Apaydın: "Nisuna Barriera nantu à i Rails!"

A mubilizazione ferroviaria, chì hà cuminciatu in u 2003 cù l'istruzzioni di u nostru presidente è u sustegnu di i nostri guverni, cuntinueghja à piena velocità.

Circa 64 miliardi di lire sò stati investiti in ferrovie finu à a data.

Cù questi investimenti, parechji prughjetti sò stati implementati, cumprese a mudernizazione di i veiculi di trazione è rimorchiati, in particulare i prughjetti di treni d'alta velocità, rinnuvà e linee esistenti è rende elettrificate è signalizzate, funziunamentu mudernu di treni di passageri urbani è interurbani, è a risturazione di u nostru storicu. è stazioni di stazione di u patrimoniu culturale à u so statu originale.

Realimu sti prughjetti nantu à una basa umana, aduprendu u principiu di « Lasciate campà u populu per chì u statu campà » cum'è u nostru mottu.

Per questu scopu, vulemu assicurà chì e nostre persone disabili anu l'accessu più faciule è più veloce à i nostri servizii di trasportu muderni veloci, còmode è sicuri. In più di i nostri novi edifizii è strutture, cuncepemu ancu i nostri edifici è e strutture esistenti secondu e nostre persone disabili. Mobilizà tutte e risorse di a nostra urganisazione per e so attività suciali è culturali.

Spergu chì a "Giornata mundiale di a disabilità di u 3 dicembre" serà di auspiziu per i nostri disabili, cù quale simu onorati è fieri di custruisce u futuru inseme.

Ghjesù APAYDIN
Direttore Generale TCDD

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*