EBSO mantene un seguimentu strettu per e vitture domestiche

Faruk Güler, CEO di ESBAŞ, u direttore di riunioni di u Cunsigliu di Coordinazione di u Sviluppu Economicu di Izmir (IEKKK), hà datu u so duvere à Selami Özpoyraz, unu di l'ex Presidenti di l'Assemblea di a Càmera di Cummerciu di Izmir.

A 75a riunione di u Cunsigliu di Coordinazione di u Sviluppu Ecunomicu di Izmir (İEKKK) hè stata tenuta in a Storia Fabbrica di Gas di Carbone. À a riunione, u CEO ESBAŞ Dr. Faruk Güler hè stata data una placca di gratitùdine per i so cuntributi. Güler hà datu u so duvere à Selami Özpoyraz, un nome impurtante in l'industria di l'automobile, unu di l'ex Presidenti di l'Assemblea di a Càmera di Cummerciu di Izmir. I membri di u cunsigliu tandu inseme a torta di l'annu novu.

İzmir ùn hà nè mamma nè babbu.
Izmir Institute of Technology Rector Prof. Dr. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, chì hà pigliatu a parolla à a riunione induve a presentazione intitulata "Technopark İzmir è Technopark Internaziunale" hè stata fatta da Mustafa Güden, hà sottolineatu chì dopu à a Fiera İzmir, e fiere in İzmir anu cresciutu di 30 per centu è hà dettu: " U nostru numeru di fiera è a participazione à a fiera sò dui ghjorni. Quist'annu, a nostra fiera turistica hè diventata a più grande fiera turistica di Turchia. Ci hè una crescita seria in tutte e nostre fiere. Ci hè una partenza da u lucale à u regiunale, da u regiunale à u naziunale, da u naziunale à l’internaziunale. Micca solu u numeru di e fiere, ma dinò a qualità di e nostre fieri, i so visitatori, i ligami è e rilazioni sò in crescita. Vecu chì avemu fattu Fair İzmir in un tempu assai bonu. Ùn hà micca rivali in alcuna pruvincia di Turchia, cumpresa Istanbul. İzmir è a Regione Egea sustenenu ancu a fiera. Finu à i novi campi di fiera sò custruiti in altre cità, İzmir triplicarà o quadruplicà almenu a so fiera ", disse.

Dopu chì u presidente di a Camera di l'Industria di a Regione Egea, Ender Yorgancılar, hà dettu chì un novu investimentu hè statu iniziatu in Ankara, sottu a guida di l'Uffiziu di u Guvernatore, in un modu chì pigliaria cum'è esempiu a fiera di İzmir, u presidente Kocaoğlu hà dettu: "İzmir ùn hà nè mamma. nè un babbu. Orfani è orfani. Face tuttu ellu stessu. Hè cusì chì a Fiera hè andata quì in Izmir ", disse.

U seguitu strettu cuntinueghja per a vittura domestica
U presidente di u Cunsigliu di l'EBSO, Ender Yorgancılar, chì hè ancu u presidente di u Cumitatu di Seguitu è ​​Monitoraghju stabilitu per accoglie u prughjettu "Produzzione di l'automobile domestica", chì hà un postu impurtante in l'agenda di Turchia, hà infurmatu i membri di u cunsigliu di l'ultimu puntu ghjuntu. in u prugettu. Yorgancılar hà dichjaratu chì a prima riunione di a pruduzzione domestica di l'automobile in İzmir, sottu a guida di u sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu, hà fattu assai rumore in u publicu, è hà dettu:

"Un studiu hè statu realizatu da u nostru cumitatu chì dichjara i vantaghji di İzmir è questu hè statu spartutu cù u publicu. L'imprese imprenditoriali 5 chì rializeranu u prugettu stanu attualmente una ricerca nantu à u CEO per esse numinatu capu di stu cunsorziu. Sta ricerca finisci l'8 di ghjennaghju. Inoltre, hè stata fatta una offerta per u studiu di fattibilità. È sta cumpagnia face ricerche nantu à a produzzione di vitture. Stu prucessu durà circa un annu. Sicondu l'infurmazioni chì avemu ricivutu, u pesu hè chì serà un passageru è una bateria recargable.Altrò, nunda hè chjaru. I ditaglii di u prugettu seranu chjarificati dopu a preparazione di u rapportu di fattibilità, secondu a decisione da esse presa da u cunsorziu 5. Seguimu da vicinu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*