Bona nutizia à a ghjente di Ankara Nisuna crescita di i tariffi di trasportu publicu in 2018

U serviziu di trasportu publicu hè statu apertu in Ankara per i citadini di età è anziani
U serviziu di trasportu publicu hè statu apertu in Ankara per i citadini di età è anziani

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Assoc. Dr. Mustafa Tuna hè apparsu nantu à i schermi di A Haber per a prima volta dopu avè pigliatu u postu. Rispondendu à e dumande di A News Ankara Rappresentante Murat Akgün, Chairman Tuna; "Ùn ci sarà micca una crescita in i tariffi di trasportu publicu EGO in 2018", disse.

Cuntinuendu à firmà novi decisioni tenendu in contu e dumande è i desideri di a ghjente di Başkent, dopu à u so postu, u sindaco Tuna hà datu un'altra bona nutizia à a ghjente di Ankara, dopu a bona nutizia di u serviziu di trasportu ininterrottu di 24 ore è di u trasferimentu di bilanciu in Ankarakart. Hè statu annunziatu chì da u 1 di ghjennaghju di u 2018, ùn ci sarà micca aumentu di i tariffi di i veiculi di trasportu publicu chì appartenenu à a Municipalità Metropolitana.

U sindaco Tuna hà rispostu à e dumande nantu à parechje prublemi da implementà in Ankara, da u trasportu à l'urbanizazione. President Tuna; "Ùn aumenteremu micca u trasportu in 2018, perchè u trasportu hè assai impurtante per i nostri citadini. Vulemu allevà i nostri citadini à u puntu di trasportu ", disse.

Enfatizendu chì u travagliu cuntinueghja à furnisce un serviziu mudernu è di qualità à a ghjente di Ankara, a seconda bona nutizia nantu à u trasportu era di sconti. Tuna hà dichjaratu chì i prezzi di l'imbarcu unicu AnkaraKart sò ancu ridotti; "Riducemu i carte d'imbarco singuli da 4 lire à 3 lire. Facemu un sforzu per purtà i turisti in Ankara. Avemu fattu una tale decisione per i nostri invitati è per i nostri citadini chì ùn anu micca abbastanza soldi in i so sacchetti. Una sola carta d'imbarcu era prima dispunibule per 4 TL, da avà serà 3 TL. Vulemu scaricà lu in più, ma solu salva per via di u costu. Ùn aumenteremu micca u trasportu. I citadini vanu à u travagliu, vanu à a scola. U trasportu hè essenziale; U trasportu hè un prublema suciale. Continueremu à sussidià u trasportu. Tagliaremu altre spese ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*