Grand Tunnel d'Istanbul di trè piani da esse integratu cù Marmaray

U Ministru UDH Ahmet Arslan hà ancu fattu dichjarazioni annantu à u "Three-Storey Grand Istanbul Tunnel" è altri prughjetti ferroviari in Copenhagen, induve hè vinutu à participà à a prova di u 1915 Çanakkale Bridge Tower Wind Tunnel.

Da Söğütlüçeşme à u latu anatolianu di u Grand Tunnel di Istanbul à trè piani KadıköySpieghendu chì serà integratu cù a linea Kartal è Marmaray, Arslan hà dettu: "Serà ancu integratu cù 9 sistemi ferroviari differenti nantu à quella linea. "L'integrazione di i sistemi ferroviari utilizati da 6,5 ​​milioni di persone per ghjornu serà assicurata". disse.

Enfatizendu chì u prugettu serà cunsideratu cum'è un sistema induve i tunnelli di Marmaray è Eurasia sò cumminati, Arslan hà enfatizatu chì a linea servirà l'automobile bidirezionale è un sistema di ferrovia di andata e ritorno, vale à dì u metro, è chì l'offerta per u 3. -Storey Grand Tunnel d'Istanbul si terrà à l'iniziu di l'annu prossimu, è a perforazione di u prugettu serà finita, hà dichjaratu ch'elli anu iniziatu u prucessu di realizà prughjetti di studiu è di preparazione di i ducumenti sottumessi à l'offerta da esse realizatu cù u build-operate-transfer (BOT) mudellu.

"Almenu u 96 per centu di i 70 set YHT seranu pruduciuti naziunale è lucale cù una cooperazione graduale".

Dichjarà chì anu fattu un prugressu seriu in a produzzione di locomotive è vagoni naziunali è lucali, Arslan hà dettu chì i travaglii di preparazione per a pruduzzioni di massa di treni elettrici domestici è naziunali (EMU) in Adapazarı cuntinueghjanu è a produzzione di massa di vagoni hà iniziatu.

Arslan hà dichjaratu chì l'offerta appena lanciata per u trenu d'alta velocità naziunale è domesticu si terrà l'annu prossimu, è chì volenu chì almenu u 96 per centu di i 70 setti sò pruduciuti naziunale è lucale cù una cooperazione graduale.

Apuntendu chì parechje cumpagnie domestiche è straniere sò interessate in u Prughjettu di Trenu Naziunale in u quadru di u Programma di Cooperazione Industriale, Arslan hà dettu: "In particulare in u quadru di e so cullaburazioni, stabiliscenu fabbriche in Turchia in questu sensu è à a fine di u ghjornu. , u nostru scopu hè di permette à e cumpagnie di pruduce più di u 70 per centu di a produzzione naziunale è domestica. " Ci hè una cooperazione è una preparazione per participà à u prugettu. Averemu megliu risultati di ciò chì avemu aspittatu in questu sensu in a corta distanza. Perchè l'industria hè pronta per questu ".

"Tuttu Marmaray serà messu in serviziu à a fine di u 2018"

Nutendu chì i travaglii di u Prughjettu Başkentray anu ghjuntu à a fase finale è chì pensanu à mette in serviziu in ghjennaghju o ferraghju di l'annu prossimu, Arslan hà dettu ancu:Halkalı Ellu hà dettu chì anu u scopu di compie i travaglii di l'infrastruttura nantu à a linea suburbana (Marmaray) in l'aostu 2018, è chì pensanu di mette a linea in serviziu à a fine di 3 dopu à a fine di u travagliu elettricu è di signale in settembre è un 2018. - un mese di test drive.

Spieghendu chì u trasportu di merci di notte pò esse realizatu in Marmaray è chì i passageri di a linea YHT Ankara-Istanbul ponu andà finu à a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, Arslan hà dichjaratu chì una media di 1,5 milioni di passageri per ghjornu seranu servuti cù a linea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*