Transizione à u Sistema di Trasportu Pùblicu di Qualità cù Akçaray

L'Unione di i Municipi Turchi di u Munnu (TDBB) è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, anu accoltu Derince Pakmaya Huriye Pak, u direttore di a scola primaria Halil Öztürk è u presidente di l'Associazione di genitori di a scola Gülbahar Yıldırım è i so membri in u so ufficiu. Karaosmanoğlu hà ancu scontru cù Kemal Çetin, presidente di l'Unione di l'impiegatori di u trasportu publicu turcu, è membri di u cunsigliu di amministrazione. Durante e riunioni, i punti di vista sò stati scambiati nantu à cumu i servizii di l'educazione è u trasportu in Kocaeli puderanu esse più còmode.

A RAPPRESENTAZIONE PER I VEHICULI DI TRASPORTI PUBBLICI DI QUALITÀ CRESCE

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, hà tenutu una riunione cù u presidente di l'Unione turca di l'impiegatori di u trasportu publicu, Kemal Çetin, è a so gestione nantu à i prughjetti realizati, in particulare i novi mudelli di trasportu. U presidente di l'unione patronale Çetin hà ringraziatu i cummercianti di trasportu per i prughjetti realizati inseme è hà dumandatu u sustegnu di Karaosmanoğlu per a filiera chì apriranu. In a riunione, chì includeva ancu u Capu di u Dipartimentu di Trasportu Pùblicu di a Municipalità Metropolitana, Salih Kumbar, hè statu enfatizatu chì i cummercianti di trasportu publicu duveranu amassi u so travagliu, rispettà e regule è invistisce in rinnuvà i so veiculi. Karaosmanoğlu hà dettu: "Videmu chì l'interessu di i nostri citadini per i veiculi di trasportu publicu di qualità hè in crescita". Hè ancu mintuatu chì in u prughjettu di Tram misu in serviziu, 30 mila novi passageri da un totale di 11 mila viaghji anu cambiatu à u sistema di trasportu publicu di qualità.

"I NOSTRI SERVIZI PER A GIOVANI CONTINUARANU A CRESCE"

Karaosmanoğlu, chì hà dichjaratu durante a visita di l'amministratori di a Scuola Primaria Derince Pakmaya Huriye Pak chì anu fattu investimenti educativi assai impurtanti in Kocaeli è pruduciutu prughjetti assai impurtanti per i zitelli è i ghjovani, hà dettu: "Attacemu una grande impurtanza à l'educazione. I nostri servizii di ghjuventù, chì a cumunità di l'educazione di a nostra cità è i citadini sò assai soddisfatti, continueranu à aumentà. I gimnasti chì avemu apertu per l'usu di e nostre scole è u nostru populu sò ancu per u scopu di crià una generazione forte. "Avemu ancu furnitu supportu di prughjettu à e scole chì mancanu di Laboratori di Scienza", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*