Un Protocolu hè statu firmatu trà Kayseri Metropolitana è OIZ

Un protokollu hè statu firmatu per risponde à e dumande è e bisogni mutuali di a Municipalità Metropolitana di Kayseri è di a Zona Industriale Organizzata di Kayseri.

Un protokollu hè statu firmatu per risponde à e dumande mutuali è i bisogni di a Municipalità Metropolitana è di a Zona Industriale Organizzata di Kayseri. U sindaco metropolitanu Çelik hà dettu chì u protokollu era u risultatu di a cultura di l'armunia in Kayseri, chì hà sempre enfatizatu.

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana Mustafa Çelik è u Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Zona Industriale Organizzata di Kayseri, Tahir Nursaçan, si sò riuniti in l'Uffiziu di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana. U presidente Çelik è u presidente di l'OIZ Nursaçan anu firmatu u protocolu chì risponde à e dumande di e duie parti.

Esprimendu chì u protokollu preparatu hè un esempiu di a cultura di l'armunia in Kayseri, u presidente Mustafa Çelik hà dettu: "Che u mo Signore prutegge sta cità da u malu ochju. Si sviluppa più veloce cù l'armunia esistenti. Cù stu protokollu, e dumande è i bisogni di l'OIZ è di a nostra municipalità metropolitana sò state soddisfatte. U protocolu include tematiche cum'è l'arrangiamentu di zoning di e zoni di l'OIZ, induve l'attellu chì appartene à u nostru Transportation Inc., à l'ultima tappa di u sistema ferroviariu, è u trasferimentu di un terrenu chì appartene à a Municipalità Metropolitana à l'OIZ. Entrerà in vigore dopu à passà per l'assemblee è l'amministrazioni di e duie istituzioni. Bona furtuna à a nostra cità ", disse.

Tahir Nursaçan, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Kayseri OSB, vulendu chì u protocolu sia benefiziu, è hà dettu: "U mo presidente, avete fattu un sforzu sinceru è sinceru. Kayseri hè una cità impurtante. I nostri industriali sustene a produzzione è l'impieghi. Sì un presidente chì hè cuscente di questu. Grazie mille. Chì Diu ci riunisce tutti in boni opere in Kayseri ", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana Çelik hà ancu datu infurmazioni nantu à dui investimenti impurtanti riguardanti l'OIZ in a ceremonia di firma. Dichjarà chì i travaglii di u prugettu sò stati iniziati per a custruzzione di una intersezzione multi-piani à l'entrata di OSB Anbar, u sindaco Çelik hà dettu: "Avemu ancu cuminciatu à travaglià tranquillamente nantu à a strada chì apreremu da a strada di muntagna OSB in direzzione. di Talas. Apermu una strada larga cù quattru carrughji di partenza è quattru carrughji d'arrivu. Per i passaghji di transitu à dui corsie, duie corsie ognuna serà un flussu più lento per i nostri cumpatrioti chì campanu in vigna. L'avemu pianificatu in modu assai mudernu. Andaranu da OSB à Talas, è una volta chì sta strada hè finita, sbararanu di u trafficu di a cità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*