Cuuperazione trà TCDD Transportation è Ferrovie austriache è Azerbaijan per BTK

TCDD Transportation Inc. U General Manager Veysi Kurt hà fattu una visita di travagliu à Baku, a capitale di l'Azerbaijan, l'11-13 dicembre 2017. In u scopu di a visita, TCDD Taşımacılık A.Ş. e Ferrovie austriache (RAIL Cargo) è Ferrovie statali d'Azerbaijan (ADY).

TCDD Taşımacılık A.Ş. U General Manager Veysi Kurt, Rail Cargo General Manager Eric Reghter, Vicepresidente di ADY İkbal Hüseynov hà firmatu in nome di a cumpagnia.

U presidente di l'ADY è u Ministru di a Ferrovia di l'Azerbaijan, Javid Gurbanov, anu assistitu ancu à a ceremonia di firmata cum'è observatore.

Parlendu à a cerimonia di firma, TCDD Taşımacılık A.Ş. Direttore Generale Veysi Kurt; Cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi Kars, chì hè stata messa in opera u 30 d'ottobre di u 2017, hè statu furmatu u "Corridor Central" più veloce, più curtu, più sicuru è adattatu da Londra à Pechino, dui cuntinenti, Cina-Asia Centrale è Europa. Hà dichjaratu chì BTK hè a strada più attrattiva per u potenziale di trasportu trà

Enfatizendu chì ci saranu riduzioni significativu di i costi di trasportu cù BTK, Kurt hà dettu: "Cù stu memorandum d'intesa, avemu fattu un passu assai bonu per l'operazione più efficace è efficiente di BTK cù a cooperazione di trè amministrazioni ferroviarie. Questi passi continuanu. Perchè, cum'è aghju enfatizatu, BTK serà a megliu scelta per u trasportu à i paesi europei è di u Mediu Oriente cum'è u "Corridor Mediu" o viceversa. I 3 milioni di tunnellate di trasportu di carichi previsti in a prima tappa aumenteranu à 6.5 milioni à mediu termine è à 17 milioni di tunnellate in i seguenti ettari. Cum'è TCDD Taşımacılık A.Ş, continueremu à piglià passi per migliurà a nostra cooperazione cù tutti i nostri attori naziunali è stranieri, cù a nova gestione è prospettiva necessaria da a transizione da u trasportu à a logistica. BTK hè un prughjettu chì crea una grande sinergia chì apre l'orizzonti di tutte e ferrovie in u nostru paese è in a regione ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*