MUSIAD hà trasmessu e dumande di "trasportu" à u Ministru

A succursale MÜSİAD Şanlıurfa hà trasmessu i so prublemi è e dumande in quantu à u trasportu di a cità à u Ministru di i Trasporti.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hè ghjuntu à Şanlıurfa per fà diversi cuntatti. In parte di i so cuntatti, u Ministru Arslan hà scontru cù rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali (ONG) in Şanlıurfa. U puntu principale di l'agenda di a riunione era u trasportu. MÜSİAD Şanlıurfa Branch hà dumandatu chì Şanlıurfa sia sviluppatu logisticamente in u trasportu ferroviariu è chì a cunnessione ferroviaria Mürşitpınar-OSB sia accelerata. Inoltre, MÜSİAD, chì hà rinnuvatu a dumanda di treni d'alta velocità in quantu à u trasportu di passageri, hà dettu: "U prughjettu di u ponte di a polizia antidisturbi deve esse iniziatu u più prestu pussibule è finitu in pocu tempu, è a strada Akçakale-Harran deve esse iniziata u più prestu pussibule. esse urganizatu urgentemente ".

RISPOSTA DI U MINISTRU À E RICHIEDE

U Ministru Arslan, in a so valutazione di e dumande, hà dettu: "U nostru primu scopu era di cumincià à travaglià per purtà u prughjettu di u trenu à alta velocità, chì parte da Istanbul è ghjunghje à Gaziantep, à Şanlıurfa. Avemu fattu una licitazione in lugliu per i prughjetti ferroviari finali di 150 km trà Şanlıurfa è Gaziantep è avemu ricevutu offerte preliminari. Riceveremu offerte tecniche è finanziarie u 20 di stu mese. Spergu chì l'avemu finitu è ​​firmà u cuntrattu in ghjennaghju. Cusì, avemu da principià u prughjettu Gaziantep-Şanlıurfa. In u prugettu, avemu da travaglià ancu nantu à a custruzzione di un centru logisticu in u Mürşitpınar Border Gate. Avemu fattu l'offerta di prequalificazione per u prughjettu di u trenu à alta velocità trà Şanlıurfa è Mardin circa 10 anni fà è avemu ricevutu l'offerte. A so investigazione cuntinueghja. "Per cunnetta l'industria di Şanlıurfa à Diyarbakır, faremu offerte finali di u prugettu nantu à a linea di 170 km in l'annu prossimu", disse.

Surghjente: www.gazeteipekyol.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*