Si apre u primu metro senza conducente di Turchia

Si apre u primu metro senza conducente di Turchia
Si apre u primu metro senza conducente di Turchia

A linea di metro Üsküdar Ümraniye, cunnisciuta cum'è a prima metro senza driver di Turchia, apre oghje. A Linea di Metro Üsküdar Ümraniye, custituita da 16 stazioni, hè prevista per serve 65 mila passageri per ora.

A linea di metro Üsküdar Ümraniye, cunnisciuta cum'è u primu metro senza conducente di Turchia, apre oghje cù una cerimonia à a quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu. A fundazione di a Linea di Metro Üsküdar-Ümraniye hè stata posta in u 2012. U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Mevlüt Uysal, hà annunziatu annantu à u so indirizzu Twitter ufficiale chì a linea di metro ÜsküdarÜmraniye-Cekmekoy/Sancaktepe di 20 km, chì hè a seconda linea di metro di u latu anatolia, serà a prima linea di metro senza conducente in Turchia.

PER SERVIRE 65 MIL PASSAGERI

A linea, chì serà messu in serviziu cù 16 stazioni è 17 chilometri, aduprà ancu u sistema di "porta di baia" per a sicurità di i citadini. A linea di metro Üsküdar/Ümraniye-Cekmekoy/Sancaktepe servirà 65 mila passageri per ora in una direzzione. Dopu chì u metro hè finitu, a distanza trà Üsküdar è Sancaktepe diminuirà à 27 minuti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*