L'espedizioni di Tram nostalgiche sò iniziate in Düzce

U tram, chì era aspittatu ansiosamente da u publicu, hà cuminciatu à operare in a strada pedonale di Istanbul. U tram, chì serve da a Municipalità di Düzce à a Branca Militare, hà attiratu una grande attenzione da i citadini u primu ghjornu di u so lanciu. A ghjente di Düzce, viaghjendu in u tram, hà sparte i so pinsamenti nantu à u microfonu Öncü Haber. dumanda cumuna; A linea di tramvia servava distanzi più longu.

U tramviu nostalgicu, chì hè statu previstu per esse operativu per un bellu pezzu, hè finalmente intrutu in serviziu.

I servizii di Tram sò ufficialmente cuminciati
I travaglii di a linea di tramvia chì sò in corso dapoi mesi in Istanbul Street, chì era chjusu à u trafficu di i veiculi da 4 a notte di u 24.00 di lugliu, sò stati finiti l'ottobre scorsu. I servizii di Tram sò ufficialmente cuminciati da oghje, circa 1.5 mesi dopu chì u tram, chì hè statu pruduttu da una cumpagnia in Denizli per a prima volta in Turchia, hè statu purtatu à a cità.

Gratuitu per avà ...
A municipalità ùn hà ancu fattu una dichjarazione nantu à se una tarifa di trasportu serà applicata in i ghjorni à vene per u viaghju in tram, chì hè liberu per avà.

I citadini anu manifestatu interessu
I citadini anu mostratu un grande interessu in u tram, chì servia da a municipalità di Düzce à a stazione di fronte à a filiera militare. A maiò parte di e persone di Düzceli chì viaghjavanu nantu à u tram durante a spidizioni anu registratu quelli mumenti cù i so telefunini.

Tenemu un microfonu nantu à u tram
A squadra di Öncü Haber hà ancu allargatu un microfonu à i citadini u primu ghjornu di u tram, chì hè aspittatu ansiosamente per esse messu in serviziu, è hà pigliatu i so pinsamenti. Tutti i citadini chì anu spartutu e so opinioni anu manifestatu a dumanda di a linea di tram per serve à una distanza più longa.

I citadini volenu allargà a distanza
Ayşe Gündüz, unu di i primi passageri di u tram, hà dettu: "Avemu trovu u serviziu di tram bè. Hè piacevule per andà à visità cusì, ma deve esse allargatu à l'uspidale. Sta distanza hè corta ". disse. Sezgin Aydın hà dettu: "Semu cuntenti di u serviziu, ma vuleriamu chì partessi da a caravana è andà in l'uspidale. A distanza hè stata corta ". disse.

Cliccate per leghje u restu di a nutizia

Surghjente: www.oncurtv.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*