A ghjente di Izmir reagisce à l'aumentu di u trasportu

I viaghji Izban ùn ponu esse fatti trà Halkapınar è Aliaga
I viaghji Izban ùn ponu esse fatti trà Halkapınar è Aliaga

A decisione di a Municipalità Metropolitana di CHP di aumentà u trasportu di 10 per centu hà attiratu una grande reazione. Dichjarà chì viaghjanu cù una carica di pesci in veiculi di trasportu publicu, a ghjente di İzmir hà dettu: "A nostra prova hè diventata ancu più".

Dopu à l'aumentu di l'acqua è di u parcheghju, u Cunsigliu Municipale Metropolitanu di Izmir hà aumentatu u trasportu di 1 per centu, dapoi u 2018 di ghjennaghju di u 10. I citadini chì reagiscenu à l'aumentu di i prezzi anu dettu: "A Municipalità Metropolitana di Izmir duveria prima migliurà a qualità di serviziu in u trasportu. Semu stanchi di viaghjà in una pila di pesci in İZBAN. Ch'elli aumentenu u numeru di voli, poi dà li cresce. Ci hè parechje persone chì campanu cù u salariu minimu. "L'aumentu brusgiarà e sacche di i citadini", disse.

REJECTION DA AK PARTY

Dopu à l'aumentu di l'acqua è di u parcheghju, u Cunsigliu Municipale Metropolitanu di Izmir hà decisu di aumentà i tariffi di trasportu publicu di 1 per centu, dapoi u 2018 di ghjennaghju di u 10. In a terza sessione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana in dicembre, tenuta cù a participazione di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, sò stati discussi l'aumentu di trasportu accettatu da a Cummissione di Pianificazione è Budget. In u votu, a pruposta per un aumentu di u 10 per centu in u trasportu publicu à partesi da u principiu di l'annu hè stata accettata da u votu di a maiurità contr'à i voti di rifiutu di i membri di u Partitu AK.

Parlendu à a sessione, u Vicepresidentu di u Gruppu di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di AK Party Izmir, Bilal Doğan, hà reagitu à l'aumentu di u 10 per centu in u trasportu urbanu. Dichjarà chì stanu prova di copre e perdite di trasportu in Izmir cù aumenti, Doğan hà dettu: "A Direzzione Generale ESHOT senza successu è a Municipalità Metropolitana di Izmir torturanu a ghjente. Mentre chì i prezzi di l'acqua è di i parcheggi eranu in crescita, un altru colpu hè ghjuntu in u campu di u trasportu. "Ci hè un motivu ulteriore daretu à questu aumentu", disse. Doğan hà enfatizatu chì ci sò municipalità in Anatolia chì furnisce u stessu serviziu di trasportu, ma facenu sconti o ùn aumentanu micca i prezzi, tenendu in contu e perdite di trasportu.

I CITTADINI PAGAN I DANNI

Dichjarà chì u trasportu publicu hè u serviziu di basa di e municipalità, Doğan hà dettu: "Utiliserai l'aumentu di i costi di carburante o e perdite chì incorrete da i viaghji gratuiti è a diminuzione di i rivenuti di i biglietti cum'è justificazione per l'aumentu di u prezzu. Avete pruvatu à rivoluzionari u trasportu per risparmià i costi di carburante. Avete dettu chì avete da cumprà autobus elettrici ecologichi. Ùn puderebbe ghjunghje ancu questu. Se i costi di carburante aumentanu, allora stabilisce una flotta di autobus elettrici. Sapete, ùn puderebbe fà quessa. L'avemu dettu ogni volta, truvate una suluzione à e spese di cunsumu di l'istituzione è i rifiuti, chì aumentanu in modu esponenziale ogni annu. Perchè vi fatturate u populu di Izmir per i danni causati da l'istituzione? U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà annunziatu chì introduceranu un novu mudellu di pagamentu in İZBAN, è ancu un aumentu di 10 per centu in i costi di trasportu à partesi da u novu annu.

Kocaoğlu hà spiegatu u novu mudellu di pagamentu chì principiarà in İZBAN da u 15 di ferraghju 2017 cum'è seguente: "Da u 15 di ferraghju, l'applicazione di u prezzu serà implementata cù u principiu di pagamentu in İZBAN. I soldi per u bigliettu sanu serà dedutu da u contu. "Per ogni chilometru dopu à 25 chilometri, una tarifa addiziale di 7 kuruş serà addebitata da u bigliettu pienu, 60 kuruş per i citadini di 65-4 anni è studenti, è 5 kuruş per i prufessori". In reazione à l'aumentu, Necla Yalçın, di 2 anni, mamma di dui figlioli, hà dettu: "Semu stanchi di l'aumentu. Ùn pudemu micca avè un viaghju còmode in İZBAN. È danu risalti nantu à questu. L'aumentu deve esse ritiratu immediatamente. "U populu di Izmir ùn si merita micca questu", disse. İnci Çelik, una mamma di 60 anni, hà dettu: "Ùn aghju micca aduprà assai trasportu publicu. Ma a mo moglia è u mo figliolu l'utilizanu assai spessu. Andà da un locu à l'altru in Izmir hè digià diventatu tortura. Soffremu di grande difficultà per via di a congestione di u trafficu. A densità sperimentata in İZBAN aumenta ogni ghjornu. È in più di sti prublemi, anu aumentatu u prezzu. Ci sò persone chì ghjunghjenu a fine cù u salariu minimu. "Queste persone anu da esse cunsiderate ancu", disse. Filiz Karaçoban, casalinga è mamma di un zitellu, hà dettu: "A nova tariffa metterà tutti in una situazione difficiule. Per un citatinu normale, 67 lira o 1 lira hè una quantità assai impurtante di soldi. Cunsiderendu 1 mese, assai più soldi esce da i sacchetti di e persone. S'ellu era statu cunsideratu, l'aumentu ùn saria micca fattu in u primu locu. Invece di dà aumenti, anu da aumentà u numeru di viaghji in İZBAN. "A ghjente hè stancu di viaghjà in una pila di pesci", disse. – Fonte: Sabah

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*