BTS: E persone di Adapazarı duveranu prutegge u Gara è l'Adapazarı Express

L'Unione di l'Impiegati di u Trasportu Unitu, chì si oppone à a disfunzione di a Stazione Ferroviaria Adapazarı in Sakarya, hà scontru cù i membri di a stampa è i rapprisentanti di a cità.

A riunione hè stata tenuta à u colazione, in quale l'analisi tecniche è l'opinioni riguardanti l'attivazione di a Stazione Ferroviaria di Adapazarı, u ritornu di u trenu à a Piazza di a Stazione, è i membri di a stampa è i rapprisentanti di a cità anu assistitu à a chjama di l'Impiegati di u Trasportu Unitu. Union (BTS) affiliata à KESK.

U presidente di BTS, Hasan Bektaş, hà dichjaratu chì i motivi datu per u trasferimentu di a stazione di Adapazarı à Maltepe ùn sò micca curretti, è chì se Adapazarı Express vene in u centru, ùn pruvucarà micca un prublema di trafficu, ma à u cuntrariu, risolverà u prublema. . Bektaş hà ancu dumandatu à a ghjente di Adapazarı di prutege a stazione è Adapazarı Express.

In a dichjarazione di stampa, hè statu dichjaratu chì a Municipalità Metropolitana di Sakarya è TCDD si stendenu constantemente a rispunsabilità l'una nantu à l'altru, è sò state aduprate e seguenti espressioni:

Un protokollu hè statu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Sakarya, chì hè in prucessu di trasladà a stazione di Adapazarı à a stazione di autobus, è TCDD, chì pensa chì hè una operazione per generà ingressu da a stazione è i terreni di a stazione, in quantu à u trasferimentu di l'autobus. Adapazarı Station à a municipalità. . A municipalità metropolitana di Sakarya, chì dice chì u passaghju di a ferrovia attraversu a cità custituisce un ostaculu à u flussu di u trafficu stradale, hà firmatu un cuntrattu cù TCDD è hà cuminciatu à operare treni suburbani trà Adapazarı è Arifiye sottu u nome ADARAY, chì hà una freccia di viaghji più altu ch'è. Adapazarı Express.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì hè pussibule di ripiglià i voli in u centru Adapazarı in un massimu di 10 ghjorni se vulete, è hè statu dichjaratu chì a terra di 64 decare di a regione serà sacrificata à u centru cummerciale più tardi. cù prughjetti cum'è e fiere.

In u discorsu, hè statu dichjaratu chì u duvere di l'autorità era di serve à u publicu, è hè statu dichjaratu chì l'affirmazioni chì u ritornu di u trenu impedisce u trafficu eranu falsi, à u cuntrariu, e ferrovie eranu destinate à allevà u trafficu. Hè statu dichjaratu chì u serviziu di trasportu sicuru, ecunomicu è veloce à u publicu hè realizatu per via di e ferrovie in tutte e cità sviluppate, è chì a Municipalità Metropolitana ùn hà micca risoltu u prucessu per via di certi prublemi di affittu.

BTS Istanbul Branch No. 1 Head Lawyer Ersin Albuz, BTS President Hasan Bektaş, Education-Sen President Seray Aytekin Aydoğdu, Education-Sen Sakarya President Provincial Ali Yavuz Köse, Sakarya SES rappresentante Kadir Varol, Sakarya BES rappresentante Merve Kanbur, Adapazarı Dopu a stampa dichjarazione fatta in l'eventu chì hà assistitu da u Manager di a Stazione, u Gruppu di Travagliu di a Città di Sakarya è i membri di a stampa, e dumande sò state risposti è u publicu hà dumandatu chì u trenu sia prutettu.

Surghjente: ilehaber.org

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*