U presidente Uysal hà iniziatu ITAKSI

U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Mevlüt Uysal, hà datu l'iniziu di iTaxi, chì era cuminciatu à esse implementatu in taxi gialli in tutta Istanbul. Cù l'usu di l'applicazione iTaxi da u presidente Uysal, l'applicazione, chì hè stata in fase di prova per un pezzu, hà cuminciatu à serve tutti i residenti di Istanbul.

İTaxi, chì hè statu messu in serviziu da İBB, hà lasciatu u so segnu in a Settimana di l'Innuvazione è l'Imprenditorialità in Turchia tenuta in u Centru di Cungressu di Istanbul trà u 06 è u 09 dicembre. U presidente Mevlüt Uysal hà mandatu l'applicazione, chì farà a vita di l'Istambuli ancu più faciule.

Parlendu à a ceremonia di cumissioni di l'applicazione İTaxi, chì hè stata creata cù u sustegnu di u Dipartimentu di Trasportu İBB, İSBAK A.Ş, İSPARK A.Ş è Hamidiye A.Ş, u presidente Uysal hà dichjaratu chì l'applicazione hè un software cumpletamente domesticu è naziunale è disse: "Questu serà implementatu per a prima volta in i taxi cummirciali. Grazie à u sistema, i cunduttori di taxi è i clienti si scontranu più facilmente è praticamenti ".

U presidente Uysal hà dichjaratu chì l'itaksi hè ghjuntu in u risultatu di dui anni di travagliu è hà dettu: "Di sicuru, u mondu sanu parla di Uber, chì hè una reta di vittura assai grande è un sistema senza veiculi. Tuttavia, quandu avemu vistu, stu sistema hà prublemi per noi. I cummercianti di i cunduttori di taxi chì sò stati furmati in Istanbul per anni, una reta chì anu creatu cù i so sforzi per anni, è a targa di taxi cummerciale anu un valore. Uber hè una struttura chì cambia tuttu. "Siccomu a tecnulugia si sviluppa tantu, rende a vita di e persone più faciule. Allora avemu dettu: "Femu l'utile mentre usendu a tecnulugia".

-I taxi viaghjanu menu-
U presidente Uysal hà enfatizatu chì riuniteranu i cummercianti di taxi è tassisti esistenti in Istanbul cù a tecnulugia cù l'applicazione iTaxi è hà cuntinuatu u so discorsu cusì: Ci sò dui punti impurtanti quì. I taxi ponu ghjunghje à i clienti camminendu menu in a strada è u cliente pò ghjunghje à un taxi attraversu un sistema più faciule. Questu hè u più impurtante. E duie parte volenu un ambiente sicuru. Attualmente, a nostra applicazione iTaxi in Istanbul averà risoltu tutte queste. Per una cosa, i nostri cummercianti di tassisti devenu avè certi standard in u so veiculu direttamente per diventà un membru di stu sistema ".

  • Pagamentu cù a Camera di Taxi Drivers d'Istanbul-
    Esprimendu chì cù l'applicazione iTaxi, ci sarà una cunvenzione significativa in a vita di i tassisti è di i citadini, u presidente Uysal hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à l'applicazione İTsxi: "Cù stu sistema, i nostri tassisti andaranu facilmente à i pedi di i clienti senza. spende troppu carburante è occupanu u trafficu. I nostri citadini chì anu bisognu di un taxi puderanu ancu ghjunghje à u taxi più vicinu senza assai difficultà grazia à a tecnulugia. Cù stu sistema, u trafficu nantu à e strade serà alleviatu un pocu, è questu serà u più grande guadagnu di IMM. Cù stu sistema è l'aumentu di u sistema di fiducia mutuale, Istanbul hà da ottene un guadagnu impurtante à questu puntu. A facilità di pagamentu serà furnita. Offrerà l'uppurtunità di pagà cù soldi, carta di creditu è ​​Istanbulkart. In quantu à a sicurità, ci hè una camera in u taxi. Hè impurtante chì tutte l'infurmazioni nantu à u cunduttore sò registrate in u sistema è chì i supporti tecnologichi sò prisenti in u veiculu. In novu, u fattu chì u cliente hè registratu in u sistema per vede quale hè, è chì u sistema hè constantemente auditable, naturalmente, stu sistema ùn solu unisce u cliente è u taxi rapidamente, ma assicura ancu chì i dui lati scontranu. in un ambiente di fiducia ".

Esprimendu chì l'applicazione iTaxi hè stata preparata da l'IMM è chì i cunduttori di taxi chì volenu registrà cù u sistema compie u prucessu di registrazione assai facilmente, u sindaco Uysal hà dettu chì finu à avà, 4 mila cunduttori di taxi anu stallatu l'equipaggiu necessariu in i so veiculi per aduprà l'applicazione iTaxi. U presidente Uysal hà cuntinuatu: "In altre parolle, 4 mila di i nostri tassisti sò registrati prima chì u sistema cumencia à travaglià. Dopu, i nostri citadini in Istanbul ponu scaricà è aduprà l'applicazione iTaxi nantu à i so smartphones, cum'è in altre applicazioni di IMM. I nostri citadini sò attualmente; Puderanu chjamà ciò chì volenu da i nostri taxi classici cummirciali, i taxi turchese è u nostru taxi neru chì chjamemu una tabulazione pocu più lussuosa. Dunque, a nostra applicazione iTaxi serà attivata ".

U presidente Uysal hà dichjaratu ch'elli riceveranu una piccula quantità di 4,95 TL da i tassisti chì anu da utilizà l'applicazione iTaxi, è chì ùn saranu micca incaricati per i primi dui mesi da i tassisti chì anu da esse registratu à u sistema.

-Qualchissia pò diventà un membru di un altru sistema-
U presidente Uysal hà sottolineatu chì i tassisti chì sò membri di u sistema iTaxi ponu ancu diventà membri di altre applicazioni di taxi chì volenu, "I nostri tassisti ponu ancu travaglià cù u vechju sistema o registrà cù altre applicazioni. Semu in un ambiente cumpetitivu. Quellu chì hà a megliu applicazione serà successu ".

U presidente Uysal hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di l'applicazione iTaxi è posanu per a stampa pruvendu l'applicazione in un taxi turchese inseme cù Mehmet Büyükekşi, presidente di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TİM), è Yahya Uğur, u presidente di l'Istambul. Càmera di i Cummercianti è di i Cummercianti. U presidente Uysal hà dopu visitatu a Fiera di l'Innuvazione à u Centru di Cungressu di Istanbul è hà ricevutu informazioni da u staffu di u stand.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*