U presidente Yılmaz "Desiremu e vitture domestiche"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà annunziatu chì sò in cumunicazione cù diverse autorità in quantu à a produzzione di vitture domestiche in Samsun.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà assistitu à a riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana dopu a riunione di u Gruppu di u Partitu AK tenuta à a Direzzione Provinciale di u Partitu AK.

"Andemu tutti inseme à Gerusalemme"

"Cumu u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dettu, Ghjerusalemme hè a nostra linea rossa". U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dettu: "U puntu più impurtante di l'agenda di u nostru paese hè Ghjerusalemme. U presidente americanu hà accettatu è ricunnisciutu a decisione di Israele previamente annunziatu di fà Ghjerusalemme a capitale di Israele. Hà dichjaratu ancu a so ricunniscenza à u livellu internaziunale. Sta situazione hà causatu una grande indignazione in u mondu islamicu. Tutti sapete quantu hè impurtante Ghjerusalemme per u mondu islamicu. Sfurtunatamente, a reazione presentata da u nostru presidente ùn hè micca dispunibule in altri paesi islamici in u mondu. Semu assai tristi da u fattu chì i stati islamici ùn piglianu micca una postura nant'à sta questione. Pensu chì e cose novi ponu accade cù l'attitudine visionaria è u prugramma chì u nostru presidente mette in avanti. Ghjerusalemme hè a cità di tutte e religioni. U nostru duvere hè di cundannà u presidente americanu Trump è reagisce à sta decisione. "Pudemu ancu andà in Ghjerusalemme cù tutti i nostri membri di u cunsigliu è mustrà a nostra reazione quì". Hà espresu i so pinsamenti nantu à Ghjerusalemme.

SUGGERIMENTI DI LOCALIZZA PER CARA DOMESTICA

Enfatizendu chì ci resta circa un annu finu à l'elezzioni è chì tutti i membri di u partitu duveranu valutà bè stu prucessu, u sindaco Yılmaz hà dettu: "Ci resta un pocu più di un annu finu à l'elezzioni. Avemu da valutà assai bè u periodu chì vene. Averemu prestu u nostru cungressu pruvinciale. Speremu chì u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan assiste ancu à u cungressu. Saremu felici d'inaugurare l'opere realizate da a nostra Municipalità Metropolitana cù a participazione di u nostru presidente. Semu ancu in cumunicazione cù diverse autorità in quantu à a produzzione di vitture domestiche in Samsun. Avemu una zona di cantiere navale di 1 ettari. Se ùn ci hè micca un travagliu legatu à u cantiere navale per esse fattu quì, hè perfettu per un automobile domesticu. "Sperendu, un prughjettu cusì grande hà da esse realizatu in Samsun", disse, aghjustendu chì anu pigliatu l'iniziativa di avè a vittura domestica prodotta in Samsun.

SIAMU PRONTI À LUTTA NEVE

Dichjarà chì e cundizioni d'inguernu si stanu gradualmente in Samsun, u sindaco Yılmaz hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana di Samsun, faremu un travagliu efficace in a lotta di a neve quist'annu, cum'è in l'anni precedenti. Puderemu avanti tuttu u travagliu da fà per fà più faciule a vita di u nostru populu. Hè per quessa chì a nostra priorità hè sempre in punti critichi cù urgenza. "Chjamate sempre e nostre squadre per qualchissia chì hè incinta, malata o anziana". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*