Arrotolanu e so braccia per u National YHT

A Camera di l'Industria Eskişehir (ESO), a Zona Industriale Organizzata Eskişehir (EOSB) è i Sistemi Ferroviari per felicità TÜLOMSAŞ è uttene infurmazioni detallate nantu à u prugettu per u Trenu Naziunale d'Alta Velocità (MYHT), chì hè cunsideratu unu di i più grandi prughjetti. di u nostru paese è serà custruitu da TÜLOMSAŞ. U presidente di u Cluster (RSC) è i membri di u Cunsigliu di Amministrazione anu visitatu TÜLOMSAŞ.

Dopu avè ricevutu infurmazioni da i funzionari di TÜLOMSAŞ nantu à u prughjettu YHT è u so avvene, u presidente è i membri di u Cunsigliu di Amministrazione accunsenu un "Travagliu cumunu" per fà a massima cuntribuzione à u prugettu è seguità u prucessu da vicinu.

Prughjettu focalizatu in Eskişehir
Mencionendu chì a parte più bona di u Prughjettu MYHT hè chì hè focu annantu à Eskişehir, u presidente di l'ESO, Savaş M. Özaydemir, hà sottolineatu chì a produzzione di treni naziunali d'alta velocità in Eskişehir darà grandi benefici sia à a cità sia à l'economia di u paese.

Esprimendu chì 3 unità seranu prudutte in a prima fase di u prugettu, chì sarà custituita da 20 fasi, Özaydemir hà dettu: "I nostri fabricatori domestici, in particulare l'industriali di MYHT Eskişehir, participeranu attivamente à u prucessu, cù 60 unità in a seconda. fase di u prucessu è 16 unità in a terza fase. Facendu u primu passu per questu, TÜLOMSAŞ, a nostra Camera, EOSB è u nostru Cluster di Sistemi Ferroviari si riuniscenu è detallaranu ciò chì pudemu fà per a Cullaburazione. Bona furtuna à a nostra cità ", disse.

Seremu in pruduzzione
Spieghendu chì i MYHT da esse pruduciutu cuminciaranu cù u trasferimentu di tecnulugia è poi seranu fatti cù una grande cuntribuzione domestica, u presidente di l'EOSB, Nadir Küpeli, hà enfatizatu chì TÜLOMSAŞ hà fattu un passu assai impurtante in questu sensu.

Dichjarà chì cum'è Eskişehir OSB, sustenenu u prugettu è credenu chì tutte e facilità industriali ligati à u sughjettu vulianu participà à un tali prughjettu, Küpeli hà dettu: "Attacemu una grande impurtanza à l'approcciu di u travagliu di cullaburazione chì avemu iniziatu. I passi da fà in stu riguardu purteranu ancu più l'industria di a nostra cità. In più di tutti questi, hè un grande passu chì tutti i diritti, da u software à u cuntrollu, da u sistema di trazione à l'assemblea, sò domestici è i pruduciaremu ".

Valore aghjuntu assai altu
Ricordendu chì Eskişehir hè inclusu in u mudellu di industrializazione strategica in u campu di i Sistemi Ferroviari, u presidente di RSC Kenan Işık hà dichjaratu chì sò pronti cum'è un cluster per ogni compitu da esse datu in stu prucessu.

Esprimendu chì u prugettu serà realizatu da TÜLOMSAŞ per a prima volta in Turchia in u scopu di u prugramma di cooperazione industriale, Işık hà dettu chì un cambiamentu tecnologicu cun un valore aghjuntu assai altu serà tistimuniatu.

A spartera serà fatta
Hayri Avcı, Direttore Generale di TÜLOMSAŞ, hà dichjaratu chì l'azzioni necessarii saranu fatti nantu à i sviluppi ligati à u prucessu di produzzione YHT. Esprimendu a so satisfaczione per a visita, AVCI hà ringraziatu i so invitati per u so sustegnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*