U cuntrattu firmatu per u Prughjettu di teleferica di a muntagna Osmaniye Düziçi Düldül (News Speciali)

cuntrattu firmatu per osmaniye duzici duldul mountain cable car project nutizie speciale
cuntrattu firmatu per osmaniye duzici duldul mountain cable car project nutizie speciale

Signature sò state firmate per a facilità gigante chì deve esse custruitu nantu à a muntagna Düldül, situata in i cunfini di Düziçi in Osmaniye. Dopu à u cuntrattu firmatu da Bartholet AG - Grand Yapı Teleferik partenariatu cummerciale, chì hà fattu a megliu offerta in l'offerta, chì hè stata fatta secondu u metudu di l'asta, i travaglii di custruzzione accuminciaranu in e settimane à vene. In u scopu di u prughjettu di 58.150.000 TL, sta facilità serà unu di i lochi prediletti di a regione cù a funivia chì deve esse custruitu nantu à a cima di a muntagna Düldül, a zona di recreazione è u centru di ski pianificatu dopu.

Sicondu a dichjarazione fatta da Ahmet Ebil, Direttore Generale di a Cumpagnia Barholet in Turchia: Düziçi serà un centru di attrazione assai impurtante cù u funiculu chì deve esse custruitu, a zona di recreazione è u centru di ski previstu per esse custruitu. U stabilimentu, chì pò esse visitatu da circa 5 mila persone à ghjornu, cuntribuisce à l'ecunumia di Osmaniye A cumpagnia svizzera Barholet, chì offre un disignu assai speciale per u prughjettu, chì portà novi opportunità di travagliu è quasi diventenu un chimneyless. fabbrica, travaglia attivamente in quasi tutti i paesi di u mondu cù prughjetti simili. Dichjarà chì anu ottinutu successu cù i prughjetti Ilgaz è Vadinstanbul in Turchia prima, Ahmet Erbil hà dichjaratu ch'elli sparteranu i dettagli nantu à u prugettu prestu. U prughjettu serà cumpletu in 1,5-2 anni è messu in serviziu.

Chì copre u prughjettu ?

Cù u prugettu chì deve esse implementatu è finanziatu da a municipalità di Düziçi di Osmaniye, una funivia è una zona di recreazione seranu custruite in a muntagna Düldül in Amanoslar in u primu locu. U grande investimentu, chì serà fattu cù u mudellu di build-operate-trasferimentu per 29 anni, trasfurmà a regione in un centru di sci cù u sistema di telecabina da esse stallatu da u centru di u distrittu à a cima di a muntagna à una altitudine di 2 metri ! Cù cabine giganti chì ponu accoglie circa 200 persone, u sistema serà di circa 90 chilometri di longu è più di 5,4 persone ponu esse trasportate à a cima in una ora.

In a so dichjarazione, u sindaco di Düziçi, Ökkeş Namlı, hà dichjaratu chì stabiliranu ancu una zona di recreazione per a cima. Namlı hà dettu chì ci saranu ristoranti, caffetterie è locali di divertimentu in questa zona, è ci hà trasmessu chì pensanu à apre un hotel boutique per 6 persone in u futuru invece di a passeggiata da esse custruitu nantu à una zona di circa 50. milla metri quatratu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*