Kayseri Smart City hà ricivutu un Premiu di Applicazione Esempiu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Mustafa Çelik, hà assistitu à a fiera è u simposiu urganizatu da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione in u Centru Internaziunale di Cungressu è Exhibition ATO à l'occasione di u ghjornu mundiale di i Sistemi d'Informazione Geografica. In u so discorsu à u simposiu, u presidente Çelik hà datu infurmazioni nantu à pratiche di pianificazione urbana intelligente in Kayseri. U presidente Çelik hà ancu ricevutu u premiu "Smart City Exemplary Practice" da u Ministru di l'ambiente è l'urbanizazione, Mehmet Özhaseki.

U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik, chì hà participatu à u simposiu è à a fiera cù u tema di "Spaziu di vita di a Società di l'Informazione: Smart Cities" tenuta in Ankara cù a participazione di u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Mehmet Özhaseki, hà parlatu à u simposiu dopu l'apertura. cerimonia.

"A SCIENZA DELL'INFORMAZIONE, A SCIENZA INFINITA A CONOSCENZA"
U presidente Çelik, chì hà mintuvatu a sucetà di l'infurmazione davanti à e cità intelligenti in u so discorsu è hà dichjaratu chì u mondu hè in un prucessu di sviluppu rapidu, hà dettu: "A scienza di l'infurmazione, a scienza attiva l'infurmazioni, è questu ci dà un sviluppu è un cambiamentu vertiginosi. U terminu Società di l'infurmazione hà un postu impurtante in stu cambiamentu. U nostru guvernu hè ancu cuscente di st'impurtanza, è per quessa, u Dipartimentu di a Società di l'Infurmazione hè statu creatu ind'è u Ministeru di u Sviluppu. A Strategia di a Società di l'Infurmazione è u Pianu d'Azzione chì copre l'anni 2015-2018 hè statu publicatu. Basatu nant’à u pianu d’azzione è l’esperienze chì avemu digià avutu, pudemu dì chì a sucetà di l’infurmazione hà cambiatu è trasfurmatu tuttu, soprattuttu i nostri spazii di vita ».

"Semu nati INTELLIGENZA"
Enfatizendu chì e priorità deve esse stabilite in primu locu in quantu à l'urbanismu intelligente, u sindaco di a municipalità metropolitana Çelik hà cuntinuatu e so parolle cusì: "In Kayseri, facemu alcuni studii rispondendu à e dumande" Chì duvemu fà o ciò chì pensemu di fà. " è mettendu a nostra mente nantu à questu cum'è un requisitu di a sucetà di l'infurmazione. Per via, devu dì chì esse intelligente hè innata in noi. Perchè e persone chì stavanu in a Regione di Kültepe Kaniş-Karum in i tarri chì campemu, 2 XNUMX anni fà, anu scrittu tutta a civilisazione è a tecnulugia nantu à i pasticchi, chì era a più grande tecnulugia di quellu tempu, è cullighjanu è accumulate in un locu cum'è i centri di dati di u mondu oghje. Quandu appropritatu, anu paragunatu è cunfirmatu a so precisione. Sti abitudini, vale à dì, usendu a vostra mente, chì si manifestanu per mezu di u cummerciu, sò stati u patrimoniu più impurtante di ogni civilisazione chì hà campatu in Kayseri da tandu. Stu stilu di vita, chì insegna u cummerciu, l'artighjanu, u travagliu duru è u guadagnu da u zitellu, si sviluppa cum'è cresce, è quandu ellu riceve un travagliu, si trasforma in un desideriu di fà u novu è l'infinitu, ùn importa ciò chì u travagliu hè. Stu cuncettu, chì hè chjamatu "innuvazione" oghje, hè cunnisciutu cum'è intraprendente è innovatore. Inoltre, Kayseri hè una di e rare cità induve tutte e nostre istituzioni agisce inseme. U denominatore cumunu per noi hè a ghjente chì vive in Kayseri è Kayseri. Esse una cità intelligente significa veramente esse capace di fà questu. Quandu si fighjate più attente à e cità intelligenti cum'è Barcelona, ​​​​Amsterdam o Singapore, chì sò esemplificati oghje, vi vede chì ùn hè micca una coincidenza chì u cuncettu di cità intelligente hè ghjuntu à a vita quì. In un "ecosistema", si vede chì tutti i stakeholder agisce è decide inseme per a cità.

Enfatizendu chì Kayseri hè espertu in Smart Urbanism, u presidente Mustafa Çelik hà dettu chì Kayseri hè una di e prime cità in Turchia à cambià l'acqua è l'electricità à u sistema SCADA, chì hè una di e prime applicazioni di smart cities, è chì i più avanzati smart cities. L'applicazioni di u museu chì cuminciaru cù u Museu di a cità di Kayseri apertu in u 2003 Ellu disse chì anu utilizatu u Museu di a Civiltà Seljuk, u Museu Naziunale di Lutta di u Liceu Kayseri è u Centru di Scienze di Kayseri, è chì anu cuminciatu à applicà u sistema di stop intelligente à i fermate di u sistema ferroviariu in publicu. trasportu à e fermate di l'autobus. Mayor Çelik, l'applicazione Internet in i parchi, l'usu di e biciclette integrate in u trasportu publicu, u seguimentu di i veiculi di trasportu publicu cù u Sistema di Controlu di u Trasportu, u sistema di illuminazione intelligente chì serà implementatu per a prima volta in Turchia è chì salverà à almenu 40% energia, u sistema di intersezzione intelligente, u sistema di infurmazione giugrafica di a municipalità. , sistemi di irrigazione intelligenti, applicazioni intelligenti in Erciyes, spiegò in dettagliu è disse: "Continuemu à fà a vita di i nostri citadini più faciule realendu novi applicazioni. in u campu di Smart Urbanism ogni ghjornu ".

SMART CITY EXAMPLE APPLICATION AWARD
U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik hà ancu ricevutu u "Premiu per l'Applicazione Esemplari Smart City" da u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, Mehmet Özhaseki, in u simposiu tenutu in Ankara.

U presidente Mustafa Çelik hà ancu visitatu a fiera celebrata per u ghjornu mundiale di i Sistemi d'Informazione Geografica. U sindaco Çelik, chì hà ancu visitatu i stand stabiliti da u Dipartimentu di Trattamentu di l'Informazione di a Municipalità Metropolitana, KCETAŞ è KASKİ, hà offertu acqua di gilaburu à u Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione Mehmet Özhaseki è altri visitatori à u stand Kayseri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*