Stage, chì copre una superficie totale di 2 mila metri quadrati, serà realizatu in 3 tappe separate. U prughjettu gigante, chì costarà 24.5 milioni di lire, serà realizatu trà Bostanlı Fisherman's Shelter è Yasemin Cafe, Yasemin Cafe è Sea-Show Square è Sea-Show Square è Bostanlı Sunset Terrace. Senza aspittà i travaglii in tutta a zona, i lochi finiti seranu messi in serviziu in tappe.

A pista di bicicletta serà cunnessa à l'Opera House
In a prima sezione chì copre l'area trà Bostanlı Fisherman's Shelter è Yasemin Cafe, a linea di circulazione ininterrotta senza ostaculi lungo a costa per i pedoni è i ciclisti, chì hè stata iniziata in Bostanlı 1st Stage, serà cumpletata è sta strada serà cunnessa à a nova creazione. Piazza di l'Opera di Mavişehir. Karşıyaka Campi di basket, mini campi di football, lettini è spazii di picnic seranu custruiti per aumentà a qualità di u spaziu in una manera chì sustene a cultura di l'usu di u liturale nantu à a costa è per sustene l'usu di a costa cù novi attività. Sta parte di u prugettu serà finita è messa in serviziu in marzu 2018.

Una nova sfida hè ghjunta: Mare è Show
A municipalità metropolitana di İzmir, di fronte à Bostanlı Pazaryeri, hà una zona di arrangiamentu di 20 mila m² è 315 m. crià un "Mare è Show Square" cù a lunghezza di a costa. Ci hè una collina verde artificiale cù u so puntu di cima 3.5 metri sopra a strada in u prugettu, chì hè pensatu per i citadini per avè un cuntattu direttu cù u mare, cum'è in a Terrazza di u Tramonto Bostanlı. Ci saranu ancu applicazioni induve cuncerti è spettaculi simili ponu esse urganizati in a zona. A costa trà l'area di fortificazione da esse creata cù grandi rocce naturali è u caminu di caminata serà cuperta di ciottoli di diverse dimensioni, creendu una sperienza di spiaggia naturale per l'utilizatori. Piattaforme di lignu è piscine di canna creanu una struttura naturali in a cità. Inoltre, hè stata custruita una tappa superiore chì separa a "Piazza di u Performance", nantu à quale ci sarà una piscina secca, è i spazii di proiezione di cinema à l'aria aperta. U travagliu in questa sezione, chì include ancu un parcheghju cù una capacità di veiculi 141, hè previstu per esse cumpletu in Aostu 2018.

U più grande skate park di Turchia
In l'ultima parte di i travaglii di pianificazione di a costa di Bostanlı, ci saranu pratiche innovatrici chì aumenteranu l'attrattiva di a regione è riuniscenu i citadini di tutti i gruppi di età. Un parcu di skateboarding cù una superficie di 4.250 m² serà custruitu, induve quelli chì utilizanu l'attrezzatura sportiva à roti cum'è skateboards, BMX, scooters è roller skates ponu sviluppà e so cumpetenze in modu sicuru. A municipalità metropolitana di Izmir hà creatu stu prughjettu, chì hè statu preparatu in cunfurmità cù l'approcciu attuale è i normi internaziunali, cum'è u risultatu di a cumunicazione è u travagliu cumuni cù i skateboarders. A zona, chì serà ancu u più grande skate park in Turchia, serà ancu capaci di accoglie cuncorsi internaziunali.

Verdi.. Più verde..
U caminu di caminata longu à a costa serà dispostu è cunnessu à u Rifugiu di i Pescatori è à a Piazza di l'Opera da esse custruitu. Una pista di jogging in gomma serà custruita in tutta sta costa. A strada di bicicletta serà rinnuvata cumplettamente per esse parallela à a strada di u veiculu. Cusì, l'usu di a costa serà resu più sicuru, prevenendu a sovrapposizione di u trafficu di bicicletta è l'area di recreazione. Ci sarà ancu una strada di bicicletta secundaria in a forma di un grande anellu per esse utile à i zitelli. Yasemin Cafe serà riarrangiatu è a zona di pusazione serà allargata. Inseme à u parcheghju dispostu in a 1a tappa, ci sarà un parcheghju cù una capacità totale di 141 veiculi in Bostanlı. Sarà custruita una piazza di funtana verde induve i zitelli puderanu divertisce è rinfriscà. Un anfiteatru verde è una terrazza di vista seranu creati per furnisce l'uppurtunità di vede a baia da diverse anguli. Per aumentà u cunfortu in a zona, seranu custruiti canopies in acciaio-legnu è membrana di tensione è percorsi pedonali di lignu. In tutta l'area, ci saranu novi unità di sedie prefabbricate è equipaghji urbani, parchi di bicicletta è "Bisim", sculture muderne, è accessu wi-fi in e zone focali. U kiosk mobile è i toilette automatiche di a cità, chì sò cuminciati à esse aduprati, seranu spargugliati nantu à a zona. E furtificazioni di petra longu à a costa seranu rinnuvate. Tutti i spazii verdi seranu disposti è foresta. Creà zone di riposu tranquille cù piattaforme di legnu ombreggiate è sottu à l'arburu è lettini, è zone di vegetazione umida induve l'acqua di piovana serà raccolta è utilizata. L'ultima fase di u prugettu serà finita in dicembre 2018.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*