U guvernatore Zorluoğlu: "Porteremu un trambus o un sistema di autobus elettricu à Van"

A Municipalità Metropolitana di Van hà fattu u primu passu in quantu à u sistema di ferrovia ligera, chì risolverà u prublema di trafficu di a cità in larga misura. U guvernatore di Van è u vice sindaco di a municipalità metropolitana Murat Zorluoğlu hà dettu chì anu apertu u sistema di ferrovia leggera per discussione in a riunione di valutazione di fattibilità di u studiu di trasportu publicu.

U primu passu concretu hè statu fattu in quantu à u sistema di ferrovia ligera, chì hè statu un puntu impurtante di l'agenda in Van per anni. I primi risultati di i travaglii realizati da a Municipalità Metropolitana per 4 mesi sò stati spartuti cù u publicu. Kayseri Transportation Inc. U direttore generale Feyzullah Gündoğdu è i servizii di trasportu è trasportu publicu di a municipalità metropolitana di Malatya (MOTAŞ) u direttore generale Enver Sedat Tamgacı hà fattu presentazioni nantu à i studii di fattibilità.

Parlendu dopu à e presentazioni, u guvernatore di Van è u vice-sindaco di a municipalità metropolitana Murat Zorluoğlu hà dichjaratu chì travaglianu rapidamente in cunfurmità cù e richieste di u publicu è di e persone per risolve i prublemi di trasportu è di trafficu di a cità.

"APERTO À A VALUTAZIONE È A DISCUSSIONE DI U NOSTRE POPLU"

U guvernatore Zorluoğlu hà dettu: "Stu travagliu chì avemu fattu cum'è a Municipalità Metropolitana ùn hè micca un pianu maestru di trasportu. U pianu maestru hè un studiu assai più longu. Stu travagliu hè un travagliu chì deve esse fattu in ogni pruvincia prima di u trasportu publicu. U nostru studiu hè un studiu realizatu per rinfurzà u sistema di trasportu per via di l'insatisfazione di i nostri citadini cù u sistema di trasportu publicu. Avemu vistu chì u tram era caru. Ùn decideremu micca per Van avà. Cù sta cunferenza di stampa, l’apre à a valutazione è a discussione di u nostru populu. A nostra stampa annuncerà questu à i nostri citadini. Cum'è a municipalità è a guvernazione, metteremu queste presentazioni nantu à i nostri siti web è li trasmettemu à i nostri citadini. Van hà prublemi in quantu à u trasportu publicu è u trasportu. I nostri citadini ùn sò micca soddisfatti di questu. Dimustremu questu facilmente. Cerchemu una suluzione in una nova visione in u trasportu publicu in Van.

"A riabilitazione di u sistema di trasportu publicu è purtà un novu soffiu di trasportu publicu à a nostra cità sò trà l'ugettivi di a nostra municipalità", hà dettu u guvernatore Zorluoğlu;

"Credu chì u sistema di ferrovia leggera serà messu à l'agenda in Van in u periodu à vene. U sistema di ferrovia ligera attualmente visibile hè assai caru è piglia un prucessu longu. Forsi in u cortu termini, un autobus elettricu o trambus per Van pò esse implementatu cum'è in Malatya. Cum'è Malatya, pensu chì u trambus seria ragionevule per Van. Pensu chì a metteremu nantu à a nostra agenda in u sistema di ferrovia ligera in u periodu à vene. Hè assai impurtante per noi di parlà di novi sistemi di trasportu è stabilisce l'agenda in una cità cum'è Van. Vulemu chì Van sia occupatu cù l'agenda reale. Vulemu vene à u primu pianu cù servizii di béton in Van. Vulemu fà visibule quì u Statu cù servizii cuncreti chì toccheranu u core di i citadini. Vogliu sprimà cun piacè chì avemu ricevutu assai sustegnu da i nostri citadini è urganisazioni non governamentali da u ghjornu chì avemu ghjuntu. In questu sensu, vi ringraziemu. Spergu chì sta riunione serà benefica per a nostra cità ", disse.

