Missaghju d'annu novu da u Ministru di i Trasporti Arslan

I mo cari amici di travagliu,

2017 hè statu un bon annu in u quale grandi prughjetti chì stendevanu luce nantu à u futuru di a nostra nazione è portanu u nostru paese in u futuru sò stati implementati, è cusì i sogni sò diventati realità.

I travaglii di Survey Project per Canal Istanbul, unu di i più grandi prughjetti in u mondu, anu iniziatu. U prugressu in a custruzzione di u Novu Aeroportu di Istanbul hà righjuntu u 75 per centu. L'operazioni di perforazione in u Tunnel Ovit, u primu tunnellu d'Europa è u sicondu più longu di u mondu, sò state cumpletate è i passaggi cuntrullati per un unicu tubu sò cuminciati. I travaglii di perforazione profonda di u Grand Tunnel d'Istanbul di 3 piani continuanu. A fundazione di u 1915 Çanakkale Bridge, unu di i nostri prughjetti transcontinentali, hè stata stabilita. A fundazione di l'Aeroportu Rize Artvin, chì serà u sicondu aeroportu di u nostru paese nantu à u mare, hè stata stabilita. U Prughjettu di Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, unu di i prughjetti più impurtanti chì farà u nostru paese u centru cummerciale mundiale, hè statu servitu. A fundazione di u Kars Logistics Center, un cumplementu impurtante di stu prughjettu gigante, hè stata stabilita. L'operazioni di perforazione in u Tunnel di Sabuncubeli sò state finite, è a fundazione di u Novu Tunnel di Zigana hè stata stabilita. U portale di l'e-government hà celebratu u so deci anniversariu questu annu. A stazione base locale ULAK hè stata sviluppata. L'offerta per Türksat 5A è 5B hè stata fatta è u prucessu di custruzzione hà iniziatu.

Sapemu chì tutti sti rializazioni sò stati ottenuti da a forza di u spiritu di unità è di sulidarità è travagliendu cù l'eccitazione è a dedizione di u primu ghjornu, è crede di tuttu u core chì continueremu a listessa determinazione è entusiasmu per u travagliu da avà. nantu. Cum'è 2017, 2018 serà un annu occupatu per noi, induve compiemu i prughjetti esistenti è implementemu novi prughjetti. Cum'è in l'anni precedenti, aumentemu sempre a nostra qualità di serviziu; Continueremu à mustrà ogni sforzu è determinazione necessariu per ghjunghje l'ugettivi chì avemu stabilitu per u sviluppu di a Turchia, u sviluppu di a sucetà è u 100 anniversariu di a nostra repubblica.

In questa occasione, felicitamu l'annu novu di i mo culleghi chì travaglianu cun devozione, ghjornu è notte, in fila, in strade deserte, in cime di muntagne impassibili, per custruisce i canali di trasportu di stu paese è per assicurà a cumunicazione ininterrotta. Spergu chì 2018 serà un annu in u quale cresce a speranza per a nostra amata nazione, a pace prevale in u mondu sanu, è i sentimenti d'amicizia, di fratellanza è di sulidarità guadagnanu forza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*