U costu di u scontu in u sistema ferroviariu di Bursa hè di 13 milioni di TL

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà annunziatu chì u costu annuale di u scontu chì anu fattu in u sistema ferroviariu à a municipalità hè di 13 milioni di TL.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hè apparsu davanti à e camere u 34esimu ghjornu di u so novu duvere è hà spartutu cù u publicu a mappa stradale chì anu tracciatu per fà di Bursa una cità più vivibile.

Descrivendu i prughjetti annullati, riveduti è in corso, u sindaco Aktaş hà enfatizatu chì farà tuttu ciò chì l'interessi di Bursa è di a municipalità necessitanu, senza circà spettaculu.

Dichjarà chì ùn guarderà micca a realità è a situazione attuale è perseguite i sogni, u sindaco Aktaş hà dettu: "Cum'è u sangue chì circula in tuttu u mo corpu, Bursa hà circundatu u mo corpu. "A nostra sola preoccupazione hè di riceve e benedizioni di a nazione", disse.

U sindaco Alinur Aktaş, chì hà pigliatu u postu cum'è sindaco di a municipalità metropolitana dopu a dimissioni di Recep Altepe è hà iniziatu in realtà u so duveria u 3 di nuvembre, hà spartutu cù u publicu a carta stradale chì seguitanu u 34 ghjornu di u so duvere, dopu à u trafficu di riunioni chì ellu hà. principiatu u primu ghjornu.

Hè apparsu davanti à e camere in a cunferenza di stampa tenuta in a Sala Yıldırım Beyazıt di u Centru Culturale di u Cungressu Atatürk.

A CAPACITÀ SERA AUMENTATA IN U METRO
Esprimendu chì u prublema più impurtante in Bursa vene in prima linea cum'è u trasportu, u sindaco Aktaş hà dettu chì anu da agisce in a realità di u bilanciu è fà una analisi di u costu-benefiziu. Ricordendu chì u metro hè una realità inevitabbile in e cità in via di sviluppu, Aktaş hà ringraziatu l'ex presidenti per u travagliu impurtante fattu in u passatu nantu à questu tema. Spieghendu chì Bursa hà una linea di u sistema ferroviariu di 48 chilometri è questu hè un numeru sustanziale, u presidente Aktaş hà dettu chì hà da fà alcuni studii per aumentà a frequenza di i voli è aumentà a capacità di i vagoni in modu di riduce l'intensità sperimentata in u viaghju. ore di matina è sera in u metro. Esprimendu chì facenu un accordu in e cunnessione stradale laterale per accelerà u flussu di trafficu nantu à l'autostrada D200 nantu à l'asse est-ovest, u sindaco Aktaş hà annunziatu chì ci sò 200 punti di uscita per l'autostrada D213 trà Kestel è Görükle. Esprimendu chì ùn ci hè micca un sistema in u mondu induve qualchissia pò andà duv'ellu vole, Aktaş hà dettu, cullighjendu i veiculi chì venenu da a direzzione di İzmir à a strada circundante cù un viaductu prima di ghjunghje à Acemler, dirigendu i veiculi chì escenu da Soğukkuyu à a strada Mudanya, assicurendu a cunnessione Dikkaldırım di a junction di Mudanya, cumpletendu l'espropriazioni nantu à a strada di 30 metri, hà dichjaratu chì prughjetti cum'è a cunnessione di Panayır-Yeniceabat-Recep Tayyip Erdoğan Boulevard è a cunnessione di Mimar Sinan Boulevard, chì hè una alternativa à a strada di Ankara , cù Otosansit cuntinuerà.

U presidente Aktaş hà ricurdatu chì 700 milioni di TL sò stati spesi nantu à a linea T8 di 100 metri, di cui 2 metri sò sotterranei, è hà annunziatu ch'elli seranu in un sforzu per compie u prugettu in u modu più sanu dopu à questu tempu.

U prughjettu di u telefuninu annullatu
Nutendu chì anu annullatu u prughjettu di abbassà a funivia à Gökdere, chì u costu ghjunghjerà à 100 milioni di TL, Aktaş hà dettu: "A funivia per Uludağ hè stata custruita cù build-operate-trasferimentu, hè un prughjettu currettu. Una scala più bassa hè stata determinata cum'è in Marmaray è Osmangazi Bridges. Se u passageru hè sottu à 300 mila, a municipalità finanziarà, ma guardemu, ùn hè micca sottu à 700-800 mila. Nisun prublema quì. Pudete ancu piglià in prestito a linea Gökdere, pudete fà, ma pudete operà? Ci sò prublemi seri. In a strada di Uludağ, si vede l'arburi, è quandu nevica, si vede a tappa bianca. Chì hà da vede quandu si mette nantu à sta linea ? Custa a storia se avemu usatu sta risorsa per pavimentà è espansione a strada nantu à a linea sud-nord ", disse. U presidente Aktaş hà dettu chì u prughjettu chì portarà a funivia finu à u Kültürpark hè statu ancu arrestatu.
Annunciendu chì u viaductu di cunnessione Kükürtlü - Hotsu è i prughjetti di viaduct Yıldırım Şükraniye sò stati ancu annullati, u presidente Aktaş hà annunziatu chì a vendita di piastra S si ferma ancu.

U COSTU DI U SISTEMA RAIL DISCOUNT hè 13 MILLIONI
Esprimendu chì i voli di l'idrovolanti cù una media di 1.2 passageri sò stati terminati finu à avà, u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì u costu annuale di u scontu fattu nantu à u sistema ferroviariu hè di 13 milioni di TL per a municipalità, è a perdita di 10 mesi di l'idrovolante. hè 18 milioni di TL. Nutendu chì quandu si sò scontri cù i Sindaci Metropolitani di Istanbul è di Kocaeli, anu discututu u prublema di monitorà u Mari di Marmara da l'aria 7/24, u Sindaco Aktaş hà dettu: "Daremu u megliu di i 4 aerei chì avemu da Istanbul per stu travagliu. . Ùn hè micca una cuncessione, riceveremu u nostru redditu da l'usu. Venderemu l'altri trè cù u più altu ritornu ", disse.

U presidente Aktaş hà annunziatu chì u prughjettu di a stazione di trasferimentu di rifiuti solidi per un valore di 12 milioni di TL, u Prughjettu Orhangazi Olive Processing Facility è u prugettu Mustafakemalpaşa Tower Restaurant cù un prezzu di offerta di 13 milioni di TL, chì sò previsti per esse custruitu in Isabey, sò stati ancu abbandunati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*