Rinnovazione di autobus publichi in Sivas

A municipalità di Sivas, chì hà implementatu prughjetti impurtanti per fà u trasportu urbanu più còmode, hà pressatu u buttone per a rinnuvamentu di l'autobus publichi chì furnisce u trasportu publicu in a cità. Certi mudelli, determinati da u risultatu di mesi di longa ricerca, sò stati svelati è messi à u votu di i citadini.

In cunsiderà a dimensione di u veiculu, a capacità di u sediu, u cunsumu di carburante è a cunvenzione chì furnisce à e persone disabili, a Municipalità, agiscenu in cunghjunzione cù a Cooperativa di i Conduttori di Autobus Publici, hà tenutu una riunione di decisione nantu à i mudelli determinati.

U sindaco Sami Aydın, u presidente di a Camera di i Drivers Şaban Yalman, u presidente di a Cooperativa di Conduttori di Autobus Publici Davut Yıldırım, i capi di quartiere, i pruprietarii di l'autobus publici è i cunduttori anu assistitu à a riunione tenuta in u Centru Culturale Fidan Yazıcıoğlu.

Davut Yıldırım, u presidente di a Cooperativa di Conduttori di Autobus Publici, chì hà pigliatu u primu pianu in a riunione, hà ringraziatu u sindaco Sami Aydın per avè furnitu una grande comodità per u rinnuvamentu di l'autobus, chì hè obligatoriu per legge, è hà desideratu chì i novi veiculi da esse acquistati esse benefiziu.

Allora, u funziunamentu Cooperative Murat Kalkan hà dichjaratu ch'elli anu esaminatu l'imprese di autobus in u nostru paese è e cità chì anu fattu cambiamenti cù una delegazione custituita da i partiti di u prublema, è hà parlatu di e caratteristiche di i mudelli determinati.

"L'AMU POSTPONIMI DI 4 ANNI PER EVITÀ A VICTIMIZZA"
Affrontendu i participanti dopu à a presentazione, u sindaco Aydın hà dichjaratu chì, ancu s'ellu sò passati 8 anni da u cambiamentu, chì hà un periodu legale di 12 anni, anu dimustratu a tolleranza per ùn vittime micca l'operatori di l'autobus, è aghjunse chì novi strade sò state aperte, novi. sò stati custruiti passaggi sotterranei è e strade sò state rinnuvate per fà u trasportu urbanu più còmode.

Dichjarà chì i novi devenu esse acquistati per rimpiazzà i vechji autobus publichi cum'è una parte di u cambiamentu è u sviluppu, Aydın hà dichjaratu chì stu prucessu hè una necessità in quantu à a satisfaczione di i clienti.

"PUdite cumprà ogni veiculu chì risponde à e cundizioni"
Enfatizendu chì anu determinatu i veiculi più adatti in quantu à e cundizioni d'usu, u cunsumu di carburante è u prezzu per ùn strincà i bilanci di i pruprietarii di autobus, u sindaco Aydın hà dettu: "Ùn avemu micca sceltu solu un mudellu per evità i rumuri. Ùn avemu micca dettu cumprà da sta cumpagnia. À u cuntrariu, avemu determinatu i prezzi i più affordabbli cù a participazione di u nostru Ministru è deputati. Per piacè aiutateci cù queste facilità in modu chì pudemu furnisce u megliu serviziu à a nostra ghjente. Pudete cumprà qualsiasi veiculu chì vulete chì risponde à e nostre cundizioni. "Spergu chì sta pratica, chì implementeremu da u novu annu, purterà cose boni à u nostru populu è à voi, i nostri fratelli cunduttori di autobus". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*