U funicular più ripidu di u mondu hè apertu in Svizzera

a funicular più ripida
a funicular più ripida

U sistema di funiculari più ripidi di u mondu, Schwyz Stoos, hà apertu dumenica in Svizzera, cù $ 53 milioni spesi per custruisce. A funicular, chì pò ghjunghje à 1738 metri in 743 minuti sopra un ponte ferroviariu di 4 metri in l'Alpi, hè una "meraviglia moderna di l'ingegneria" à l'ochji di l'architetti.

a funicular più ripida di u mondu

U sistema di funicular cù a linea più ripida in u mondu hè statu apertu in Svizzera. U sistema di funicular Schwyz-Stoos, custruitu vicinu à u paese di Stoos in u cantone di Schwyz, hè qualificatu cum'è una maraviglia di l'ingegneria muderna.

U sistema di funiculare ferroviaria, chì furnisce una sperienza di "viaghji spaziali" cù u so disignu, custa 53 milioni di dollari. I passageri ponu ghjunghje à una altezza di 1738 metri in 743 minuti sopra u ponte ferroviariu di 4 metri. I vagoni di u funicular, chì ascenderanu l'Alpi à una vitezza di 10 metri per seconda, sò designati in forma di canna.

Cunsiderendu chì u paese di Stoos hè 1300 metri sopra u livellu di u mari, piglià stu trenu serà una sperienza avventurosa per i svizzeri è i turisti. A pupulazione di u paese, chì si trova à 50 km à u sudu di a capitale Zurich, hè di circa 100 persone.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*