"I NOSTRI MERCANTI DI CONDUTTORE ÙN SERRANNI VICTIFICATI IN NULLA MANIERA"

Enfatizendu chì ùn vittimiranu micca i cummercianti di i cunduttori in a cità mentre implementanu u sistema di ferrovia leggera, Zorluoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Non importa quale sistema hè applicatu per facilità u trasportu in Van, i nostri cummercianti di chauffeur ùn saranu micca vittime in alcun modu. Faremu tuttu u travagliu necessariu per assicurà chì i nostri cunduttori di autobus è minibus ùn diventenu micca vittime. Lasciate chì i nostri cummercianti di u chauffeur si sentenu còmode in questu sensu. Quì, avemu u scopu di furnisce i citadini cun un trasportu più còmode. Tuttavia, ùn creeremu micca altri grievances mentre facemu questu. Indipendentemente da u sistema, faremu un passu inseme cù i nostri cummercianti di chauffeur. U trasportu publicu ùn hè micca solu risoltu cù l'apertura di novi autobus è novi linee. U prublema di trafficu in a nostra cità hà altre dimensioni. Ci sò stati prublemi da quandu avemu pigliatu. Ùn avemu micca una bacchetta magica. Avemu difficultà finanziarii per risolve i nostri prublemi. Per riduce i prublemi, avemu prima apertu u sistema parkomat. Finimu à u caosu in e strade. Risolveremu a cunfusione in e strade laterali custruendu novi parcheghji. In u listessu modu, avemu implementatu u bigliettu elettronicu. Eru sorpresa di vede chì Van ùn avia micca fattu questu prima. Avemu ancu fattu u travagliu di questu è u bigliettu elettronicu hà cuminciatu. À a fine di l'annu, passeremu cumplettamente à stu sistema ".

"VIENE STRADE ALTERNATIVE"

Dichjarà chì anu prisentatu suluzioni storichi à i prublemi di trafficu di a cità, Zorluoğlu hà dettu: "Avemu creatu novi strade prestigiose per riduce a folla in a cità. À a dumanda di i citadini è di i cummercianti, avemu decisu di fà a Strada Iskele bidirezionale. Cumpiteremu stu travagliu l'annu prossimu. Pensu chì a cità respira facilmente dopu chì i travaglii sò finiti. Per facilità u trafficu in u centru, custruiremu novi strade in 2018. Cù novi strade, a densità di trafficu in Beşyol finisce. Cumpiteremu u nostru travagliu in 2018 o principiu di 2019 ".

Parlendu di a strada di u circondu à a riunione, u guvernatore Murat Zorluoğlu hà nutatu chì anu passatu assai tempu nantu à a strada di u circondu.

I LAVORI DI RINGWAY À PARTIR DI 2018

Zorluoğlu hà cuntinuatu u so discorsu dichjarendu chì a densità di trafficu in a cità diminuirà cù a fine di a strada circundante:

"A settimana passata, avemu avutu una settimana di travagliu cù i funzionari di u ministeru. U travagliu per a prima fase hè quasi finitu. E nostre aspettative da u Ministeru sò state nutate. Dopu à u travagliu da esse fattu, a prima tappa serà finita. Spergu chì i travaglii di custruzzione di a prima fase di a strada di u circondu serà fattu l'annu prossimu. I nostri diputati anu fattu grandi sforzi in questu sensu. Hè statu constantemente spressione in Ankara è una suluzione hè stata cercata. Inseme cù u circondu, u nostru prublema in u centru di a cità serà ancu risoltu. U trafficu diventerà assai più còmode cù i travaglii chì faremu. Silk Road hè una strada impurtante per noi cum'è sapete. Nuvelli edifici di serviziu sò custruiti in istituzioni impurtanti in questa strada. U dipartimentu di polizia di Van serà in questa strada. Avemu un studiu per u guvernatore in questu sensu. Purtaremu un uffiziu di u guvernu Van degne di Van à a nostra cità nantu à a Strada di a Seta. U so locu serà a vechja amministrazione privata. U locu di l'edificiu di u guvernu chì usemu oghje serà a zona verde è a piazza di a cità. Ipekyolu Street, chì hè impurtante in questu rispettu, serà assai più bella ".

U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana è i so deputati, i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali in a cità è i funzionari di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche anu assistitu à a "Reunione di Valutazione di Fattibilità di Studiu di u Trasportu Pùblicu" tenuta in Elite World Hotel.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*