Piazza cù Tram à Izmir

U Sottopassu di l'Autostrada Mithatpaşa, chì hè custruitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè ghjuntu à a fine. U passaghju sotterraneo, chì hè statu cumpletu cù 1500 pile abbruciate, hè previstu per esse apertu à u trafficu da u weekend. Una di e piazze più grande di Izmir integrata cù u mare serà custruita in l'area guadagnata per piglià u trafficu di i veiculi sotterranei.

A custruzzione di u passaghju sottu, cuncepitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir nantu à u Boulevard Mustafa Kemal Sahil per piglià u trafficu di i veiculi sotterranei è furnisce una nova piazza per a cità, hè stata finita. Hè u tempu di u travagliu di asfaltà è di disegnu linee di strada. Cù i preparativi finali chì sò fatti, u "Mithatpaşa Highway Underpass" hè previstu per esse apertu à u trafficu di i veiculi da u weekend. U novu passaghju di l'autostrada di Izmir hà ancu creà una differenza visuale. I mura di u sottupassu seranu decorate cù rivestimenti speciali cù mudelli d'onda, in riferimentu à u prughjettu "İzmirDeniz". U novu passaghju di l'autostrada porta u nome di u grande statista Mithat Pasha, chì hà datu u so nome à u distrittu induve hè statu custruitu è ​​u liceu è u parcu chì passa.

Trasportu senza interruzzione à u mare
A prossima fase hà da principià quandu u sottupassu di l'autostrada, chì hè stata custruita cù 500 71 pile forate sottu u livellu di u mari, serà messu in serviziu dopu un prucessu di custruzzione difficiule. In u scopu di u "Izmirdeniz - Progettu di Disegnu Costiera", chì hè statu iniziatu cù u scopu di riprogettà a costa chì si estende da Mavişehir à İnciraltı, l'area di 500 mila XNUMX metri quadrati davanti à u Parcu Mithatpaşa, chì hè stata guadagnata da piglià u trafficu sotterraneo. , serà trasfurmatu in una grande piazza di a cità. Questu permetterà à i residenti urbani di avè un accessu ininterrottu à u mare.

piazza cù tram
A Municipalità Metropolitana di Izmir avia largamente finitu a fabricazione di linea di u Tram Konak in u scopu di u travagliu in trè fronti realizatu in Mustafa Kemal Sahil Boulevard. Cù l'entrata in serviziu di u passaghju di l'autostrada, prima di tuttu, i travaglii di a stallazione di ferrovie seranu realizati rapidamente in a piazza. Dopu chì tutti sti travaglii sò finiti, Izmir hà da guadagnà una piazza assai speciale, chì custa circa 20 milioni di TL, chì rende visibile a struttura storica nantu à u latu di a terra è i tramvii passanu sopra. U travagliu tutale costarà 116 milioni di TL, cumpresu u passaghju di l'autostrada, chì costa 136 milioni di TL.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*